موضوعات داغ

حماقت راننده رنو ساندرو استپ وی در ترکیه و مرگ یک کودک + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یک حادثه وحشتناک که روز شنبه در بندر Sirkeci استانبول ترکیه رخ داد، باعث مرگ یک دختربچه 5 ساله شد. این حادثه که توسط دوربین‌های امنیتی ضبط شده است، لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک دستگاه خودروی "داچیا ساندرو استپ وی" تلاش می‌کند تا خود را به کشتی در حال حرکت رسانده و سوار بر آن شود، اما به طور کامل وارد کشتی نشده و به داخل آب سقوط می‌کند که نتیجه آن کشته شدن یک دختره بچه 5 ساله بوده است.
این خودروی "داچیا ساندرو استپ وی" که فیلم حادثه وحشتناک و احمقانه آن در انتهای مقاله بارگذاری شده است، در مجموع 4 سرنشین دارد که یکی از آنان دختر بچه 5 ساله بوده و سه سرنشین دیگر آن هم خانم‌های بزرگسال هستند که در این حادثه، دو خانم جوان موفق به خروج می‌شوند، اما دختر بچه 5 ساله به همراه مادر بزرگش در ماشین گیر کرده و کارکنان کشتی مجبور می‌شوند تا به آب پریده و آنان را از ماشین خارج کنند، اما پس از انتقال آنان به بیمارستان، دختر بچه 5 ساله جان خود را از دست می‌دهد.
در مصاحبه صورت گرفته با کارکنان کشتی، یکی از افرادی که به داخل آب پرید تا سرنشینان آن را نجات دهد، گفت: من به دریا پریدم تا سرنشینان داخل ماشین را نجات دهم، اما دختر بچه از دستم خارج شد و نتوانستم که آن را نجات دهد، تا اینکه نیروهای گشت دریایی به موقعیت رسیده و موفق به خروج دختربچه از آب شدند که همچنان زنده بود، اما پس از انتقال آن به بیمارستان متاسفانه جان خود را از دست داد.
در پایان نکته جالب دیگر این است که مقامات ترکیه، کاپیتان و 2 خدمتکار کشتی را به اتهام قتل غیرعمد دستگیر کردند، اما دادگاه تمامی آنان را تبرئه کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/27
از راننده زن بیشتر از این انتظار نمیره!
1396/9/28
دیدگاههای عقب افتاده قرون وسطایی
واقعا متاسفم
1396/9/28
واقعا فقط یه راننده زن می تونه وقتی رسید رو کشتی ترمز نگیره و دندنه عقب بجاش گاز بره بمیره
1396/9/28
چقددددر تاسفبااااار 😑😑😑😑😑😑😔😔😔😔