موضوعات داغ

اگر داخل باک اتومبیل جرم‌گیر بریزیم چه می‌شود؟ + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
تا حالا به یک راه حل مفید برای عبور از بحران انرژی فکر کرده‌اید؟ سوخت‌های جایگزین که بتوان بجای سوخت‌های مرسوم از آنان استفاده کرد؟ خب در این چند هفته اخیر، یک جوان 24 ساله اوکراینی در فضای مجازی بویژه رسانه‌های فعال در حوزه خودرو معروف شده است، زیرا وی به دنبال سوخت‌های جایگزین است و تاکنون چندین ماشین را در این مسیر قربانی کرده است، همچون یک دستگاه خودروی بی.ام.و سری 3 در نسل E46 که با ریختن یک بطری نوشابه داخل باک آن، تصمیم داشت یک سوخت جایگزین پیدا کند، اما درحالی که حدود 40 درصد از باک خودرو پر از بنزین بود و تنها یک بطری نوشابه اضافه شد، پیشرانه اتومبیل به سرعت متوقف شد تا برای بازگشت به زندگی، هزینه نسبتا بالایی را بر روی دست این جوان اوکراینی بگذارد، اما حالا چطور؟
تاکنون فیلم‌های متعددی از سوی این جوان منتشر شده است و پیش از این هم شاهد پرکردن باک Z3 با نیتروژن مایع بودیم، اما حالا در جدیدترین فیلمی که از سوی این جوان اوکراینی منتشر شده است، شاهد یک دستگاه خودروی ارزان‌تر "اینفینیتی" هستیم که نمونه‌های آن در سایر بازارهای جهانی بویژه ایران، توسط نیسان و درمدل‌های ماکسیما عرضه شده است، حال این جوان اوکراینی در تست جدید خود برای کشف سوخت‌های جایگزین، یک بطری جرم گیر به همراه یک بطری روغن موتور را داخل باک اتومبیل می‌ریزد و با آن رانندگی می‌کند، اما نتیجه این آزمایش شگفت انگیز خواهد بود و تنها بخار از سیلندرهای اتومبیل بلند می‌شود، ولی همچنان پیشرانه اتومبیل به فعالیت خود ادامه خواهد داد که در ادامه می‌توانید فیلم آن را برای درک بهتر ماجرا تماشا کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/28
فقط یه ماشین ژاپنی میتونه همچین چیزایی رو تحمل کنه
1396/10/28
من که اعتماد نمی کنم
1396/10/28
چه کارایی میکنن مردم :-)
1396/10/29
سلام دوست عزیز
متاسفانه هیچکدام از فیلمهای شما به علت حجم بالای تبلیغات قابل دیدن نیست و با این کار شما فالوور های خودتان را از دست میدهید اگر چنانچه این مشکل رفع نشود من هم علیرغم میلم متاسفانه از جمع شما جدا خواهم شد
سپاس و آرزوی موفقیت برای شما
1396/10/29
دقیقا هیچکدوم از فیلمها پخش نمیشه هی تبلیغ میاد رسیدگی شود لدفا