موضوعات داغ

طراحی داخلی مرسدس بنز A کلاس ۲۰۱۸ را ببینید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به آخرین تصاویر منتشر شده از سوی مرسدس بنز، می توان فهمید که این شرکت خودروسازی مدل های جدید از خودروی مرسدس بنز A کلاس را آماده کرده و مراحل تولید آن را از سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.
در جدیدترین تصاویر بدست آمده از مرسدس بنز A کلاس 2018، اولین تغییر بزرگی که احتمالا متوجه آن خواهید شد، مربوط به صفحه نمایشگر دوگانه داخل کابین خواهد شد که در بالای داشبورد اتومبیل نصب شده و یک حالت یکپارچه با صفحه کیلومتر اتومبیل پیدا کرده است که به نظر می‌رسد مربوط به بالاترین نسخه از مرسدس بنز A کلاس جدید باشد.
طبق اطلاعات بدست آمده، نسخه‌های استاندارد مرسدس بنز A کلاس از یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی استفاده خواهد کرد. در نسخه‌های "میان رده" اتومبیل از یک صفحه نمایشگر 7 اینچی و یا 12.3 اینچی استفاده خواهد شد و همچنین گفته می‌شود که نور محیط اتومبیل قابلیت تغییر به 64 رنگ مختلف را بوسیله چراغ‌های LED خواهد داشت، هرچند برای تایید این موضوع باید تا معرفی رسمی این اتومبیل توسط مرسدس بنز صبر کرد.

اگر غربیلک فرمان این اتومبیل برایتان آشنا خواهد بود، به این دلیل است که شرکت خودروسازی مرسدس بنز در S کلاس جدید هم از چنین غربیلک فرمانی استفاده کرده است. علاوه بر این، خروجی‌های سیستم تهویه مطبوع کابین نیز به سبک مرسدس بنز E کلاس کوپه یا کروکی طراحی شده است که باعث شده جذابیت اتومبیل در داخل کابین بیشتر شود.
به عنوان یک گزینه استاندارد، صندلی‌های عقب نسل چهارم مرسدس بنز A کلاس این امکان را فراهم کرده است تا شما 370 لیتر فضای بار در حالت استاندارد داشته باشید. عرض محفظه بار حدود 20 سانتی متر بیشتر شده است و همچنین کف صندوق بار حدود 11.5 سانتی متر گسترش پیدا کرده است که نتیجه آن 29 لیتر حجم بار بیشتر نسبت به نسل قبل خواهد بود.

در پایان گفته می‌شود که شرکت خودروسازی مرسدس بنز تلاش کرده است تا دید راننده را بر روی محیط اطراف خود افزایش دهد، بدین شکل که با کم کردن اندازه ستون‌های A، B و C اتومبیل، موفق به کاهش 10 درصدی نقاط کور اتومبیل شده است، ولی برای تایید این موضوع و همچنین آشنایی بیشتر با این اتومبیل، باید تا رونمایی رسمی این محصول توسط مرسدس بنز صبر کنیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/3
tarahe ro velesh kon keyfiyato negah kon