موضوعات داغ

تویوتا پرادو 2018 در انگلیس؛ ارزانتر از هیوندای النترا در ایران

عکس مطلب اول
خودروی 4x4 بزرگ تویوتا همراه با چراغ های LED و مجموعه ای از سیستم های ایمنی کمک راننده برای سال 2018 فیس لیفت می شود.
تویوتا قیمت و مشخصات لندکروزر فیس لیفت 2018 که در بازار های آسیایی با نام پرادو عرضه می شود را اعلام کرده است که اکنون با قیمت پایه 32.795 پوند به مشتریان انگلیسی فروخته می شود.
برای این خودرو 4 رده تجهیزاتی در دسترس است. قیمت این خودرو با رده تجهیزاتی Utility که جدیدا اضافه شده است در نمونه 3 در از 32.795 و در نمونه 5 در از 34.095 پوند شروع می شود. در صورت تمایل می توانید این ارقام را با قیمت حدود 6000 تومانی پوند به تومان تبدیل کنید و نتیجه این خواهد بود که پرادو 2018 در نسخه پایه از هیوندای النترا موجود در کشور که حالا در حدود 200 میلیون تومان قیمت خورده است، ارزان تر عرضه می شود.

تویوتا لندکروزر فیس لیفت

تویوتا لندکروزر فیس لیفت

تویوتا با امکاناتی نظیر رینگ های فولادی 17 اینچی، یک CD Player ساده به همراه بلوتوث و پورت های USB، خریداران خودروهای سازمانی را هدف قرار داده است ولی سیستم تهویه مطبوع، کروز کنترل و چراغ های جلوی خودکار نیز به صورت استاندارد عرضه می شوند.
رده تجهیزاتی Active که از قیمت 39.095 پوند شروع می شود شامل سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی جدید تویوتا با نام Touch 2 است در حالی که یک صفحه نمایش TFT (لایه نازک ترانزیستور) بین نشانگرهای دور موتور و سرعت سنج در صفحه پشت آمپر قرار گرفته است. امکاناتی مانند رینگ های آلیاژی، سنسورهای پارک در عقب، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای راننده و سرنشین کناری نیز در این رده تجهیزاتی وجود دارند و می توان چیدمان صندلی ها را به صورت 5 نفره یا 7 نفره انتخاب کرد.
رده تجهیزاتی Icon از قیمت 47.495 پوند شروع می شود و فقط به صورت 5 نفره و 7 نفره ارائه می شود. این رده تجهیزاتی با امکاناتی مانند صندلی های جلو با سیستم گرمایش و تهویه، رینگهای آلیاژی 19 اینچی، چراغ های LED و سیستم Safety Sense تویوتا عرضه می شود که شامل سیستم هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، سیستم اخطار پیش از تصادف، سیستم شناسایی عابرین پیاده و سیستم اخطار خروج از لاین است.

تویوتا لندکروزر فیس لیفت

تویوتا لندکروزر فیس لیفت

رده تجهیزاتی برتر تویوتا لندکروزر 2018 رده Invincible با قیمت 52.295 پوند است. این رده با مجموعه ای از تجهیزات آفرود نظیر قفل دیفرانسیل عقب، سیستم تعلیق پویا، قابلیت انتخاب حالت های مختلف سیستم تعلیق برای عبور از مسیرهای مختلف و سیستم کنترل حرکت با سرعت پایین در مسیرهای صعب العبور ارائه می شود. دیگر سیستم های ارتقای ایمنی نیز در این رده وجود دارند که شامل مانیتور دوربین پانورامیک 360 درجه، مانیتور رویت نقاط کور و سیستم هشدار درباره وسایل نقلیه عبوری در پشت خودرو است.
نسبت به مدل قبلی زیر کاپوت تغییری ایجاد نشده است و این خودرو از همان موتور 2.8 لیتری توربودیزل نیرو می گیرد که در صورت اتصال به گیربکس 6 دنده اتوماتیک 174 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و در صورت اتصال به گیربکس 6 دنده دستی گشتاور آن به 420 نیوتن متر کاهش می یابد.
به لطف سپر جلوی بلندتر به همراه خطوط تغییریافته گلگیرها و سپرها که تمام آنها در راستای محور افقی یکسان انجام شده است، ظاهر لندکروزر 2018 نسبت به مدل قبلی متفاوت شده است. در پشت خودرو چراغ های عقب با طراحی جدید در کنار سپر عقب جدید خودنمایی می کنند. تغییرات ایجاد شده در بدنه این خودرو باعث شده است تا طول لندکروزر فیس لیفت نسبت به مدل قبلی 60 میلی متر بیشتر شود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/30
ما تو کشوری زندگی میکنیم که خودروهای چین 150میلیون تو کشورمون فروش میرن بعد بهش میگیم خودروی لوکس شما دیگه تهشو بخون
1396/10/30
آخرش نفهمیدیم لندکروزر یا پرادو هستشو این ماشین!!
1396/11/1
پرادو ، یه لندکروزر هست.
1396/10/30
خیلی خوشگله
جبر جغرافیا باعث شده ما نتونیم حتی از نزدیک ببینیمش چه برسه به اینکه بتونیم بخریمش
1396/11/1
با جبر “ تاریخ “ ، بیشتر موافقم 😑😑
1396/10/30
واقعا جای تاسف داره به ریال به سختی داریم پول درمیاریم ولی به دلار اونم به قیمت **** داریم خرج میکنیم !!!!!!!!!!
1396/10/30
آقا کم بگید این ماشین اون ماشین ارزونتر از این ماشین و اون ماشین. توی ایران هیچی از جمله ماشین ازران نمیشه هی نقایسه نکن.
مطمئن باش ۲ الی ۳ سال دیگه همین النترا میشه ۳۰۰ میلیون و سانتافه میشه ۵۰۰ میلیون و ماشین سه برابر چهار برابر و پنچ برابر میشه. الکی خودتونو دل خوش نکنید که ماشین ارزون بشه. همین پراید هم تولیدش متوقف نمیشه و قیمتش میشه بالای ۵۰ میلیون و بدتر از دیروز.
ای وای خدا از گرانی عجیب چی بگم برات /دردام زیادن یه جوریای انگار کافر شدم برات
1396/11/1
اتفاقا دوست عزیز باید بیشتر و بیشتر گفته بشه شاید فرجی شد
شاید ملت بیدارتر شدن
1396/11/5
کاش حداقل میدونستیم گناهمون چیه که باید اینجوری مجازات شیم