موضوعات داغ

بازگشت سانگ یانگ موسو به بازار؛ این بار در قالب وانت!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی کره ای سانگ یانگ در حال آماده شدن برای جایگزینی مدل قدیمی موسو با یک خودروی پیکاپ کاملا جدید است که بخش های فنی آن با سانگ یانگ رکستون جدید مشابه است.
سانگ یانگ فعلا تنها یک عکس رسمی از این خودرو منتشر کرده است و رونمایی اصلی از آن در نمایشگاه خودروی ژنو انجام خواهد شد که در ماه مارس برگزار خواهد شد.
سانگ یانگ موسوی جدید در کشور مبدا یعنی کره جنوبی با نام رکستون اسپرت به فروش خواهد رفت و به عنوان رقیبی برای رنو آلاسکان و میتسوبیشی L200 به حساب می آید.
هنوز هیچ اطلاعاتی از این خودر. منتشر نشده است اما با توجه به اشتراکات زیاد آن با مدل رکستون می توان حدس زد که شاهد استفاده از یک موتور 2.2 لیتری دیزلی با قدرت 176 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر باشیم که نیروی این موتور با کمک یک گیربکس 7 دنده ی اتوماتیک ساخت مرسدس بنز به دو چرخ عقب و یا هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند. این موتور در بازار اروپا روی مدل رکستون عرضه می شود.
برای بازارهای آسیایی نیز یک موتور 2 لیتری توربوشارژر دار باشیم که انتقال نیروی آن با استفاده از یک گیربکس 6 دنده ی دستی صورت می گیرد که این موتور نیز روی رکستون جدید در بازار موجود است.
همچنین به احتمال زیاد موسوی جدید از سیستم تعلیق تقویت شده و بهینه سازی شده ای در مقایسه با مدل رکستون برخوردار باشد.
سانگ یانگ موسوی جدید در دو مدل تک کابین و دو کابین به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا تا چندماه دیگر این خودرو را در بازار مشاهده کنیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/14
این بیاد اینجا قیمتشو مثلا میزارن 200 تومن ! یا همین حدود ها !
بعد کسی که 200 داشته باشه وانت نمیخاد ، کسی هم که وانت میخاد 200 نداره :|
مثه وضعیت الان هایلوکس :|
1396/10/15
سلام
اون بیچاره هایی که مجبورند از نهنگ آبی استفاده کنند فقط برا یه لقمه نون شب مجبورند جونشون را کف دست بگیرند و کف جاده ها راه بیافتند
من دیروز سوار یه نیسان نو شدم فقط با دنده میشد ماشین را نگه داشت هیچی ترمز نداشت
حالا اون راننده بدبختی که 2 تن بار میزنه تا یه کم کرایه بیشتر بگیره تو جاده های شمال فقط حضرت ابالفضل نجات شون میده