موضوعات داغ

قیمت جدید محصولات هیوندای توسط آسان موتور اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
آسان موتور، یکی از نمایندگان معتبر عرضه و خدمات پس از فروش کمپانی خودروسازی هیوندای در کشور، قیمت جدید محصولات خود را باتوجه به تعرفه‌های جدید واردات اعلام کرد، گفتنی است که این تغییرات از هفته گذشته اعمال شده و محصولات هیوندای با قیمت‌های جدید به مشتریان عرضه خواهد شد که در ادامه جزییات تغییرات قیمت را با هم مرور می‌کنیم.
در جدول ارائه شده از سوی آسان موتور، اول از همه نام خودروی سدان هیوندای الانترا در مدل‌های 2018 دیده می‌شود که در حال حاضر قیمت آن تغییر پیدا نکرده و با همان قیمت 161 میلیون و 388 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما دومین خودروی این لیست با یک افزایش قیمت بیشتر از 5 میلیون تومانی همراه بوده است، یعنی خودروی شاسی بلند هیوندای توسان در مدل‌های 2017 که با یک جهش بیش از 5 میلیون تومانی، قیمت قبلی آن از 234 میلیون و 140 هزار تومان به قیمت جدید 239 میلیون و 553 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
در ادامه، شاید افزایش قیمت بیش از 5 میلیون تومانی هیوندای توسان جای شکر داشته باشد، زیرا خودروی سدان هیوندای سوناتا در مدل‌های 2016، افزایش قیمت حدودا 16 میلیون تومانی را تجربه کرده و حالا قیمت آن از 227 میلیون و 459 هزار تومان، به قیمت جدید 243 میلیون و 984 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
بیشترین افزایش قیمت هم برای شاسی بلند پرفروش هیوندای سانتافه بوده است که در مدل‌های 2016 خود توسط آسان موتور، افزایش قیمت کمتر از 25 میلیون تومان را تجربه کرده است و حالا به قیمت جدید 287 میلیون و 292 هزار تومان رسیده است، این درحالیست که قیمت قبل آن پیش از اعمال تغییرات، چیزی حدود 262 میلیون و 892 هزار تومان بوده است.

قیمت جدید محصولات هیوندای

قیمت جدید محصولات هیوندای

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/25
واقعا مفت شده زود بریم چندتا بخریم.
واقعا روتون میشه با این قیمت ها. برید خودتون رو مسخره کنید.
1396/10/26
افسوس
1396/10/26
الان دلال ها میریزن هر چی النترا میتونن از آسان موتور میخرن توو بازار ۱۹۹ قیمت میزارن واقعا مملکته گل و بلبله تووش زندگی میکنیم ... بکجا رسیدیم که از بعضی قیمتهایی که قبلا فضایی بحساب میامدن ذوق زده میشیم ! اینم از معجزات دولت تدبیر و امیده ها !!!! یعنی از این همه تدبیر آدم انگشت به دهان میمونه :) امیدمون هم رفت سر کوچه نون بگیره با برجام تصادف کردم پر پر شد :)
1396/10/26
داداش برای شما نماینده معتبره
برای همه نماینده بدقوله....کی راضیه از تحویل به موقع اسان موتور
1396/10/26
سلام . ببخشید یه سوال . وقعا کسی پیدا میشه به این ماشینای سطح پایین همچین پول زیادی بده ؟ احتمالا بدجوری میخرن که قیمتش پایین نمیاد بیشترم میشه....
1396/10/26
یعنی یک سفر میری کشورهای حاشیه خلیج فارس که اصلا بویی از صنعت خودرو نبردن اونوقت متوجه میشی سیاست تولید خودرو یک اشتباه بزرگ بوده . اشتباهی که نور چشمی دولته و جور این اشتباه رو سالهاست دارن مردم میکشن.
کشورهایی که تاکسی های آنها هیوندا سوناتا و کمری و ... هستند حال اینکه در کشور ما قیمت سوناتا به مرز 250 میلیون رسیده.
.
تنها سوالی در ذهن من هست . امیدوارم دوستان بتونن جواب بدن.
آیا نمیشه در کشور ما خط تولید خودروهای عقیقه جمع بشه و بجاش خط تولید خودروهای خوب جایگزین بشه . از خودروهای ارزون قیمت داخلی تا گرون.اینطوری نیروی کار هم بیکار نمیشه.
1396/10/26
برید بخرید فکر میکنید با این ماشین ها کلاستون بالاتر میره ، بابا یه ذره غیرت داشته باشید ،نذارید هرجور که دلشون می خواد بهمون هل بدن نترسیدبخدا اگر دست بدست هم بدهیم نخریم مجبورن ارزون کنند بیاید کمپینشو راه اندازی کنیم دولت ، نماینده مجلس و... هیچ کس به نفع ما کار نمی کنه خودمون باید همت کنیم
1396/10/26
به امید طراحی شاسی بلند ایرانی کجا هستید نخبگان مجله ای و کتابخانه ای
1396/10/27
مملكتو كردن دلال محور.....واقعا متاسفم به حال و روزمان...چيزهاي ابتدايي هر كشوري توي ايران يا حسرا يا چالش....شما تو هر كشوري ميري ماشين بخري طرف تا كمر دولا ميشه.... اينجا وارد كننده ها و دلالها سوارند ،..