موضوعات داغ

تفاوت‌های نسل کنونی بی ام و X3 با نسل جدید مدل 2018 + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هم اکنون نسل سوم "بی.ام.و X3" در بازار به قیمت پایه 43 هزار و 445 دلار، بعلاوه 995 دلار هزینه حمل و نقل به مشتریان عرضه می‌شود، حال بهترین زمان است که نسل جدید این شاسی بلند را با پدرانش مقایسه کنیم تا ببینیم که چه تغییراتی در این اتومبیل ایجاد شده است.
برای تماشای تفاوت‌های این دو خودروی شاسی بلند X3 که یکی از آنان در نسل F25 و دیگری در نسل G01 قرار دارد، می‌توانید فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک را در پایان همین مقاله مشاهده کنید، اما در ادامه به صورت متنی مروری کوتاه بر روی ویژگی‌های این دو اتومبیل از نسل‌های مختلف خواهیم داشت.

تفاوت های دو نسل از بی ام و X3

تفاوت های دو نسل از بی ام و X3

طراحی بیرونی اتومبیل، احتمالا اولین جایی خواهد بود که بهبود قابل ملاحظه‌ای را در نسل جدید تجربه کرده است، در این بخش یک چراغ پیشانی با طراحی بهتر، جلوپنجره مشبک جدید با ابعاد بزرگ‌تر، عناصر آیرودینامیکی پواتر، مه شکن‌های LED در اطراف سپر، مجموعه سپر کاملا جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا و... خواهد بود که قطعا در جذابیت و زیبایی بیشتر X3 تاثیرگذار بوده است، اما نکته جالب اینجاست که بر روی نسل جدید بی.ام.و X3، شاهد همان آینه‌های نسل قبل هستیم که تنها تکنولوژی بکار رفته در آن بهبود پیدا کرده است.

تفاوت های دو نسل از بی ام و X3

تفاوت های دو نسل از بی ام و X3

مشخصات این دو اتومبیل در نمای جانبی به نظر می‌رسد که تقریبا یکسان است، اما باتوجه به تغییرات کوچک در قسمت‌های مختلف اتومبیل، ضریب درگ آن در نسل جدید تا 0.29 کاهش پیدا کرده است که همین موضوع باعث بهبود مصرف سوخت اتومبیل خواهد شد. در عقب اتومبیل هم علاوه بر تغییرات ساختاری در بدنه، شاهد چراغ‌های جدید و یک خروجی جدید اسپرت هستیم که از حالت گردی شکل جداگانه خارج شده و حالا تبدیل به خروجی مستطیل شکل یکپارچه شده است.

تفاوت های دو نسل از بی ام و X3

تفاوت های دو نسل از بی ام و X3

فارغ از طراحی ظاهری، شما می‌توانید نسل جدید بی.ام.و X3 را در یک نسخه اسپرت M40i با موتور 3 لیتری توربوشارژر خریداری کنید که حداکثر خروجی قدرت آن به 355 اسب بخار خواهد رسید، هرچند اگر این نیرو راضی کننده نیست، می‌تواند منتظر نسخه جدید X3 M باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد