موضوعات داغ

کارواش مینیاتوری نیسان برای خودروهای مدل + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر شما یک قفسه پر از ماشین‌های مینیاتوری و یا ساخته شده برمبنای ماشین‌های موجود در بازار را در مقیاس‌های کوچک دارید، بدون شک گرد و غبار آنان شما را اذیت خواهد کرد و بیشتر از آن، تمیزکاری تک تک آنان خواهد بود که شما را کلافه می‌کند، به همین دلیل تیم مهندسی نیسان در میشیگان، یک کارواش کوچک طراحی کرده‌اند که با آن می‌توان ماشین‌‌های کوچک تزیینی و اسباب بازی را تمیز کرد، هرچند این دستگاه برای کلکسیونرهای ماشین‌های اسباب بازی ساخته نشده است، بلکه این دستگاه به آزمایشات مهندسان نیسان در میشیگان کمک خواهد کرد تا دوام رنگ اتومبیل را در کارواش‌های مکانیزه با بُرس‌های غول پیکر مورد ارزیابی قرار دهد.

کارواش مینیاتوری نیسان

کارواش مینیاتوری نیسان

طبق گفته نیسان، ماشین شستشوی مینیاتوری آنان همچون یک ماشین پاپ کورن بسیار کم حجم است، اما بر روی ماشین‌های مقیاس کوچک، می‌تواند نیرویی معادل دستگاه‌های غول پیکر کارواش تولید کند تا از این طریق بتوانند دوام رنگ اتومبیل را مورد آزمایش قرار دهند. علاوه بر این، باتوجه به ویدیو منتشر شده از این دستگاه و از این آزمایش، می‌توانید شاهد آزمایش رنگ اتومبیل با ریختن خاک بر روی آن باشید، زیرا گفته می‌شود که وجود خاک بر روی بدنه اتومبیل می‌تواند باعث ساییدگی بیشتر شده و یک آزمون خشن‌تر و چالش برانگیز از دوام اتومبیل گرفته شود.

کارواش مینیاتوری نیسان

کارواش مینیاتوری نیسان

متاسفانه، نیسان به طور کلی از مقیاس‌های کوچک اتومبیل برای آزمایشات خود استفاده نمی‌کند و تنها برای تبلیغ این پروژه نیسان، از مدل‌های مقیاس کوچک اتومبیل استفاده کرده است. در مقابل، مهندسان نیسان رنگ مورد آزمایش را بر روی یک صفحه مستطیل شکل نقاشی کرده و آن را زیر دستگاه می‌گذارند تا دوام آن مورد بررسی قرار گیرد که در ابتدای ویدیو شاهد این صفحه زرد رنگ خواهید بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/25
بیخیال بابا اینا با دستمال مرطوبم تمیز میشنا
من که ماشینای خودمو همینجوری برق میندازم...