موضوعات داغ

خودروی بتمن در دوبی به فروش می‌رسد! + قیمت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برخی ماشین‌ها در فیلم معروف می‌شوند و برخی از فیلم‌ها، به خاطر ماشین‌های بکار رفته در آن معروف می‌شوند، همچون سری فیلم‌های "سریع و خشن" که بخش قابل توجهی از مخاطبان آن را طرفداران صنعت خودروسازی تشکیل می‌دهند و یا سری فیلم‌های "تبدیل شوندگان" که در آن خودروی شورلت کامارو تبدیل به یک عضو دوست داشتنی و به یادماندنی شده است. حال این موضوع برای سری فیلم‌های "بتمن" نیز صادق بوده و قسمت لذت بخش این فیلم، بدون شک مربوط به ماشین زرهی و عجیب بتمن خواهد شد که هیچ چیز جلودار آن نیست. حال اخیرا در رسانه‌های بزرگ خبری، صحبت از فروش "بت موبیل‌های" عجیب بتمن در شهر "دبی" به گوش می‌رسد که یکی از آنان بازیگر 3 گانه معروف بتمن بوده و یکی دیگر هم در فیلم اخیر این سری، یعنی لیگ عدالت بازی کرده است که بدون شک، خودروی مورد استفاده در 3 گانه معروف بتمن اهمیت بیشتری برای مخاطبان خواهد داشت.
فروشنده این خودرو ادعا می‌کند که خودروی "بت موبیل Tumbler" مورد نظر، تنها نمونه موجود در جهان خواهد بود که در 3 فیلم "بتمن آغاز می‌کند"، "بتمن: شوالیه تاریکی" و همچنین نسخه "بتمن: شوالیه تاریکی برمی‌خیزد" مورد استفاده قرار گرفته است. باور این موضوع سخت است که تنها 1 نسخه از این اتومبیل وجود دارد، اما اگر چنین چیزی صحت نداشته باشد، باز هم این خودروی "بت موبیل Tumbler" بسیار نادر است.

خودروی بتمن

خودروی بتمن

طبق گفته فروشنده، خودروی بت موبیل Tumbler که در تصاویر شاهد آن هستید، براساس یک شاسی و پلتفرم فولادی ساخته شده است که نیروی خود را از پیشرانه هشت سیلندر شورلت کوروت LS1 متصل به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت می‌کند، هرچند گفته می‌شود که اکثر پنل‌های بیرونی این اتومبیل از فیبرکربن ساخته شده است تا وزن آن را کاهش دهند.
به طرز شگفت انگیزی، این خودروی عجیب "بت موبیل Tumbler" از ویژگی‌های موجود در صنعت خودروسازی استفاده می‌کند که در این زمینه می‌توان به هشت دوربین در قسمت‌های مختلف بدنه اتومبیل، قابلیت اتصال به سیستم سرگرمی از طریق بلوتوث، چراغ‌های پیشانی LED و همچنین به کمتر از 8 چراغ رانندگی اشاره داشت.

خودروی بتمن

خودروی بتمن

نکته جالب اینجاست که برای فروش "بت موبیل" مورد استفاده در 3 گانه بتمن که به آنان اشاره کردیم، یک قیمت متفاوت با خودروی مورد استفاده در فیلم "لیگ عدالت" در نظر گرفته شده است که در این خصوص برای اتومبیل اول یعنی "بت موبیل Tumbler"، قیمت پایه 705 هزار دلاری در نظر گرفته شده است، درحالی که خودروی دوم بت موبیل که در فیلم لیگ عدالت مورد استفاده قرار گرفته است، تنها 460 هزار دلار قیمت پایه خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد