موضوعات داغ

بازگشت پژو به بازار هند؛ چالشی سخت برای شیر پیرفرانسوی

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد: اولین محصولات پژو برای بازار هند شامل یک هاچ بک، سدانی کامپکت و یک شاسی‌بلند کامپکت خواهد بود. گروه خودروسازی پژو سیتروئن تصمیم دارد فروش خود را در این کشور در سال ۲۰۲۰ آغاز کند.
به نقل از یک منبع آگاه، سه محصول ازسوی پژو سیتروئن در نظر گرفته شده‌اند که شامل یک هاچ بک، سدانی کامپکت و یک شاسی بلند کامپکت می‌شود. گمان می‌رود این سه محصول که براساس پلت‌فرمی مشترک ساخته می‌شوند در بازار هند رونمایی و به‌تدریج به بسیاری از کشورهای آسیایی و آفریقایی صادر شوند. همچنین به احتمال زیاد، این خودروها تحت برند پژو در هند به فروش خواهند رسید.در ماه دسامبر ۲۰۱۷ گزارش شده بود که پژو سال ۲۰۲۰ رقیبی برای سوزوکی سوئیفت را در هند معرفی می‌کند. این خودرو کوچک می‌تواند نسل بعدی ۲۰۸ باشد که قرار است در سال ۲۰۱۸ رونمایی شود.
این درحالیست که بازار خودرو هند به دلیل سرانه درآمد پایین مردم این کشور بسیار رقابتی است و معمولا بیشتر سهم فروش به خودروهای ارزان قیمت و کوچک اختصاص دارد، از این رو کار پژو برای عرض اندام در مقابل خودروسازان هندی و رقبای قدرتمندی نظیر فولکس واگن و سوزوکی در این بازار بسیار سخت خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/15
وقتی پژو برنامه‌ریزی میکنه تا وارد هند بشه یعنی می خواد ماشینی تو رنج ۲۰ تا ۶۰ تومنی اونجا عرضه کنه چون همین الان کمپانیهای هندی دارن ماشین ۳۰۰۰ دلاری تولید میکنن. پس اگه این مافیای خودروساز داخلی بزارن به راحتی پژو میتونه قیمت محصولاتش رو تو ایران به نصف برسونه