موضوعات داغ

معرفی نسل جدید مرسدس‌بنز کلاس C در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
مرسدس بنز کلاس سی در تمامی نسل های خود در بازار ایران حضور داشته است و با اینکه خودرویی بسیار محبوب است و همیشه مشتریان خود را دارد اما در سال های اخیر به دلیل عرضه ی بسیار محدود این خودرو، بی ام و به خوبی توانسته عملکرد موفق تری را در بازار فروش از خود نشان دهد.
از طرفی مرسدس بنز کلاس سی معمولا با قوای فنی ضعیفی به بازار ایران وارد شده است و همین مورد نیز سبب شده کسانی که خواهان خودرویی پر شتاب و قدرتمند باشند نیز نا خودآگاه به سمت بی ام و کشیده شوند. اما آخرین نسل این خودرو با کد اتاق W205 عرضه شده است که از سال 2014 در بازار جهانی حضور دارد و مدتی نیز است که به صورت محدود در بازار کشور عرضه می شود اما قیمت گذاری آن به حدی نا مناسب صورت گرفته است که بسیار گران تر از رقیب خود یعنی بی ام و سری 3 است به طوری که در برهه ای قیمت یک مدل سی کلاس حتی از E کلاس نیز فراتر رفت و همین عامل نیز یکی از دلایل کم فروش بودن این خودرو در بازار است. اما این امیدواری وجود دارد که ستاره ی ایران با برنامه ریزی بهتری بتواند این خودرو را با قیمت معقول به بازار عرضه کند تا بتوانند در حد یک مرسدس بنز در بازار رقابت کند.

مرسدس‌بنز کلاس C

مرسدس‌بنز کلاس C

اما سی کلاس جدید در بازار ایران با کد C200 عرصه خواهد شد. نسل قبلی این خودرو به موتور 1.8 لیتری توربو مجهز بود اما در نسل جدید از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو استفاده شده است که به سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز است و می تواند 184 اسب بخار قدرت رادر 5500 دور بر دقیقه و 300 نیوتن متر گشتاور را در 1200 تا 4000 دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور با استفاده از یک گیربکس جدید 9 دنده به چرخ های عقب انتقال ئیدا می کند و می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر 7.8 ثانیه را برای این خودرو به ارمغان بیاورد.

مرسدس‌بنز کلاس C

مرسدس‌بنز کلاس C

مرسدس C200 در عین قدرتمند بودن خودروی کم مصرفی نیز است و در هر صد کیلومتر تنها 6.6 لیتر سوخت را در سیکل ترکیبی مصرف می کند.
این خودرو به امکاناتی همچون سیستم هداپ دیسپلی، سیستم هشدار نقطه کور، سنسورهای پارک جلو و عقب، فرمان برقی، سقف پانوراما، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، دوربین دید عقب، ترمز پارک برقی، شیفترهای پشت فرمان، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری مجهز است.
در ادامه می توانید گالری تصاویر و ویدیوی تهیه شده از این خودرو را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/7
خوشبحال کسایی ک میتونن بخرن !
1396/9/7
از نظر امکانات و کارایی در حد همون پاسات و و خودروهای 200 میلیونی هست ...

اما در زمینه پرستیژ و اسم برند حدود 200 میلیون باید بریزی حلق مفت خورهای وارد کننده که اصلا نمیارزه!!!!
1396/9/7
لااقل مدل فول میوردین تو نمایشگاه