موضوعات داغ

شرایط فروش جشنواره خرید طلایی ایرتویا با تخفیف ویژه + جدول

عکس مطلب اول
با توجه به تحولات قیمتی و شرایط جدید در بازار خودروهای وارداتی به نظر می رسد که شرکت های وارد کننده دربازار داغ شب عید، راهی جز فروش خودروهای خود با قیمت های غیر قطعی ندارند.
ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا به مناسبت فرارسیدن عید نوروز شرایط فروش جدیدی را با نام "جشنواره خرید طلایی" آغاز کرده است.
در بخشنامه فروش جدید ایرتویا، که مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ خودروهای تویوتا در آن عرضه می شوند امکان خرید، راوفور با پیش پرداخت ۱۴۰ و ۱۵۰ میلیون تومان، C-HR با پیش پرداخت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان و پریوس با پیش پرداخت ۷۰ میلیون تومان برای مشتریان محترم میسر است.
همچنین در جشنواره خرید طلایی ویژه نوروز ۹۷ ایرتویا،تخفیف های ویژه تسویه نقدی از ۳ تا ۶ میلیون تومان برای خریداران محترم درنظر گرفته شده است.
ضمن آنکه خریداران محترم می توانند در شرایط ویژه تسویه اعتباری از تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی برای راوفور، ۴۸ میلیونی تومان برای C-HR و ۶۰ میلیونی تومان برای پریوس استفاده کنند.
نکته بسیار مهم در این بخشنامه نرخ تسهیلات بدون کارمزد، سود مشارکت ۱۸ درصد به همراه سود انصراف ۱۷ درصد برای تمامی خودروها است که ارقامی مناسب در مقایسه با سود بانکی 15 درصدی به حساب می آیند.
قیمت نهایی خودروها در زمان تکمیل وجه مشخص خواهد شد و زمان تحویل خودروهای راوفور و پریوس اردیبهشت و زمان تحویل C-HR خرداد ۹۷ می باشد.
لازم به ذکر است در کنار جشنوار خرید طلایی، خریداران محترم همچنان می توانند از شرایط فروش مشارکتی، نقدی و اقساطی محصولات تویوتا طبق روال سابق بهرمند شوند.

شرایط فروش تویوتا

شرایط فروش تویوتا

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/23
این ایرتویا از کرمان موتور هم پدرسوخته تره،فکرکنین تو اون اوضاع بازار ۴۰ تومن از راو۴ اضافه از مردم گرفته،اگه راست میگی چرا قیمتتو قطعی نمیکنی پدرسوخته
1396/11/23
حالا که گروت شده مردم همت کنن ماشبن های خارجی رو هم نخرن چه ژاپنی باشه چه کره ای چه فرانسه ای چه خبره رافور ۳۴۰ میلیون یا CHR ۲۸۰ میلیون دارن با زیاد کردن سود انصرافی میخوان مشتری رو وادار کنن به خریدن
1396/11/23
این دلالان محترم از هر خودرو چقدر می خورند که فقط شش میلیون تخفیف می دن؟ چرا هیچ کس از متولیان کار نظارت را درست انجام نمی ده؟
1396/11/24
تازه 18 درصد هم سود میدن یعنی ماهی 1.5 درصد که اگر تحویل را اردبیهشت 97 در نظر بگیریم میشه حدود 5 درصد از کل پول داده شده یعنی تا همین جاش حاضرند از 5 درصد از سودشون بگذرند تا خودروشون را بفروشند....پیدا کنید پرتقال فروش را
1396/11/23
آره برید پولاتونو بریزید تو جیب این شرکتا ب هوا ۱۸ درصد سود بعد ببینید چ کلاهی سرتون میزارن و چ قیمت فضایی بهتون میدن موقع تحویل
1396/11/23
مونده رو دستشون اساسی!! یه کم همت کنید نخرید تا قیمت واقعی بشه
1396/11/24
كي گفته ايرتويا نماينده رسمي تويوتاست؟ تشريف ببريد در سايت رسمي تويوتا به صراحت اعلام شده كه مجوز نمايندگي ايرتويا تعليق شده. آخه دروغ و عوامفريبي تا كي؟
1396/11/24
بخورین بخورین تا ببینیم کی از خوردن خون مردم سیر میشین.