موضوعات داغ

بی ام و M760Li Individual، اسباب بازی جدید اعراب

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی پیش بود که به معرفی چند دستگاه بی ام و M760Li پرداخت این که به طور ویژه برای بازار کشورهای عربی ساخته شده بودند و دارای رنگ آمیزی و تودوزی خاصی بودند. گویا نسخه های خاص بی ام و M760Li برای ثروتمندان عرب جذابیت خاصی دارد و به همین خاطر بی ام و یک مدل جدید دیگر را نیز معرفی کرده است که این خودرو در شهر ابوظبی در کشور امارات برای فروش گذاشته خواهد شد.
این مدل نیز همانند مدل های قبلی یک بی ام و M760Li است که از یک کیت بدنه سه بعدی برخوردار است. این خودرو در برخی بخش‌ها همانند سپر جلو و اسپویلرها کمی نیز به کیت آلپینا شباهت دارد. قاب آینه ها در این خودرو از جنس الیاف کربن هستند و از رینگ های ۲۱ اینچی مشکی رنگ نیز در زیر خودرو استفاده شده است که جذابیت و ابهت بسیار زیادی دارند.

در داخل کابین این بی ام و لوکس شاهد استفاده بسیار زیاد از با کیفیت ترین نوع چرم به رنگ قرمز هستیم. حتی بخش هایی از کنسول مرکزی زیر داشبورد نیز با چرم قرمز رنگ پوشیده شده‌اند. در کنار این تودوزی بسیار زیبا شاهد استفاده از تزیینات چوبی و آلومینیومی نیز در کابین خودرو هستیم. این بی ام و M760Li از نوع فول و چهار نفره ی این خودرو است و به همین خاطر فاقد صندلی وسط عقب است و دو سرنشین عقب دارای امکانات کامل و سیستم مالتی مدیای مختلف خود هستند و در مقابل هرکدام از سرنشینان یک مانیتور نصب شده است.

برخلاف تغییرات ظاهری که این مدل با نسخه استاندارد M760Li دارد و در بخش فنی بی ام و تغییری در این خودرو نداده است و شاهد استفاده از پیشرانه ۶.۶ لیتری ۱۲ سیلندر هستیم که به کمک دو عدد توربو شارژ می توانند ۵۹۲ بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. گشتاور عظیم این موتور با استفاده از یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو انتقال پیدا می کند و این خودروی لوکس را قادر می‌سازد تا در عرضه ۳.۹ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز به صورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. از این خودرو با این رنگ خاص فعلا تنها همین یک دستگاه موجود است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/4
چه تیتر درد آوری انتخاب کردین!