موضوعات داغ

افتتاح مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در غرب تهران + عکس

عکس مطلب اول
افتتاح مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز 322 گودرزی مدیران خودرو
طی مراسمی با شکوه و با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو، مدیران شرکت های خودرویی، رسانه های خبری و همچنین با حضور امام جمعه شهرستان قدس، مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز 322 گودرزی مدیران خودرو افتتاح گردید. در این مراسم که در شهر خودرو گودرزی و محل خدمات پس از فروش نمایندگی مدیران خودرو این مرکز برگزار شد مدیران و حضار از فضاهای ایجاد شده، تجهیزات و زیرساخت هایی که جهت خدمات دهی تهیه شده بود بازدید کردند.

فضای خدمات پس از فروش نمایندگی 322 گودرزی در مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع بصورت اختصاصی شامل قسمت های سرویس های اولیه و تعمیرات سریع (Quick Service) ، تعمیر موتور گیربکس، شاسی‌کِشی و اتاق رنگ و مجهز به انبار قطعات تجهیز شده است. لوازم و تجهیزات کامل این مرکز این امکان را برای تعمیر سریع و کامل کلیه خودرو های برند ام وی ام و چری (MVM & CHERY) شامل کلیه مدل های جدید و قدیم را فراهم ساخته است. وجود فضایی حرفه ایی و مجهز برای پذیرش و استراحت مشتریان و همچنین بکارگیری تیم فنی آموزش دیده و مجرب یکی دیگر از نکاتی است که در این مجموعه مشهود است.

در خلال برنامه افتتاح این مرکز آقای شو، معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با تشکر از مدیریت مجموعه گودرزی ابراز خرسندی کرد با شروع بکار فعالیت خدماتی، این نمایندگی بعنوان یک مجموعه کامل نمایندگی در قالب فروش، خدمات پس از فروش و قطعات آماده خدمات رسانی به مشتریان این برند خواهد بود و گامی جدی در جهت افزایش میزان کسب رضایمندی مشتریان بر خواهد داشت.

مجموعه نمایندگی های گودرزی شامل دیگر برندهای خودرویی ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، رامک خودرو و مدیران خودرو است که کلیه خدمات فروش و پس از فروش را برای این برندها در فضایی پیوسته و متمرکز بالغ بر 75000 متر مربع به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. این مرکز به آدرس تهران، کیلومتر 20 جاده قدیم کرج، نرسیده به سه‌راهی شهر قدس همه روزه آماده ارائه خدمات خودرویی به مراجعه کنندگان است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.goodarzigroup.com از خدمات قابل ارئه در این مرکز مطلع شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد