موضوعات داغ

فروش زمستانی محصولات DS با تخفیف 10 میلیونی + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
آرین موتور تابان، نماینده رسمی عرضه و خدمات پس از فروش DS در بازار کشور، خبر از فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی محصولات خود با تخفیفات ویژه داده است که در این بین می‌توان به تخفیف 5 میلیون الی 10 میلیون تومانی در شرایط فروش نقدی اشاره داشت که جزییات آن را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.
چهار خودروی شاسی بلند DS 6، سدان DS 5LS، هاچ بک DS 3 و همچنین در پایان خودروی DS5، محصولات آرین موتور برای فروش ویژه زمستانی خواهد بود که برای فروش هریک از آنان، شرایط فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی در نظر گرفته شده است که در متن خبر، تنها به شرایط فروش نقدی اتومبیل اشاره خواهیم داشت و برای اطلاع از دیگر شرایط فروش اتومبیل، می‌توانید به جدول زیر توجه کنید.
در شرایط فروش نقدی آرین موتور، اول از همه خودروی سدان DS 5LS دیده می‌شود که تنها در مدل‌های 2017 خود به صورت نقدی، آن هم با قیمت 229 میلیون و 500 هزار تومانی به مشتریان عرضه می‌شود که اگر تخفیف ویژه "آرین موتور تابان" را در نظر بگیریم، قیمت نهایی اتومبیل برای خریداران به 218 میلیون و 25 هزار تومان خواهد رسید که پس از 15 روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود.
پس از این، خودروی هاچ بک DS 3 خواهد بود که قیمت قطعی آن برای فروش در مدل‌های 2018، معادل 188 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است، اما مشتریان می‌توانند از تخفیف ویژه بهره‌مند شده و خودروی مورد علاقه خود را با قیمت 182 میلیون و 500 هزار تومانی و با موعد تحویل 30 روزه خریداری کنند.
دیگر خودروی این لیست هم DS 5 خواهد بود که با موعد تحویل 30 روزه و با قیمت قطعی 313 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اما پس از کسر تخفیف نقدی، قیمت نهایی اتومبیل به 303 میلیون و 610 هزار تومان خواهد رسید.
در آخر هم به خودروی شاسی بلند DS 6 خواهیم رسید که آن هم با موعد تحویل 30 روزه آماده عرضه به مشتریان شده است، ولی با تخفیف حدودا 10 میلیون تومانی آرین موتور تابان، دیگر نیازی به پرداخت هزینه 330 میلیون تومانی نخواهد بود و مشتریان می‌توانند این خودروی شاسی بلند فرانسوی را به قیمت 320 میلیون و 100 هزار تومان خریداری کنند.

شرایط فروش زمستانی دی اس

شرایط فروش زمستانی دی اس

تا به اینجا شرایط فروش محصولات DS را توسط شرکت "آرین موتور تابان" مورد بررسی قرار دادیم و برای اطلاع از شرایط فروش اقساط و مشارکتی آنان می‌توانید به جدول بالا توجه کنید، اما حالا نوبت به آن رسیده است تا یک مروری کلی بر روی ویژگی‌های این خانواده داشته باشیم که برای علاقه مندان به محصولات DS می‌تواند جالب توجه باشد.

- DS 6
اول از همه خودروی کراس اوور DS 6 که در مدل های 2018 به مشتریان عرضه می شود، دارای طول 4553 میلی متر، عرض 1607 میلی متر، ارتفاع 1600 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2732 میلی متر است که در بخش فنی خود به موتور 1.6 لیتری توربوشارژر THP 165 با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت داخل سیلندرها مجهز شده است که با استفاده از توربوشارژر دو اسکرول با پمپ فشار بالا، قادر به تولید 165 اسب بخار قدرت و همچنین قادر به تولید 240 نیوتن متر گشتاور خواهد بود که توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به چرخ‌های محرک ارسال می‌شود، این درحالیست که برای تولید نیروی 165 اسب بخاری و گشتاور 240 نیوتن متری، تنها نیاز به 6.7 لیتر سوخت در سیکل ترکیبی خواهد بود که خودروی کراس اوور DS 6 را با استانداردهای روز دنیا همراه کرده است.

