موضوعات داغ

نسل جدید دیفندر سال ۲۰۱۸ به بازار می آید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به ادعای رسانه محلی "اتوکار"، نسخه جدید لندروور دیفندر از اواخر سال 2018 میلادی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و همچنین پیش بینی می‌شود که نسخه شاسی بلند این برند افسانه‌ای، در سال 2019 میلادی آماده عرضه به مشتریان شود.
همانطور که می‌دانید، برند "دیفندر" یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین محصولات لندروور به شمار می‌آید که تاکنون موفق به فروش چندین میلیون نسخه از این برند در سراسر جهان شده است، حال کمپانی خودروسازی لندروور برای رسیدن به آمار فروش 100 هزار دستگاه در طول سال، قصد دارد نسل جدید این اتومبیل را از اواخر سال 2018 میلادی و سپس نسخه شاسی بلند آن را در سال 2019 میلادی وارد بازارهای جهانی کند.

لندروور دیفندر

لندروور دیفندر

طبق گفته اتوکار، طراحی ظاهری لندروور دیفندر نسل جدید هیچ شباهت نزدیکی به نسخه مفهومی این اتومبیل نخواهد داشت که پیش از این توسط لندروور معرفی شده و تصویر آن در خودروبانک قرار گرفته است، اما گفته می‌شود که این خودرو بر روی پلتفرم آلومینیومی توسعه پیدا خواهد کرد که در طراحی و توسعه لندروور دیسکاوری و رنجروور استفاده شده است.
برای توسعه نسل جدید دیفندر، شرکت خودروسازی لندروور با یک چالش بزرگ روبرو خواهد بود، اول از همه اینکه باید میراث دیفندر را حفظ کند و از طراحی همیشگی این محصول بهره مند شود و یا اینکه قشر جدید مشتریان خود را در نظر بگیرد که همیشه به دنبال ماشین‌های پیشرفته با ظاهر اتو کشیده و مدرن هستند. در این خصوص انتظار می‌رود که شرکت خودروسازی لندروور با حفظ میراث دیفندر در طراحی ظاهری، از جدیدترین تجهیزات صنعت خودروسازی در محصول جدید خود استفاده کند تا با هر سلیقه‌ای سازگار باشد، همچون جیپ رانگلر و مرسدس بنز G کلاس که چنین روشی را در پیش گرفته‌اند و همچنان موفق هستند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/27
عالیه باورنکردنی از لندکروز بهتر از ولوو هم امن تر است واژه عجوبه سزاوار این خودرو است.
1396/9/28
خخخخخخ