موضوعات داغ

شرایط فروش جدید کیا اسپورتیج QL اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
شرکت اطلس خودرو نمایندگی محصولات کیاموتورز در ایران شرایط فروش نسل جدید کیا اسپورتیج QL را اعلام کرد و این خودرو به زودی وارد بازار کشور خواهد شد. مدل جی تی لاین کیا اسپورتیج QL با قیمت نقدی ۲۱۷ میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود. همچنین امکان خرید این خودرو به صورت شرایطی نیز وجود دارد به این ترتیب که در زمان ثبت نام ۱۱۵ میلیون تومان را پرداخت می کنید و در زمان تحویل خودرو نیز ۱۰۲ میلیون تومان باقی مانده نیز پرداخت می شود که در این شرایط با احتساب مالیات های مربوطه قیمت نهایی خودرو به ۲۳۵ میلیون و ۹۱ هزار تومان می رسد. زمان تحویل خودرو نیز ۹۰ روز کاری است.
می توانید جزییات شرایط فروش محصولات اطلس خودرو را در جدول زیر مطالعه کنید.

شرایط فروش جدید کیا اسپورتیج QL

شرایط فروش جدید کیا اسپورتیج QL

در خصوص مشخصات فنی کیا اسپورتیج QL این خودرو به موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز شده است تا قدرت آن به ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۲۳۸ نیوتون متر افزایش پیدا کند. نیروی این موتور با استفاده از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می کند. استفاده از سیستم تزریق مستقیم سوخت ضمن افزایش قدرت موتور سبب کاهش مصرف سوخت نیز می شود به طوری که مصرف سوخت ترکیبی اسپورتیج جدید معادل ۸.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است و به گفته ی سازنده دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ نیز است.

کیا اسپورتیج QL

کیا اسپورتیج QL

در بخش ایمنی نیز هر چند نسل قبلی اسپورتیج خود خودروی کاملی در کلاس خود محسوب می شد اما در نسل جدید شاهد افزایش سیستم های ایمنی خودرو هستیم و می توان از بین آنها به ۶ عدد کیسه ی هوا، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل ایستایی در سراشیبی، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، سیستم ضد سرقت و سیستم ایمنی شیشه ها اشاره کرد.

کیا اسپورتیج QL

کیا اسپورتیج QL

در قسمت امکانات رفاهی نیز می توان به چراغ های روشنایی در روز، سیستم شستشوی چراغ ها، چراغ های اصلی زنون، چراغ های خودکار، آینه های برقی تاشو به همراه گرمکن و چراغ راهنما، چراغ های عقب LED، سیستم ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی، تهویه خودکار دوگانه، صندلی برقی راننده و شاگرد، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سرد کن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، سانروف پانوراما، نمایشگر ۵ اینچی، سیستم صوتی JBL، شارژر بی سیم تلفن همراه، بلوتوث، کروز کنترل، سنسور باران، صفحه کیلومتر شمار سوپر ویژن و سیستم ضد بخار خودکار اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با کیا اسپورتیج QL می توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/19
تجربه سواری در منطقه ازاد رو باهاش داشتم.. کیفیت داشبوردش واقعا بهتر شده . ماشین نرم و با خوش دستیه. ولی نمونه ای که من سوار شدم موتور دو لیتری بود که خیلی سنگین و کند حرکت میکرد.. نمونه دو چهارصدش مطمعنا شتاب خیلی بهتری داره ..ولی چهره و طراحی خارجی اون باب پسند همه نیست.
1396/10/19
فقط 6 کیسه هوا !!
لنسر 140 میلیونی 7تا داره !!!
1396/10/19
واقعا جالبه تو سال 2018 دارن ماشين هاي 2016 و 2017 رو ميفروشن!
1396/10/25
چون رکود شدیدی در بازار حاکمه ! نخرید نخریدنخریییییید تا سال 2020 هم مدل 2016 بفروشن
1396/10/19
قیافش از توسان زشت تره ولی برگ برنده اش موتور قویترشه
1396/10/19
چقد زشته
1396/10/19
فاتحه رقبا با این شرایط خونده شد ، این ماشین واقعا حرف نداره
1396/10/20
به جز تیگوان
1396/10/19
بنویسید ۲۱۴ علل الحساب بخوانید ۲۸۰
1396/10/19
اخه اشغال کره ای به نصف این قیمت هم زیاده و ارزش پرداخت نداره
، چه بر سر اقتصاد و ارزش پول ما اوردند، حیف ایران وایرانی
1396/10/19
چقدر بی ادب ، افرادی مثل شما نمونه کامل یه آدم پر از عقده های درونیه ، ماشین های کره ای به مراتب سرتر از میتسوپیشی که جزو 20 خودروساز اول دنیا هم نیست و شما تو همه صفحات سنگشو به سینه میزنی هستن ولی متاسفانه شما تو بیست سال پیش موندی
1396/10/19
دقیقا یادمه سال پیش نمایشگاه که رونمایی شد ازشون پرسیدم کی تحویل میدید گفتن 90 روز کاری ، فک کن اونایی که همون موقع ثبت نام کردن الان 1 سال بیشتر گذشته و هنوزم میگن 90 روز کاری هههههه نمیدونم این 90 روز کاری کی میاد
1396/10/19
طراحیش اصلا" قشنگ نیست.توسان خیلی بهتره
1396/10/19
قیمت ۲۳۵ میلیونی که از طرف اطلس خودرو اعلام شده علی الحسابِ هست وقیمت قطعی خودرو نیست
و هنوز هم این ماشین مجوز ثبت سفارش نگرفته
1396/10/19
قطعا توسان خوشگل تره و برندش قوی تره و ارزش خرید بیشتری داره
1396/10/19
اول اینکه میتسولیشی لنسر هم قیمت جدیدش شده ۱۵۰ تومن دوم اینکه هیچوقت لنسر با اصالت ژاپنی رو با این اسباب بازی کره ای مقایسه نکنید .