موضوعات داغ

با مشخصات و قیمت پژو 5008 آشنا شوید

عکس مطلب اول

پژو ۵۰۰۸ به عنوان بزرگ ترین شاسی بلند وژو در ماه نوامبر سال گذشته رونمایی شد و حالا مدل ۲۰۱۸ این خودرو وارد بازار شده است که در ادامه نگاهی به امکانات و مشخصات این خودرو خواهیم داشت.
این خودرو برای سال ۲۰۱۸ در سه مدل Allure، جی تی و جیتی لاین به بازار عرضه می شود که همگی این تیپ ها در کلاس خود دارای امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی در مقایسه با رقبا هستند.
تیپ پایه ی پژو ۵۰۰۸ مدل Allure است که در بازار استرالیا ۴۲ هزار دلار قیمت دارد و امکانات استاندارد آن شامل رینگ های ۱۸ اینچی، نمایشگر ۸ اینچی داخل کابین، سیستم رهیاب ماهواره ای، پشت آمپر دیجیتای ۱۲.۳ اینچی از نوع iCockpit، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابر پیاده،‌ کروز کنترل هوشمند، سیستم تطبیق سرعت، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم تشخیص علایم جاده، رادیوی دیجیتال، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کمکی پارک، صندلی عقب سه تکه، صندلی ردیف سوم دو تکه، پرده جانبی عقب و شارژر بی سیم تلفن همراه است.


پژو 5008

پژو 5008

این مدل به یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی از نوع توربو مجهز است که می تواند ۱۶۲ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. نیروی موتور نیز با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک به چرخ های جلویی منتقل می شود.
مدل بعدی جی تی لاین است که در بازار استرالیا ۴۶ هزار دلار قیمت دارد.
در مقایسه با مدل Allure مدل جی تی لاین به درب صندوق عقب هوشمند، چراغ های اصلی LED چراغ های هوشمند، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار هوشیاری راننده، سقف مشکی رنگ، قاب آینه های مشکی رنگ و سپر و جلو پنجره اسپرت مجهز است.
مدل جی تی لاین از نظر فنی با مدل Allure یکی است و از همان موتور ۱.۶ لیتری توربو بهره‌مند است.

پژو 5008

پژو 5008

در انتها نیز به تیپ جی تی می‌رسیم که قیمت آن ۵۲ هزار دلار است. این مدل را می‌توان با یک موتور ۲ لیتری از نوع توربو دیزل نیز سفارش داد که ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور با استفاده از یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

پژو 5008

پژو 5008

سایر امکانات اضافه این مدل شامل رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچی، استفاده از چرم آلکانترا روی تودری و داشبورد، صندلی برقی راننده با دو حافظه، گرمکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده، قاب آینه کرومی و گلگیر های اسپرت است.
نکته جالب در مورد پژو ۵۰۰۸ این است که کسانی که این خودرو را هم اکنون خریداری کنند پکیج Adventure Pack پژو را نیز دریافت خواهند کرد که شامل ریل های روی سقف، کفپوش و حمل کننده دوچرخه و چوب اسکی می شود.

پژو 5008

پژو 5008

در خصوص ابعاد پژو ۵۰۰۸ باید به طول ۴۶۴۱ میلی متر عرض ۱۸۴۴ میلی متر و ارتفاع ۱۶۴۶ میلی متر اشاره کنیم ضمن اینکه فاصله محوری این خودرو نیز ۲۸۴۰ میلیمتر است. پژو ۵۰۰۸ را از نظر ابعاد بدنه باید در کلاس اشکودا کودیاک به حساب آورد و این خودرو در سگمنتی پایین تر از شاسی بلندهای بزرگ قرار می گیرد.

پژو 5008

پژو 5008

ظرفیت صندوق بار این خودرو نیز ۷۸۰ لیتر است که با تا کردن صندلی های ردیف دوم می‌توان آن را تا ۱۹۴۰ افزایش داد برای مقایسه باید بدانید که کیا سورنتو با خواباندن صندلی های ردیف سوم ۱۰۷۷ لیتر فضای صندوق عقب و با خواباندن صندلی های ردیف دوم ۲۰۶۶ لیتر فضای صندوق دارد. البته به این نکته باید اشاره کنیم که سورنتو در مقایسه با پژو ۵۰۰۸ ۱۴۰ میلی متر طول بیشتر و ۴۵ میلی متر عرضه بیشتری دارد. در انتها می توانید تصاویر پژو ۵۰۰۸ را در گالری تصاویر تماشا کنیم هم اکنون پژو ۵۰۰۸ از ۸ فوریه وارد بازار استرالیا خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/23
خوب چیزیه ولی حیف بالای ۴۰ هزار دلاره
کاش بابای منم مسئولی چیزی بود یکیشو یواشکی وارد میکردیم
یا حداقل زنگ میزدم ایران می‌گفتم بابا از بودجه ۴۲۰۰۰ تا ترنسفر کن می‌خوام اینجا یدونه پژو ۵۰۰۸ بگیرم 😞
1396/11/23
درود

اگر ایران خودرو هم میخاست تویوتا Rav4 رو کپی کنه بهتر از این عمل میکرد

پژو اگر اشغال هایش روانه ایران نمیشد خیلی قبل تر از اینها تعطیل شده بود.
در کجای دنیا پژو فروش میرود؟!!
1398/4/30
۱ طراحی این خیلی زیبا هست .
۲ پژو تو خیلی از کشورهای دیگه فروش داره و البته حیف که با این اندازه تک دیف است
1396/11/23
قدرت موتور ماشین های پژو خیلی مسخرس همینکه رو ۲۰۰۸ میزارن رو ۵۰۰۸ هم میزارن. این حداقل ۲۰۰۰ توربو میخواد.
1396/11/23
فک کنم دلار استرالیا بوده و به دلار آمریکا کمتر از ۴۰هزار دلار بشه
البته اونیکه اون تعرفه های مسخره رو نوشته این چیزا حالیش نیس و میگه دلار دلاره حتا اگه دلار تانزانیا باشه!
1396/11/28
مردم باید تشک وارداتی نخرید را راه بیاندازید. چپاول در روز روشن شبه دولتی ها و نظامی ها حتی با لغو تعرفه های جدید باز هم چپاول ادامه دارد.. مرگ بر این مسئولین دزد این مملکت که ایرانی باید از ماشین حلبی سوار شود با قیمت مرسدس بنز..
1397/6/22
سلام ببخشید من مخواهم بدانم که شرکت پژو فرانسه شاسی بلند بالاتر از 6008 تولید کرده است
1398/7/14
گیربکسش ۸ سرعتست