موضوعات داغ

تست مرسدس بنز کلاس S جدید با یک اگزوز بسیار عجیب در هند! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز S کلاس در نیمه دوم ماه آوریل سال جاری و در جریان نمایشگاه اتومبیل "شانگهای چین" رونمایی شد، اما تا سال 2018 میلادی این خودروی سدان فول سایز لوکس آلمانی در کشور هند عرضه نخواهد شد. در عین حال، برای مطابقت با مقررات قابل اجرا در دومین کشور پرجمعیت جهان، نیاز است که مرسدس بنز آزمایشات لازم را بر روی اتومبیل خود انجام دهد و شرایط لازم را کسب کنید، در همین خصوص اخیرا یکسری ویدیو و تصاویر جاسوسی در رسانه‌های محلی هند منتشر شده است که نشان از تست و بررسی مرسدس بنز S کلاس جدید در کشور هند پیش از عرضه رسمی دارد، اما با ظاهر آشفته و یک سیستم اگزوز عجیب و غریب که باعث شده است به یک سوژه داغ برای رسانه‌های بزرگ بین المللی تبدیل شود.
پیش از این، خودروی شورلت کوروت ZR1 یک خروجی اگزوز عجیب و غریب داشت که در تصاویر جاسوسی شاهد استفاده از آن بودیم که خوشبختانه در نسخه نهایی اصلاح شد، اما حالا چنین شرایطی بر روی مرسدس بنز S کلاس دیده می‌شود که از یک خروجی اگزوز بزرگ L شکل استفاده می‌کند که در واقع یک سیستم سنجش آلایندگی هوا بوده و مقدار گازهای آلاینده موتور را محاسبه می‌کند.
علاوه بر این، برخی از ویژگی‌های ظاهری اتومبیل این موضوع را تایید می‌کند که شرکت خودروسازی مرسدس بنز نسخه‌های عرضه شده در بازار اروپا و ایالات متحده آمریکا را برای عرضه در بازار بزرگ "هند" نیز آماده کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد