موضوعات داغ

15 خودروی دست دوم فوق العاده با قیمت کمتر از 70 میلیون تومان در بازار جهان – بخش دوم

عکس مطلب اول
وقتی نوبت به انتخاب یک خودروی دست دوم ایده آل می رسد گزینه های زیادی پیش روی شماست. برای انتخاب بهترین خودرو باید بررسی کنید که چه خودرویی بیشتر از همه با سبک رانندگی، فعالیت های مورد علاقه شما، اولویت های ظاهری و بودجه شما سازگار است.
وقتی از یک مشاور ارشد فروش خودرو پرسیده شد که خریداران در یک خودروی دست دوم زیر 70 میلیون بیشتر خواهان چه چیزهایی هستند، این چنین جواب داد:
- مصرف سوخت پایین به همراه قدرت بیشتر در مواقعی که نیاز باشد
- یک خودروی اسپرتی با لذت رانندگی بالا و اندکی سرعت و شتاب بیشتر
- خودرویی که بتوان به راحتی در شهر با آن سفر کرد بدون نگرانی از بابت پیدا کردن ایستگاه سوخت گیری بعدی

در بخش اول این مقاله 5 خودروی دست دوم برتر با قیمت کمتر از 70 میلیون را معرفی کردیم. اکنون در این بخش 5 خودروی دیگر را معرفی می کنیم.

6 – شورولت اسپارک
شورولت اسپارک

شورولت اسپارک

شورولت بعد از خرید شرکت دوو مدل نوآورانه و جذاب اسپارک را احیا کرد. اسپارک مدل 2014 که یک هاچبک 5 در است مجهز به یک موتور 4 سیلندر 1.2 لیتری و یک گیربکس 5 دنده دستی است و بدون اینکه مقدار زیادی قدرت را فدای مصرف کند همچنان مصرف سوخت پایینی دارد. با انتخاب مدل 4 دنده اتوماتیک این خودرو می توانید لم دهید و رانندگی راحتی را تجربه کنید ولی گیربکس 5 دنده دستی به شما این امکان را می دهد که بتوانید دور موتور را در محدوده قدرت مفید موتور حفظ کنید. برای افرادی که خواهان مصرف کمتر هستند حتی اسپارک کاملا الکتریکی نیز وجود دارد. سیستم صوتی با 6 بلندگو و سیستم تهویه مطبوع، راحتی داخل کابین این خودرو را افزایش می دهند.

7 – فورد فوکس
فورد فوکس

فورد فوکس

ظاهر خیره کننده، چابکی و عملکرد سریع از عواملی هستند که باعث شده اند فورد فوکس به مدت طولانی خودروی مورد علاقه مشتریانی باشد که در اندیشه خرید خودروهای ارزان هستند. یک فورد فوکس دست دوم با وجود میانگین قیمت نسبتا پایینی که دارد، شکل و شمایل جسورانه آن بازتابی از میراث مسابقه ای این خودرو است. این خودرو با اتاق های 2 در کوپه یا 5 در هاچبک در دسترس است. یک فورد فوکس SE مدل 2016 فشار مالی زیادی به جیب شما تحمیل نمی کند و در عین حال امکاناتی مانند بلوتوث، سیستم کنترل هرزگردی و دوربین دید عقب را به شما ارائه می دهد.

8 – هیوندا اکسنت
هیوندا اکسنت

هیوندا اکسنت

در کلاس خودروهای کوچک، هیوندا اکسنت به خاطر ساختار متعادل و با دوام و قیمت پایینی که دارد شناخته شده است. مدل های دست دوم این خودرو با اتاق های 3 و 5 در هاچبک، 4 در سدان و 2 در کوپه در بازار یافت می شوند. تمام این مدل ها را می توان با موتورهای 1.3، 1.4 و 1.5 لیتری 4 سیلندر و گیربکس های 4 دنده اتوماتیک و 5 دنده دستی انتخاب کرد. این خودرو مصرف سوخت بسیار پایینی نیز دارد. طراحی خارجی این خودرو طی 4 نسلی که عوض کرده به طور محسوسی تغییر کرده است، بنابراین می توانید از میان آنها مدلی که از نظر شما بهترین است را انتخاب کنید. از امکانات داخلی آن می توان به سیستم صوتی با 6 بلندگو، آینه های گرم کن دار، سیستم تهویه مطبوع و سیستم قفل از راه دور اشاره کرد.

9 – کیا فورت (سراتو)
کیا فورت (سراتو)

کیا فورت (سراتو)

کیا سراتو طراحی خارجی پویا، کابین هوشمند و پیشرانه ای اسپرت دارد و برای اینکه در بازار خودروهای کوچک جلب توجه زیادی کند معرفی شده است. با یک جستجوی سریع می توانید یک سراتوی دست دوم با اتاق سدان، کوپه یا هاچبک پیدا کنید. موتور 1.6 لیتری توربوشارژ سراتو SX مدل 2015 قدرتی معادل 186 اسب بخار تولید می کند که شتابگیری سریع و مصرف پایینی ارائه می دهد. صندلی های جلو و عقب با سیستم گرمایش که در سراتو EX مدل 2014 یافت می شوند باعث آسایش راننده و سرنشینان در سفرهای طولانی می شود. خطوط بدنه قوس دار و رینگ های آلیاژی 18 اینچی سفارشی، باعث می شوند این خودرو به همان اندازه که حس رانندگی اسپرت دارد ظاهر آن نیز اسپرت به نظر برسد.

10 – نیسان ورسا
نیسان ورسا

نیسان ورسا

نیسان ورسا ظاهر ملایم و بی جذبه ای دارد و به همین دلیل نمی تواند از این نظر جلب توجه کند. اتاق 4 در سدان و عرض زیاد بدنه این خودرو به این موضوع اشاره دارد که این خودرو با هدف پرکاربرد بودن ساخته شده است. عرض زیاد، ترمزهای ضد قفل و سیستم تعلیق سفت و خشک از عواملی هستند که ورسا با کمک آنها می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی تعادل خود را حفظ کند. این خودرو به لطف ارتفاع بلندی که دارد فضای سر فراوانی دارد، گرچه این ارتفاع بلند باعث می شود انحراف عرضی بدنه هنگام عبور از پیچ ها اندکی افزایش یابد. از مزایای دیگر این خودرو مصرف سوخت پایین و میانگین قیمت ارزان آن است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/21
کاش حدود قیمت هر خودرو هم درج می کردید
1396/11/21
از بین خودروهای نام برده، موارد زیر قیمت صفر با دلار 4600 تومنی زیر 70 میلیونه نه کارکرده .....
http://www.motortrend.com/price/0-15k/

Compact Cars Under $15,000
Mitsubishi Mirage
$13,395

Mitsubishi Mirage G4
$13,995

Nissan Versa
$12,110


Subcompact Cars Under $15,000
Chevrolet Spark
$13,050

FIAT 500
$14,995

Ford Fiesta
$14,115

Hyundai Accent
$14,995

1397/5/26
سلام. برادر محترم یه چیزی معرفی کن که تو این خراب شده ایران وجود داشته باشه. کدام یک از این ماشینا تو ایران وجود داره ؟!!!!!!