موضوعات داغ

بررسی وضعیت پژو 207 جدید در بازار

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
بازه قیمتی 40 تا 60 میلیون تومان این روزها پرفروش‌ترین بخش بازار به‌شمار می‌آید که تعداد معاملات بیشتری را نسبت به سایر رده‌ها به خود می‌بیند. از همین رو در این بخش شاهد تنوع زیادی در سگمنت‌های مختلف هستیم که شامل خودروهای کارکرده و صفرکیلومتر می‌شود. خودروهای هاچ‌بک این روزها از اهمیت زیادی میان جوانان برخوردار هستند که می‌توان معروف‌ترین آن‌ها را پژو 206 دانست که از همان روزهای نخست عرضه‌اش تاکنون، آمار فروش بسیار خوی را از خود به‌جا گذاشته است.

پژو 207 جدید

پژو 207 جدید

در سال ۲۰۰۹ بود که پژو تصمیم گرفت تا ۲۰۶ را تحت یک فیس لیفت اساسی قرار داده و چهره‌ قدیمی آن را به روز نگه دارد. این مدل فیس لیفت شده با نام ۲۰۶ پلاس وارد بازار جهانی شد که نمای جلوی آن درست شبیه پژو ۲۰۷ های بازار اروپا بوده و نمای عقب آن نیز با اینکه مشابه ۲۰۷ نیست اما کمی با ۲۰۶ متفاوت است. در ایران نیز این خودرو چندسالی تولید شد اما به دلیل تحریم‌ها تولیدش متوقف شد. حال پس از گذشت چندسال دوباره شاهد عرضه این خودرو با ظاهری جدیدتر از سوی ایران‌خودرو هستیم. همان‌طور که در گذشته 207 با دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک عرضه می‌شد، 207 جدید نیز از این رویه پیروی کرده و طیف وسیع‌تری از مشتریان را به خود اختصاص داده است.