دی اس 6

دی اس 6


- DS 5LS
بعد از خودروی DS 6، به عضو سدان خانواده DS در این جدول فروش، یعنی خودروی DS 5LS خواهیم رسید که در بخش فنی خود به همان پیشرانه 1.6 لیتری DS 6 مجهز شده است، یعنی یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر که حداکثر قدرت خروجی آن در دور موتور 6000 به 165 اسب بخار و همچنین گشتاور آن هم در دور موتور 1400 به حداکثر 240 نیوتن متر می‌رسد که همانند خودروی DS 6، مجهز به جعبه 6 سرعته خودکار بوده و دارای مصرف سوخت 6.7 لیتر به ازای کارکرد 100 کیلومتر است.
از تجهیزات داخلی DS 5LSهم می‌توان به روکش صندلی چرم اعلای ناپا طرح بند ساعت، صندلی‌های جلو دارای گرمکن و قابلیت تنظیم الکتریکی، ساپورت ناحیه کمر صندلی‌ها با تنظیم برقی و امکان ماساژ در صندلی‌های جلو، داشبورد و پنل درب‌ها و تکیه گاه دست چرمی، دکوراسیون داخلی چوبی، سیستم ورود و استارت بدون سوییچ (دکمه‌ای)، فرش کفپوش جلو، قاب کروم محافظ پادری جلو، پنل سیستم صوتی لمسی 7 رنگ با قابلیت‌های پخش رادیو، سی دی، بلوتوث و هندزفری، قابلیت تنظیم ارتفاع و دسترسی غربیلک فرمان، غربیلک فرمان چرمی دارای دکمه‌های کنترل، فرمان هیدرولیک با قدرت متغیر، تکیه گاه دست وسط جایگاه سرنشینان عقب، صندلی‌های عقب تاشو، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک مجهز به مجراهای عقب، سیستم کنترل کیفیت هوا، سیستم تصفیه هوا دارای یونایزر، کامپیوتر چندکاره، سانروف برقی و باز کن دریچه باک الکترونیک اشاره کرد.

دی اس 5 ال اس

دی اس 5 ال اس


- DS5
نسخه ای که از سوی آرین موتور به مشتریان داخل کشور عرضه می‌شود، موتور بنزینی با حجم دقیق 1598 سی سی خواهد داشت که در دور موتور 6000 می‌تواند قدرتی 165 اسب بخاری و در دور موتور 1400 هم قادر به تولید حداکثر گشتاور 240 نیوتن متری خواهد بود که با اتصال آن به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک و کمک گرفتن از آن برای انتقال نیروی خود به سمت چرخ ها، می تواند یک شتاب صفر تا صد 9.7 ثانیه و همچنین سقف سرعت 209 کیلومتر بر ساعت را به همراه داشته باشد.

دی اس 5

دی اس 5


- DS 3
کوچک‌ترین عضو خانواده DS در این جدول فروش هم مربوط به خودروی DS 3 می‌شود که در بازارهای بین المللی با انواع و اقسام پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی به مشتریان عرضه می‌شود، اما بر روی مدل‌های وارد شده به کشور شاهد نصب موتور 1.2 لیتری سه سیلندر از نوع PureTech 110 هستیم که با مصرف حداقل 4.2 لیتر سوخت در 100 کیلومتر و تولید 97 گرم گازهای آلاینده در هر کیلومتر، نیروی تولیدی آن در 5500 دور بر دقیقه به 110 اسب بخار و همچنین گشتاور آن هم در دور موتور 1500 به چیزی معادل 205 نیوتن متر خواهد رسید که در مسیر انتقال آن به سمت چرخ‌های اتومبیل، از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است تا یک شتاب صفر تا صد 9.9 ثانیه و حداکثر سرعت 188 کیلومتر بر ساعت به همراه داشته باشد.

