موضوعات داغ

سایت ثبت سفارش 10 دی ماه باز می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
ولی ملکی رییس کمیته صنعت مجلس شورای اسلامی به خبر نگاران اطلاع داد که سامانه ی ثبت سفارش خودروهای وارداتی تا دهم دی ماه جاری باز خواهد شد.
بی گفته ی ملکی نماینده ی مردم مشکین شهر در مجلس توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی را دلیل افزایش قیمت و شوک قیمتی بازار دانست و گفت که در نشست اخیر با معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس انجمن وارد کنندگان خودرو متوجه شدیم که آقایان دلیل منطقی و قابل قبولی برای توقف ثبت سفارش ندارند و خطا کرده اند. این تصمیم اشتباه نه تنها به دولت نیز خسارت زده است بلکه روند خروج خودروهای فرسوده را نیز که به ازای خودروهای وارداتی انجام می شد را نیز مختل کرده است.
در انتها وی گفت که ثبت سفارش تا دهم دی ماه باز خواهد شد تا خودروهایی را که پشت گمرک ها معطل هستند نیز رفع توقف و ثبت سفارش شوند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/27
فقط میخواستین یه شوک قیمتی بدین که کاملا موفق شدین.....دیگه باز و بسته بودنش چه فرقی میکنه وقتی با تعرفه جدید پوله بیشتری به جیب گشادتون سرازیر میشه..
1396/9/27
بر پدر و مادر من لعنت اگه از کسی تو انتخابات آینده حمایت کنم.و یا اینکه رای بدهم.چه اصلاحطلب چه اصولگرا
1396/9/27
یعنی تو این ۶ ماه یکی نبود بره بپرسه علت چیه که بسته است حالا که پرسیدید فهمیدین اشتباه بوده؟!! هر بلایی که میخواین سر مردم دربیارین. این مردم مظلومن و صبور.
1396/9/27
خسارت ملت بيچاره رو مي ميده فقط همين اشتباه كردن؟!!!مجلس نبايد وزير رو استيضاح كنه بابت اين افتضاح!؟؟؟مملكت از دست رفته
1396/9/27
بالاخره تعرفه بالا میره یا نه؟
1396/9/28
نه قربونت برم مگه نمیدونی !!!!اینا زمانی یه وزیری رو استیضاح میکنند که حرفای غیر قابل قبول سیاسی بزنه....وگرنه اقتصاد و اجتماع فقط مال بچهاشونه که خارج از کشورن
1396/9/28
جالبه!!!خیلی جالبه!!!!6 ماه سایتو بستن حالا که کاراشونو کردن و تصمیماشونو گرفتن اومدن میگن اشتباه شده.یعنی ببین چطوریه که همچین اشتباهی رخ بده 6 ماه بعد میفهمن.جالبه!!!خیلی جالبه!!!
1396/9/28
حالا می بینیم و تماشا میکنیم که چه آشی واسمون پختن
1396/9/28
ترامپ با تمام دیوانگیش عملکردش از این اقایون بهتر بوده چرا؟؟؟

چون که با این که میدونه مردمش خودروی ژاپنی را بهتر میخرند و بیشتر و از نظر کیفیت و الایندگی از خود امریکا بهتره از ژاپن خواست تا ماشین ارسالیشو به امریکا بیشتر کنه و فکری هم که به حال فروش صنعت خودش کرد اینکه به ژاپن گفت ما که اینقدر خرید میکنیم از شما شما هم باید از ما حمایت بکنی در بازار .
ولی ایران فکر میکنه که اگه همه خودروی ایرانی بخرند مشکل حل میشه حالا اگه ما همه امدیم همین امروز ماشین ایرانی خریدیم خب از فردا کسی نیست دیگه بخره و باز هم صنعت خودرو به مشکل میخوره.
از جمع بندی کل حرفهایم به این نتیجه رسیدم که خودروسازان ما باید الان بیشتر به فکر فروش باید به فکر طراحی و کیفیت باشند تا در بازار جهانی بفروشند خودروهاشونو .
ممنون از خوانندگان خوب این نظر و ممنون از سایت خوب و مفید و کاربردی سایت خودرو بانک
1396/9/29
من اشتباه کردم در ... شرکت کردم .