موضوعات داغ

تویوتا کمری از ANCAP پنج ستاره ایمنی را دریافت کرد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در تست تصادف مستقلی که از سوی مرکز ANCAP استرالیا انجام شد نسل جدید تویوتا کمری موفق شد تا پنج ستاره ی کامل ایمنی را دریافت کند. نمره ی دقیق این خودرو از ۳۶.۱۶ از ۳۷ بود که نشان می دهد تویوتا کمری جدید از نظر برخورد از جلو، عقب و بغل خودرویی کاملا ایمن است.
جیمز گوودوین مدیر اجرایی ANCAP در این خصوص ابراز رضایت کرده است و گفته است که تویوتا که حالا تولید خود را در استرالیا متوقف کرده و خودروهای ساخت ژاپن را به استرالیا صادر می کند بالاترین سطح ایمنی را نیز در خودروهای خود به نمایش می گذارد.
کمری جدید اولین نسل از این خودرو است که به صورت استاندارد به سیستم ترمز اضطراری خودکار مجهز شده است که این سیستم هم در سرعت های پایین و هم در اتوبان همواره فعال بوده و می تواند از تصادفات پیشگیری کند. همچنین تویوتا کمری جدید به سیستم هشدار بین خطوط نیز مجهز است.

به گفته ی گوودوین تویوتا کمری یکی از اصلی ترین گزینه های خانواده ها برای خرید خودرو به شمار می رود و خریداران این خودرو نیز معمولا اهمیت زیادی به ایمنی خودرو می دهند.
این تست تصادف که تصاویر آن را در گالری می توانید مشاهده کنید بر روی هر ۳ مدل هیبرید، چهار سیلندر و ۶ سیلندر کمری انجام شده است و همگی آنها موفق به دریافت پنج ستاره شده اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/16
خدا پدر و مادرشون رو بیامرزه و به کسب و کارشون برکت بده.
پولی که میگیرند حلال

مفت!!!
۱۰۰ میلیون تومان (البته در آمریکا و قیمت شروع پایه)