موضوعات داغ

مرسدس بنز E200 اولین محصول بنز در نمایشگاه خودرو تهران را بشناسید + فیلم

عکس مطلب اول
مرسدس بنز E کلاس را باید یکی از مهم ترین خودروهای نمایشگاه تهران امسال دانست البته نسل جدید این خودرو به تعداد بسیار محدودی وارد بازار شده است و قیمت بسیار بالایی دارد. اما ستاره ایران قصد دارد تا به زودی و پس از باز شدن ثبت سفارش اقدام به عرضه ی گسترده تر این خودرو کند و این کار قیمت این خودرو را به ۶۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومان کاهش خواهد داد.
مرسدس بنز E کلاس البته با کد E200 وارد بازار خواهد شد که به نوعی ضعیف ترین نسخه ی این خودرو است به طوری که برای حرکت دادن جثه ی ۱۵۳۰ کیلوگرمی این خودرو از یک موتور چهار سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر استفاده شده است. از روی مشخصات همین موتور می توان مطمئن بود کسانی که خواهان قدرت و عملکرد بالایی هستند یک راست به سراغ بی ام و 530i جدید خواهند رفت و اکثر افراد مسن تر و کسانی که رانندگی نرم و راحتی را می پسندند به سراغ مرسدس بنز خواهند رفت.

مرسدس بنز E200

مرسدس بنز E200

بنز E200 دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر ۷.۷ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز تنها ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. بهتر بود ستاره ایران مدل E300 را برای واردات در نظر می گرفت که آن نیز دارای موتور ۲ لیتری است ولی قدرتی ۲۴۵ اسب بخاری دارد و بهتر می تواند با بی ام و سری 5 رقابت کند.
از امکانات مرسدس بنز E کلاس می توان به سقف پانوراما، سیستم هشدار بین خطوط، شیفترهای پشت فرمان، هشدار نقطه کور، سیستم تعلیق بادی، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم پارک خودکار، چراغ های هوشمند، درب صندوق عقب برقی و قابلیت تغییر حالت های رانندگی اشاره کرد.

مرسدس بنز E200

مرسدس بنز E200

از نکات مثب این خودرو باید به هندلینگ مناسب، ایمنی بالا و فضای جادار اشاره کرد و نکات منفی آن را نیز می توان عدم تفاوت ظاهری با بنز C کلاس، موتور ضعیف و قیمت بالا دانست.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدیوی تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/8
ستاره ایران زحمت کشیده. همین الانش که بوسیله آقازاده ها قاچاقی میاد ۷۰۰ تومان هست رسمیم میخواد بده ۷۰۰؟ ۵۳۰ خیلی کمتر ازین قیمت خورده و شکست E با این قیمت حتمیه. اصلا میشه شرکتی با ایرانخودرو همکار بشه و به گند کشیده نشه؟ تو نمایشگاه دوست ایرانخودروییمون میگفت ۵۰۸ بخرید میخواد بشه ۲۵۰ تومان! گفتم ۱۸۰ تومانشو کشی خریده ۲۵۰ شو بخره :)) دزدن همواره.
1396/9/8
اینها فقط به دنبال سود جیب خودشون هستند نه به دنباله دادن ماشین با مشخصات معقول و قیمت مناسب به مردم 800 میلیون برای 180 اسب بخار؟
1396/9/8
من نمیدونم مملکتی که ثبت سفارش ماشینش بستس و فعلا تعطیله نمایشگاه خودروش مال چیه
1396/9/8
اخه ادم بى ام و سرى5 2017 رو ول كنه بياد اينو بگيره؟سرى 5 هم خوشگل تره و هم اپشناش بيشتره و از نظر موتورى هم كه اصلا قابل مقايسه نيست.530iبى ام و 252 اسب بخار توليد ميكنه.
1396/9/8
hamchin migi ino engar reno 5 e dar zemn ki gofte seri 5 khoshgel tare...... be khoda age peride az nazdik dede bashi
1396/9/8
من مثل تو بيكار نيستم كه وقتمو بذارم پرايد ببينم.در ضمن وقتى در مورد ماشين اطللاعات كافى ندارى مجبور نيستى نظر بدى.يه جا يه نظر سنجى گذاشته بودن بين بى ام و سرى 5 و مرسدس بنز كلاس E. از تمام افرادى كه تو نظر سنجى شركت كرده بودن 80% مردم گفتن بي ام و .چون اكثرا قبول دارن كه بين مدل هاى 2017 اين ماشين بى ام و از بنز خوشگل تره.
1396/9/8
قیمت همین ماشین نسب قبلش تو باما پارسال ۴۰۰ خرید و فروش میشد چرا یهو ۲۰۰ تا رفت روشو خدا میدونه تو یکسال ۲۰۰ میلیون همین سری ۵ ام نسل قبلش ۴۰۰ بود الان ۶۰۰ میدند
1396/9/9
قيمت اين ماشين داخل ايران ٤٠٠ نبوده تا به حال؛ با سي كلاس ٢٠١٥ اشتباه گرفتيد احتمالا
1396/9/8
دسته دنده اش کجاست؟ چطور عوض میشه؟
1397/1/25
اهرم تعویض دندش پشت فرمان تشریف داره سمت راست.