دی اس 3

دی اس 3


نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/26
یعنی عاشق این توهمات آرین موتور هستم . نمیدونم با خودشون چی فکر میکنن این قیمتهای فضایی رو میدن؟ اون از میتسوبیشی اینم از دی اس ! دو تا برند در حاشیه که بازار دست دوم به مراتب بدتری نسبت به بقیه برندها دارن. براتون بگم از یه نمونه عینی: یکی از بستگان نزدیکمون اواخر بهار امسال رفت دی اس ۶ خرید ۲۳۰ تومن اولش خیلی تعریف میکرد ماشین خیلی شیکه و ماساژور داره و کلا کشته بود مارو بعده یه ماه سواریش دلشو زد اومد پیش من بهش گفتم میرفتی سورنتو میخریدی بازارشم خیلی بهتر بود خلاصه بعد کلی گشتن توو بازار یه نفر پیدا کردیم که یه سورنتو جی تا لاین داشت و از شانس ما دنبال دی اس میگشت ( اونم کلی از آپشن های دی اس شنیده بود) خلاصه به قیمت ۲۱۵ از ما ماشین رو برداشت و ماشین خودشو ۲۳۱ داد! (چقدر خوبه توو یه ماه ۱۵ تومن از ماشینتون بیوفته :) ) این فامیل ما هم سوار سورنتو شد اولش گفت این که هیچی نداره و بدرد نمیخوره ولی یه مسافرت که باش رفت کلا از جاداری و سواریش خیلی خوشش اومد. خلاصه گذشت تا اینکه در یک شب تاریک ثبت سفارش به صورت کاملا رندوم بسته شد و سورنتو ۲۳۰ تومنی یه دفعه رفت تا ۲۹۰ . اون بنده خدا بهمون زنگ زد آقا بیا دی اس رو ۲۰۰ میدم فقط سورنتو خودمو بهم برگردونین :))))))))) دی اس ۷ هم با یه موتور ۱۶۰ اسب بخاری اون قیمت نمیارزه چه برسه ۳۳۰ بدی برای ۶ که صاحب اول و آخرش خودتی. البته بنده قصد جسارت به صاحبان دی اس ندارم و خودم پشتش نشستم واقعا هم ماشین خوبیه ولی با این موتور که بدرد اتاق پژو ۲۰۰۸ میخوره این قیمت فضاییه. یا علی
1396/10/26
خب فامیل شما کلن اشتباه میزده. برند دی اس برای امثال شمایی که بازار دست دوم براتون مهمه ماشین تولید نمیکنه عزیز دلم. یاد یه رفیقی افتادم که با هم رفته بودیم المان. رفته بود تو یه مغازه برند(زگنا) اصرار داشت فلان تی شرت رو بخره. هی بهش میگفتم بابا جیبتو نگاه کن بعدش خرید کن. اکسسوری های برند و لوکس به درد امثال تو نمیخوره. خلاصه یه تیشرت ساده سفید رنگ به قیمت حدود 300 دلار خرید فرداش عین همون تیشرت تو بازار محلی 5 دلار میفروختن ولی خب با کیفیتی که همه می دونیم از چه قراره. من صدبار به دوستایی که دی اس و مارکتش رو با باقی ماشینا مقایسه میکنن توضیح دادم که باباجان این برند برای ادمای عادی که یه ماشین میخوان که هم کلاس داشته باشه و هم بتونن تو بازار بفروشن و مثلن کمری رو تبدیل به یه ماشین همرده کنن نیست. شما تا با کارکرد جنس لوکس و خواستگاه اون اشنایی نداشته باشین عاقبتی مثل فامیل این بنده خدا یا رفیق ما پیدا میکنین که مثلن خواستن متفاوت باشن ولی چون مال اون ظبقه خاص نیستن نتونستن قضیه رو هضم کنن.
1396/10/26
من ۳۰۰ تومن داشتم قطعـا فولکس‌واگن پاسات رو ترجیح میدادم
1396/10/26
سلام دوستان. بین محصولات فعلی دی اس بهترین دی اس 7 و بعد از اون دی اس 5 هستند. چون دی اس 5 و 7 و 3 مونتاژ فرانسه هستند و حتی لاستیک های با کیفیت تری دارند و البته ساعت عقربعه ای و هداپ هم دارند ولی دی اس 5 ال اس و 6 و 4 مونتاژ چین هستند. گرچه اون ها هم بسیار عالی هستند و از کره ای ها خیلی با کیفیت ترند ولی 5و 7 بهترن. موفق باشید
1396/10/26
موقع ارزونی چنتا فروختی که بخوای توی گرونی بفروشی ؟ :))
چنتا دی اس میبینیم ؟ 10 تا دونه دیدید ؟
با تخفیف 100 میلیونی هم کسی نمیخره :))
1396/10/26
یعنی واقعا کسی پیدامیشه با این قیمتها این ماشین های دی اس رو بخره اینها کی اند کاشکی میشد یه حالی هم ما باشون میکردیم
1396/10/27
الان این کامنت بالا ینی چی؟ حالا الان خوبه مثل خودش جوابشو بدیم؟ اسد جان هر کسی سلیقه ای داره. شمام برو سرتو از پنجره ماشینت بیار بیرون حالش ببر!