پژو 207 جدید

پژو 207 جدید

از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چراغ‌هاي جدید جلو مجهز به چراغ روز LED، چراغ‌هاي جدید عقب، آینه‌هاي جانبی راهنما‌دار، سنسور و دوربین دنده عقب، سیستم مولتی‌مدیا 7 اینچی لمسی وپخش DVD و سیستم رهیاب، غربیلک فرمان طرح جدید به همراه کلیدهاي کنترلی و کروزکنترل اشاره کرد. که همه این‌ها سبب شده تا قیمت این خودرو در بازار برای نسخه دنده دستی حدود 43 تا 45 میلیون تومان و برای نسخه اتوماتیک حدود 52 تا 54 میلیون تومان شود. اما مهم‌ترین نکته در اینباره، رقبای سرسختی است که 207 پیش‌روی خود دارد. رنو ساندرو گزینه‌ای است که به دلیل کیفیت بالاتر و ایمنی بیشتر می‌تواند جایگزین 207 شود، اما از سوی دیگر امکانات بیشتر و ظاهر اسپرت‌تر، برگ برنده 207 نسبت به ساندرو بوده، همچنین چینی‌هایی نظیر برلیانس H320 و دانگ‌فنگ H30 کراس، گزینه‌های دیگری هستند که می‌توانند به رقابت با پژو 207 جدید ایران‌خودرو بپردازند.
باید خاطرنشان کرد که بازار دست‌دوم پژو 207 و رنو ساندرو به مراتب بهتر از برلیانس H320 و H30 کراس بوده که این مورد می‌تواند برای مصرف‌کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/22
اقااااااااااااااااااااااااااااااااا جان مادرتون نخرید اسیر میشید یادتون نیست همین سایت فیلم های ایرادات این ماشینرو گذاشته بود رو از سقف اب میاد کلید های رو فرمون کار نمیکنه و............. وای افتضاحه
1396/9/22
207 جدید نخرید بیچارتون میکنه
من اردیبهشت امسال یه صفر دنده ایش رو خریدم.یه آپشنی که این ماشین داره اینه که اگه کولرش رو روشن کنید اگه ماشین دلش خواست و باهاتون حال کرد بهتون کولر میده و اگه باهاتون حال نکرد به جای کولر تو گرمای شدید تابستون بهتون بخاری میده !!! نمایندگی هم که برج 4 تو اوج گرما رفتم بهم گفتن باید ECU ماشین آپدیت بشه و فعلا آپدیت کاملش نیومده و آپدیتش ناقصه و اگه آپدیت ناقص رو ماشینت بزاریم امکان داره یا دیگه کلا ماشین روشن نشه یا اینکه شیشه برقی ها و آینه برقی و برف پاکن هات از کار بیفته !!! و در آخر هم بهم پیشنهاد شد در اوج گرمای شدید جنوب بدون کولر سر کنم تا آپدیت کاملش بیاد.کیفیت دیسک و صفحه اش هم اصلا در حد 206 تیپ 5 مدل 90 که قبلا داشتم نبود.تو کمتر از 5 هزار کیلومتر یه لامپ مه شکن و یه لامپ نور پایین هم سوزوند.خلاصه کلام با 7 هزار کارکرد و کلی ضرر فروختمش که فقط از شرش راحت شم.البته من 207 اتومات نداشتم و دربارش نظر نمیدم ولی ECU مدل اتومات ها مارک کانتیننتال ساخت فرانسه اس که به مراتب بهتر از ECU دنده ای هاس و احتمالا مشکلات برقی دنده دستی ها رو نداره ولی بازم من تو این رنج قیمت ساندرو استپ وی یا بسترن B30 رو به همه رقبا ترجیح میدم
1397/4/2
ببخشید با تمامی ه احترام حرفتون اشتباس من الان دارم این ماشین و مثل ساعت کار میکنه هیچ مشکلی نه تنها نداشتم بلکه به راحتی با ماشین های گرون ترش داره رقابت میکنه
1396/9/22
کیفیت مونتاژ این فرانسوی چینیزه شده خیلی افتضاحه کلیپهای ریزش اب از سانروف و مشکلات سیستم برقیش هست
1396/9/23
مگه 207 سانروف داره ؟؟؟ از اون حرفا بود
1397/1/23
آخه چرا وقتی ماشینی رو نداری و حتی سوارش نشدی و حتی از نزدیک ندیدش نظر میدی بنده ی خدا!!!!تو که نمیدونی ۲۰۷ سانروف نداره بیجا می کنی نظر میدی مردم رو به اشتباه میندازی
1399/4/15
داداش 207 سانروف نداره
1396/9/22
جوونها 206 دوست ندارن.فورد ماستنگ دوست دارند ،ولی اوضاع مملکت طوریه که باید پراید بخرن اسپرت کنن.حیف حیف حیف
1396/9/23
چه رخی داره اون 206
1396/9/23
واقعا 206 خیلی زیباست بعد این همه سال هنوز از دیدنش لذت میبرم
1396/9/23
داداش خسته نباشی با مقالت ولی ما که نفهمیدیم چی شد.معلوم نشد تعریف کردی ایراد گرفتی یا چیزای دیگه.تو رو خدا سعی کنید جامعتر و مفید تر مقاله بنویسید.
1396/9/23
آشغال ترین و حیف پول ترین ماشین همین لگن بزک شدست ، من نمیدونم ملت فکر نمیکنن میرن پول به این میدن ؟
1396/9/23
حدود چهل و پنج روز پیش یه ماشین خشک از کارخونه ایران فرغون خریدم و به غلط کردن افتادم. فروختمش با ضرر و پشت دستمو داغ کردم که دیگه ماشین ایرونی نخرم. یا عرضشو دارم و پول جمع میکنم و یه ماشین صفر خارجی میخرم یا عرضشو ندارم و با تاکسی و اتوبوس جا به جا میشم، که 95 درصدشون بکی عرق بدن میدن!
1399/12/17
و الانی ک من دارم این متن رو میخونم تو بازار این ماشین۴۰۰ ملیون داره معامله میشه.