موضوعات داغ

شرایط فروش محصولات بی وای دی توسط کارمانیا + جدول

عکس مطلب اول
شرکت کارمانیا عرضه کننده ی محصولات شرکت بی وای دی چین در ایران شرایط فروش جدید خود را برای آذرماه ۹۶ اعلام کرد که شامل سه خودروی بی وای دی F3، S6 و S7 می شود.
خودروی کراس اوور بی وای دی S6 به صورت نقدی با قیمت ۹۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و با زمان تحویل ۳۰ روزه به فروش می رسد. پیش فروش نقدی این خودرو نیز با پیش پرداخت ۴۹، ۳۰ و ۱۰ میلون تومانی انجام می شود که زمان تحویل خودروها بهمن و اسفند ۹۶ است. سود مشارکت در این حالت بین ۱۵ تا ۱۸ درصد است.
خودروی S6 به صورت اقساطی نیز عرضه می شود و با پیش پرداخت ۳۵ و ۲۵ میلیون تومانی می توان نام نویسی کرد. اقساط نیز به صورت های ۶ تا ۳۶ ماهه هستند و زمان تحویل خودروها بهمن ماه ۹۶ است.
در خصوص مشخصات این کراس اوور که اولین محصول بی وای دی در کشور نیز محسوب می شود. در طول 4810 میلی متر، عرض 1555 میلی متر، ارتفاع 1725 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2720 میلی متر ساخته شده است که از این سایز بدنه، حداقل وزن خشک 1770 کیلوگرمی بدست آمده است. حال برای حرکت دادن این خودروی حدودا 1.77 تنی از یک موتور 2400 سی سی چهار سیلندر استفاده شده است که در 5800 دور بر دقیقه می‌تواند 160 اسب بخار قدرت و همچنین در 4000 دور بر دقیقه نیز می‌تواند گشتاور 229 نیوتن متر تولید کند که پس از این عمل، توسط جعبه دنده‌ 6 سرعته دوکلاچه DCT دریافت شده و به چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال می‌شود.
اما شرکت کارمانیا امکان مشارکت در تولید را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است به این صورت که می توانند با پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومانی و با سود مشارکت ۲۴ درصدی برای خودروی S6 نام نویسی کنند که زمان تحویل خودرو در این شرایط مرداد ماه ۹۶ است. دو محصول جدید کارمانیا یعنی خودروی لوکس S7 و سدان F3 نیز به صورت مشارکت در تولید عرضه می شوند و با پیش پرداخت ۱۵، ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی می توان نام نویسی کرد. زمان تحویل مدل S7 مهر ماه ۹۷ و مدل F3 نیز خرداد و اردیبهشت ۹۷ است. می توانید جزییات این شرایط را در جدول زیر مطالعه کنید.

شرایط فروش محصولات بی وای دی

شرایط فروش محصولات بی وای دی

در خصوص مشخصات خودروی F3 نیز باید گفت این مدل تنها خودروی سدان BYD در بازار کشوراست. خودروی F3 با طول کلی 4617 میلی متر، عرض 1716 میلی متر، ارتفاع 1480 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2615 میلی متر ساخته شده است که دارای وزن خالص 1210 کیلوگرمی بوده و در بخش فنی خود از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر استفاده می‌کند.

بی وای دی F3

بی وای دی F3

در این خصوص گفتنی است که این پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر با مصرف سوخت ترکیبی 5.9 لیتر به ازای کارکرد 100 کیلومتر، قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت و همچنین قادر به تولید 145 نیوتن متر گشتاور خواهد بود که با کمک گرفتن از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک کلاچ دوبل، می‌تواند به حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که با 3 سال گارنتی به مشتریان عرضه می‌شود.

بی وای دی S7

بی وای دی S7

مدل S7 نیز یک کراس اوور لوکس است که در خصوص مشخصات فنی و امکانات آن باید گفت پیشرانه مدل S7 یک موتور چهار سیلندر دو لیتری است که به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها مجهز شده است. این موتور می‌تواند ۲۰۲ اسب بخار قدرت را در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را در بازه ی دور موتور ۱۷۵۰ ۴۵۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. انتقال نیرو نیز با استفاده از یک جعبه دنده شش سرعته خودکار به چرخ های جلو انجام می شود.
در داخل کابین این خودرو نیز امکاناتی گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، دنده تیپ ترونیک، مانیتور بزرگ لمسی، تهویه دوگانه، کروزکنترل، تودوزی چرم، فرمان چرمی، سیستم فرود از تپه،سانروف برقی، چوب کاری کابین و آینه های برقی مشاهده می شوند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/21
با سلام به نظر دوستان s7 ارزش خرید دارد ؟
1396/9/21
درسته آپشنای خوبی داره ولی به نظر من ماشین چینی بالای 100 ارزش نداره خریدش . البته متاسفانه الان کل ماشینای چینی که جدید اومدن بالای 100 میلیون هستن :|
1396/9/22
مرداد 96؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جان مادرتون به تایپ مقاله ها توجه کنید. مقاله ها تون پر از اشکال نگارشیه
1396/9/22
ماشین های بدی نیستن به شرطی که قیمتی رقابتی داشته باشن ، عرضه زیاد ، تامین قطعات و خدمات پس از فروش مناسب اگه اینها رو رعایت کنن به خوبی میتونن رقبا رو کنار بزنن
1396/9/22
این آشغالا چیه میارن واسه فروش به ملت
یه زمانی شورولت امریکا مونتاز میشد و مردم سوار روز میشدن دیگه انقلاب که شد نه فقط خودرو همه چی به لجن کشیده شد
از مردم بگیر که همه عصبی و بی حوصله شدن برو تا همین آشغالای چینی که میارن
یه سری به اسم تحریم و شاخ شدن واسه دنیا حسابای سوییسشون و پر میکنن و گرونی و فقر و بد بختیش واسه مردمه، به ما چه با دنیا سر جنگ دارید خیلی از دنیا شاکی هستید برید باهاشون بجنگید مردم و به حال خودشون بذارید.