موضوعات داغ

پر خرج ها؛ بیشترین هزینه تعمیرات پس از تصادف مربوط به چه خودرویی است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
طبق آخرین گزارشات موسسه ایمنی بزرگراه موسوم به IIHS، تایید شده است که خودروهای لوکس، پرطرفدار و پرفورمنس دارای بیشترین هزینه تعمیر پس از برخورد هستند که طبیعی به نظر می‌رسد، اما بیاید در ادامه بررسی کنیم که چه محصولاتی دارای بیشتری هزینه تعمیر در ایالات متحده آمریکا خواهند بود.
باتوجه به جدولی که از سوی موسسه ایمنی IIHS منتشر شده است، می‌توان در بین گران قیمت‌ترین هزینه تعمیرات اتومبیل، خانواده بنتلی کانتیننتال را مشاهده کرد که نسخه "کانتیننتال GT" آن در صدر جدول قرار گرفته و هزینه تعمیر آن پس از برخورد، چیزی حدود 6.5 برابر بیشتر از میانگین 390 دلاری برای عموم وسایل نقلیه شخصی خواهد بود که هزینه تعمیرات آن به 2536 دلار خواهد رسید، این درحالیست که در جایگاه دوم و سوم لیست هم خانواده بنتلی هستند که در جایگاه دوم این لیست خودروی چهار درب بنتلی "کانتیننتال فلاینگ اسپر" دیده می‌شود که هزینه تعمیر آن با یک اختلاف اندک، معادل 2338 دلار خواهد بود و پس از آن خودروی کروکی "بنتلی کانتیننتال GTC" دیده می‌شود که میانگین هزینه تعمیر 1923 دلاری پس از برخورد دارد.
جالب‌تر از خانواده بنتلی، شاهد حضور اتومبیل منحصربه فرد "بی.ام.و i8" در جایگاه گران‌ترین هزینه تعمیر پس از برخورد هستیم که میانگین آن معادل 1657 دلار خواهد بود، به همین دلیل است مشتریان داخلی این اتومبیل در کشور، باید بیشتر از احتیاط کنند که هزینه تعمیر اتومبیلشان حتی در کشور ایالات متحده آمریکا نیز بسیار بالا است.

کمترین و بیشترین هزینه تعمیر پس از تصادف

کمترین و بیشترین هزینه تعمیر پس از تصادف

برای اطلاع از دیگر خودروهای گران قیمت این لیست، می‌توانید به جدول مربوطه در بالا توجه کنید، اما در جدول بالا برخی اتومبیل‌ها دیده می‌شوند که هزینه تعمیر آنان حتی کمتر از میانگین 390 دلاری برای عموم وسایل نقلیه شخصی است که در رأس آن، خودروی کوچک اسمارت فورتو الکتریکی دیده می‌شود که تنها 162 دلار هزینه تعمیر پس از برخورد دارد، اما پس از آن خودروی پیکاپ "رم 1500" و یا حتی اتومبیل غول پیکر "فورد F-250" دیده می‌شود که دارای کمترین هزینه تعمیر پس از برخورد هستند!.
بخش دیگری از هزینه‌های تعمیر اتومبیل که در جدول کلی دیده نمی‌شود، بیشترین هزینه تعمیر ماشین‌های رده متوسط را نشان می‌دهد که در لیست زیر می‌توان به هزینه تعمیر 769 دلاری برای اتومبیل اسپرت "هیوندای جنسیس" اشاره داشت که بعد از آن همزاد تویوتا 86، یعنی خودروی Scion FR-S با هزینه تعمیر 753 دلاری دیده می‌شود.

بیشترین هزینه تعمیر در <a href='https://www.khodrobank.com/cars'>ماشین</a> های رده متوسط

بیشترین هزینه تعمیر در ماشین های رده متوسط

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/20
برخورد داریم تا برخورد
1396/10/21
با سلام و عرض ادب خدمت دوستان .
آقای نویسنده جوان و پرتلاش، این حق شماست که در ترجمه دچار اشتباه شوید و تحلیل نادرست داشته باشید . اما سعی بفرمایید برای مدتی بیشتر بخوانید و کمتر بنویسید .با دانش متوسط و ادعای زیاد نمی شود هر روز نوشت .
ببینید ، در جدول شماره 1 ، انستیتو بیمه گفته که متوسط پرداختی برای هر سانحه هر نوع ماشین چقدر بوده است . که برا بنتلی 35 هزار دلار بوده . و برای آی 8 ، 21 هزار دلار . آن عدد آخری ، می گه به ازاء هر ماشینی از این نوع که بیمه کردیم ما -فارغ از تصادف کردن/ نکردن اش - چقدر رو دست صنعت بیمه خرج گذاشته . که برا بنتلی صدر لیست حوالی 2500 دلار بوده .