موضوعات داغ

تحقیق و تفحص جدید از خودروسازان

عکس مطلب اول
ايسنا : یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از جمع‌آوری ۳۴ امضا برای انجام تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی شرکت‌های خودروساز داخلی در حوزه‌های کیفیت، قیمت، طراحی، تکنولوژی، فروش، خدمات پس از فروش و آثار زیست محیطی خودروهای تولیدی خبر داد. محمدرضا نجفی اظهار کرد: تقاضای تحقیق و تفحص با ۱۰ محور تهیه و به‌زودی به هیات رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.
این تحقیق و تفحص به اعتبار گزارش‌های متعدد و درخواست‌های فراوان مشتریان ناراضی شرکت‌های خودروسازی تهیه شده است. وی با اشاره به بخشی از محورهای ده‌گانه این تحقیق و تفحص گفت: این تحقیق و تفحص با محور بررسی مسائلی مانند علل زیان‌دهی شرکت‌های خودروسازی اصلی داخلی و شرکت‌های تابعه، استفاده ناکافی از ظرفیت‌های موجود برنامه‌های خودروسازان برای طراحی و تولید خودروهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه، بررسی چگونگی عقد قرارداد با شرکت‌های پژو، رنو و سیتروئن و تاثیرات آن بر دانش فنی شرکت‌های خودروسازی داخلی، بررسی موضوع توقف ثبت‌سفارش واردات خودروهای خارجی و بررسی عوامل نارضایتی مردم از مکانیزم فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان، انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/29
خخخخخ.... جوک ۹۷.
تحقیق و تفحص شما به درد خودتون فقط میخوره. شما دیر متوجه این سفره چرب و چیلی شدین...
خب بیشرف ها تحقیق کار نصف روزی نیست بده منم انجام میدم . ببین کلا شما دروغگو هستین به فکر مردم بدبخت نیستین نفس تون از جای گرم بلند میشه بیشرف ها
1396/11/29
باسلام.تا به حال چندین مورد تحقیق و تفحص از خودروسازان توسط مجلس صورت گرفته .حتی ازشبکه ملی نیز برای عموم پخش شده است اما دریغ از زره ای نتیجه.چرا که مافیای خودرو حاضر به چشم پوشی از سود انحصاری خود نیست.لذا نه در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه گذاری جدی می کند نه اجازه ورود آسان خودروهای خارجی را می دهد.بنابراین حالا حالاها مردم ایران باید از خودروهای لگن داخلی با تکنولوژی چهل سال پیش به ناچار استفاده کنند!!