موضوعات داغ

شرایط فروش نوروزی رنو + جدول

عکس مطلب اول
نگین خودرو نمایندگی محصولات رنو در بازار کشور فروش نوروزی محصولات خود را با قیمت قطعی و سود مشارکت اعلام کرد. در این شرایط که وام بدون بهره نیز به خریداران تعلق می گیرد مدل های تالیسمان و کولئوس عرضه می شوند.
قیمت رنو کولئوس 312 میلیون تومان و قیمت رنو تالیسمان نیز 265 میلیون تومان است که کولئوس را با پیش پرداخت 120 میلیون تومانی و تالیسمان را می توان با پیش پرداخت 90 میلیون تومانی خریداری کرد.
تحویل خودروها نیز فروردین و اردیبهشت 97 است. می توانید جزییات این شرایط فروش را در جدول زیر مطالعه کنید.

شرایط فروش نوروزی رنو

شرایط فروش نوروزی رنو

در مورد رنو تالیسمان باید گفت این خودرو به یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ مجهز است و می تواند حداکثر 190 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 260 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه را تولید کند.
ز تجهیزات نصب شده روی این خودرو می توانیم به سیستم های ترمز و پایداری ABS ، ESP ، سیستم کمکی در سربالایی HAC ، ترمز دستی الکترونیکی، سنسور نور و باران و سنسورهای پارک در جلو و عقب، دوربین عقب، صفحه نمایش روی شیشه جلو HUD و رینگ های 17 و یا 18 اینچی اشاره کرد.

رنو کولیوس نیز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی مجهز شده که دقیقاً 2488 سی سی حجم دارد و روی آن گیربکس X-Tronic CVT نصب شده است. این ترکیب می تواند حداکثر 171 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را تولید کند.
مصرف سوخت اعلام شده در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 8.3 لیتر است و شتاب رسمی رنو کولیوس جدید 9.8 ثانیه اعلام شده است. همچنین حداکثر سرعت این خودرو 199 کیلومتر در ساعت است.
رنو کولیوس جدید از لیست کاملی از تجهیزات رفاهی بهره می برد و در آن سانروف برقی پانوراما، سیستم کمکی پارک اتوماتیک، 6 عدد کیسه هوا، کروز کنترل، ترمز پایداری ESP ، ترمز دستی الکترونیکی، سنسورهار پارک در جلو و عقب به همراه دوربین عقب، سیستم رانندگی اقتصادی Eco Mode، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 8 جهت به همراه گرمکن، سیستم مولتی مدیا مجهز به تبلت 8.7 اینچی لمسی، سیستم صوتی Bose مجهز به 12 بلندگو، سنسورهای نور و باران، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS و آینه الکتروکرومیک نصب شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد