موضوعات داغ

رونمایی طراحی داخلی مرسدس بنز کلاس G مدل 2019

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی مرسدس بنز پیش از معرفی رسمی نسل جدید مرسدس بنز G کلاس، نمای داخل آن را به طور رسمی رونمایی کرد تا معرفی کلی و همچنین پرده برداری از چهره جدید این اتومبیل در نمایشگاه اتومبیل دیترویت انجام شود.
در مدل‌های استاندارد اتومبیل از سنسورهای آنالوگ در صفحه کیلومتر اتومبیل استفاده خواهد شد، اما مشتریان می‌توانند یک صفحه کیلومتر دیجیتال را به اندازه 12.3 اینچ سفارش دهد که با انتخاب این گزینه، صفحه کیلومتر شما در کنار صفحه نمایشگر 12.3 اینچی سیستم سرگرمی اتومبیل قرار گرفته و حالت یکپارچه بین صفحه نمایشگر کنسول مرکزی و صفحه کیلومتر اتومبیل بوجود می‌آورد.

مرسدس بنز کلاس G مدل 2019

مرسدس بنز کلاس G مدل 2019

صحبت از امکانات اتومبیل شد، در این خصوص کمپانی خودروسازی مرسدس بنز تاکید می‌کند که از یک سیستم صوتی قدرتمند فراگیر با 16 بلندگوی استریو، صندلی‌های فعال موسوم به "MultiContour" که علاوه بر قابلیت تنظیم در جهات مختلف، به سیستم‌های گرمایشی، سیستم تهویه و همچنین ماساژور هم مجهز شده است. علاوه بر این، روکش‌های مختلف چرمی بر روی صندلی‌های اتومبیل استفاده خواهد شد، اما بر روی دیگر تجهیزات داخل کابین همچون کنسول مرکزی، داشبورد و یا پنل‌های داخلی درب‌ها، از روکش‌های چرمی باکیفیت "ناپا" استفاده خواهد شد.

مرسدس بنز کلاس G مدل 2019

مرسدس بنز کلاس G مدل 2019

علیرغم تطبیق تکنولوژی جدید با خودروی مرسدس بنز G کلاس نسل جدید، باز هم در داخل کابین اتومبیل برخی از ویژگی های کلاسیک اتومبیل دیده می‌شود، از قبیل دستگیره‌های درب، سوئیچ‌های کروی شکل برای قفل دیفرانسیل، مکان‌های تعبیه شده برای نگهداری فنجان چای و... که همچون طراحی ظاهری اتومبیل، سنت‌های این ماشین را در داخل کابین حفظ کرده است.
در پایان همانطور که گفته شد، برای انتشار اطلاعات بیشتر از سوی شرکت سازنده بویژه در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل،لازم است که تا برگزاری نمایشگاه اتومبیل دیترویت در تاریخ 15 ژانویه سال آینده میلادی صبر کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد