موضوعات داغ

تلاش پژو برای ورود دوباره به بازار آمریکا؛ شکست مجدد یا راهی به سوی موفقیت؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی پژو سیتروئن موسوم به PSA، قصد دارد بار دیگر فعالیت خود را در بازار ایالات متحده آمریکا آغاز کند و در این مسیر، به شدت از مهندسان شرکت خودروسازی "اوپل" کمک می‌گیرد که پیش از این کمپانی خودروسازی "جنرال موتورز" را برای موفقیت بیشتر در این کشور همراهی کرده‌اند و منجر به تولید محصولات مشترک با شرکت خودروسازی شورلت شده است.
کارلوس تاوارس، مدیرعامل گروه خودروسازی PSA در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل دیترویت اعلام کرد که این کمپانی یک طرح 3 مرحله‌ای برای بازگشت به آمریکا تدوین کرده است که فاز اول آن در اواخر سال گذشته با سرویس Free2Move کلید خورده است. سرویسی که مشتریان آمریکایی را به استفاده از حمل و نقل‌های مختلف ترغیب می‌کند و از شرکت‌های مختلفی همچون Zipcar، Car2Go، Lime Bike و... پشتیبانی به عمل می‌آورد.
در ادامه رویترز گزارش می‌دهد که فاز دوم فعالیت پژو در بازار ایالات متحده آمریکا، شامل خدمات حمل و نقل با استفاده از محصولات گروه خودروسازی "PSA" بویژه پژو خواهد بود. این روش کمک خواهد کرد تا مشتریان آمریکایی با محصولات پژو و یا حتی دیگر محصولات گروه خودروسازی PSA در آینده ارتباط برقرار کنند و شرایط را برای ورود به فاز سوم برنامه ریزی خود آماده کنند که شامل فروش وسایل نقلیه PSA به مشتریان آمریکایی خواهد شد.

پژو 208

پژو 208

باتوجه به موارد بالا، گروه خودروسازی "پژو سیتروئن" یک برنامه ریزی جامع انجام داده است تا بهترین بازدهی را در ایالات متحده آمریکا داشته باشد، اما همچنان بر سر این مسئله بحث و جدل وجود دارد که اول از همه کدام برند گروه خودروسازی "پژو سیتروئن" وارد خاک آمریکا شود، پژو یا سیتروئن که در این میان شانس پژو بیشتر است.
فارغ از اینکه گروه خودروسازی پژو سیتروئن کدامیک از برندهای خود را اول از همه وارد خاک آمریکا می‌کند، کارلوس تاوارس به این موضوع پرداخت که با کمک گرفتن از شرکت خودروسازی "اوپل" که پیش از این تجربه همکاری با خودروسازان آمریکایی را داشته است، درحال تحقیق و توسعه برای ساخت و راه اندازی یک برند کاملا جدید هستند که مناسب عرضه در بازار آمریکا و سازگار با نیازهای مشتریان این کشور باشد.

پژو 2008

پژو 2008

تاوارس در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: گروه خودروسازی پژو سیتروئن تا سال 2025 میلادی 100 درصد از سیستم‌های محرک الکتریکی در محصولات خود استفاده خواهد کرد، حالا یا به صورت کاملا الکتریکی خواهند بود و یا وابسته به سیستم‌های محرک الکتریکی همچون پلاگین هیبریدی و یا هیبریدی هستند. علاوه بر این، تا سال 2030 میلادی حدود 10 درصد از وسایل نقلیه گروه خودروسازی PSA به سیستم‌های مستقل از رانندگی در سطح 5 مجهز خواهند شد (عموما محصولات DS)، درحالی که حدود 80 درصد از وسایل نقلیه این گروه خودروسازی سطح 3 سیستم‌های رانندگی خودکار را خواهند داشت که در شرایط خاصی می‌توانند از سیستم‌های رانندگی خودکار استفاده کنند، به شرطی که راننده توجه کافی به تحرکات اتومبیل داشته باشد تا در شرایط لازم هدایت اتومبیل را بدست بگیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/3
سلام دوست عزیز مگه پژو قبلا خواسته بود بره بازار امریکا و تلاشش نافرجام بود؟