موضوعات داغ

بررسی مرسدس بنز S500 در تهران، بهترین بنز جهان

28 دی 1395

بهترین یا هیچ، این شعار تبلیغاتی مرسدس بنز است که فلسفه وجودی این کارخانه را نیز شامل می شود، اما در جهان پر رقابت امروزی ساخت بهترین محصولات گاهی امکان پذیر نیست، همانطور که حتی خودروسازان پیشتازی چون مرسدس بنز نیز در کنار ساخت بالاترین رده از خودروهای خود ناچار به تولید مدل های کوچک با موتورهای کم حجم و قیمت های اقتصادی هستند تا نظر طیف بزرگتری از مشتریان را به خود جلب کنند، اما موضوع این مطلب به "هیچ" های مرسدس بنز ربطی ندارد و تماما به "بهترین محصول" ستاره اشتوتگارتی اختصاص یافته است.

S CLASS اوج شکوه مرسدس بنز است، مدلی که در تمام نسل های خود بسیار موفق ظاهر شده و با اختلاف قابل توجهی از تمامی رقبا جلوتر بوده است، این مدل بزرگترین، قدرتمند ترین، ایمن ترین، لوکس ترین و البته یکی از گران ترین محصولات تولید انبوه مرسدس به حساب می آید و از این جهت عجیب نیست که S CLASS را بیش از E یا C کلاس شایسته لقب بهترین بودن می دانیم.

خوشبختانه تنها چند ماه قبل از اجرایی شدن قانون عجیب و جنجالی "منع واردات خودروهای لوکس" تعداد محدودی از S CLASS نسل جدید نیز به کشورمان راه یافت که علاقه مندان به جهان خودرو به خوبی در جریان ماجرای این ابر لوکس های میلیاردی هستند، در این مطلب قصد داریم تا به بررسی یکی از این خودروها بپردازیم. S 500 مدل 2014 که این روزها با قیمت بیش از 3 میلیارد در زمره گران قیمت ترین خودروهای موجود در کشور قرار می گیرد و به نسبت اسلاف خود جایگاهی بسیار اشرافی و در سطح لیموزین های تشریفاتی دارد.

طراحی ظاهری

بعد از گذشت قریب به سه سال از معرفی این نسل از مرسدس S CLASS شرح خطوط طرحی بدنه آن چندان ضروری به نظر نمی رسد و تنها می توان گفت که زبان جدید طراحی سدان های مرسدس بنز با این مدل معنا می شود و ای کلاس و سی کلاس که بر اساس S با چنین حجم پردازی ای شکل گرفتند، هیچ کدام از نظر ابهت و جذابیت بصری به پای برادر بزرگتر خود نمی رسند.

از طرف دیگر گذشت این چند سال از معرفی اس جدید به خوبی نشان می دهد که مهندسان و طراحان مرسدس بنز ساختاری به یادماندنی و تاثیر گذار در بلند مدت را ارائه کرده اند و عرضه ب ام و سری هفت یا آئودی A8 جدید خدشه ای بر جذابیت های این نسل از S CLASS وارد نکرده است.

شاید یکی از مهمترین ویژگی های نسل فعلی خودروهای مرسدس بنز که با S جدید آغاز شد، نحوه مونتاژ قطعات بدنه و فرم کلی آیرودینامیک اتاق باشد که قطعا نسبت به نسل های پیشین محصولات ستاره آلمانی بهبود یافته است، برای مثال اگر به نحوه جذب چراغ عقب در بدنه دقت کنید، کاملا واضح است که ساختاری نرم و صیقلی پدید آمده و چراغ به هیچ عنوان برجستگی یا بیرون زدگی خاصی نسبت به ماهیت کلی اتاق ندارد، این نکته علاوه بر بهبود شرایط آیرودینامیکی باعث تفاوت های بصری نیز شده است و احساسی از مهندسی بی نظیر را به ببینده منتقل می کند.

فضای داخلی و کابین

شاهکار لغت مناسبی برای توصیف فضای داخلی یک مرسدس S CLASS نیست، کابین این نسل از خودروهای بنز همواره کیفیتی بالا و راحتی مثال زدنی را به سرنشینان هدیه می دهد و جای ضعف و بحثی باقی نمی گذارد اما جالب است که روند پیشرفت مرسدس بنز در این زمینه همچنان ادامه دارد و درست جایی که به نظر می رسد "دیگر بهتر از این ممکن نیست" بازهم مرسدس با ارائه یک مدل تازه، استانداردهای جهانی را یک گام به پیش می برد و جهان را شگفت زده می کند. طبیعتا این نسل از خودروهای مرسدس نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد نسیم دلنشینی از مهندسی، رفاه، نوآوری و آسایش در کابین S CLASS جدید هستیم، طراحی کلی کابین، مشخصات صندلی ها، ارگونومی و جنس مواد به کار رفته در بهترین حالت ممکن قرار دارد و حتی بعید به نظر می رسد که در خودروهای مایباخ یا رولزرویس نیز بتوان کیفیتی بالاتر از این را تجربه کرد، البته در کنار تمام این تعریف و تمجید ها باید از صفحات نمایگشر عریض و طویل مجموعه پشت امپر و نمایشگر مرکزی کمی انتقاد کرد. هر چند این موضوع سلیقه ای به نظر می رسد اما اصولا چنین صفحات نمایشگر بزرگ و تختی، به حس و حال ماشینی درون کابین آسیب می زند و احساسی از مواجه با نمایشگر های موجود در خانه را به بیننده منتقل می کند. در واقع احساس زیبایی که در مواجه با عقربه های مکانیکی، ساعت های آنالوگ و قطعات فنی قدیمی وجود دارد هیچ گاه توسط ابزار دیجیتال به مخاطب منتقل نمی شود و خودرویی چون مرسدس بنز S CLASS به عنوان یک ابزار ذاتا مکانیکی با عمر طولانی در بلند مدت از استفاده از چنین نمایشگرهای بی روحی آسیب می بیند.

برای مثال تصور کنید که این روزها در اولین ماه های سال 2017، هنوز بسیاری از مدل های دهه 90 S CLASS در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرند و اتفاقا مورد احترام و علاقه طرفداران دو آتشه مرسدس بنز نیز قرار دارند، بنابراین می توان گفت که عمر یک مرسدس بنز لوکس از سری S به راحتی می تواند از 20 سال فراتر رود و این مسئله برای نسل های اخیر که وابستگی زیادی به تکنولوژی دیجیتالی دارند مشکل ساز خواهد بود. چرا که 10 یا 15 سال دیگر احتمالا این صفحات نمایشگر بسیار قدیمی، ضعیف و بی مصرف به نظر می رسند و حتی ممکن است در صورت بروز عیب، ارزش تعمیر نداشته باشند. مسلما چنین مسئله ای به ارزش کلی این خودرو فوق العاده آسیب می زند.

در زیر می توانید کار با سیستم های کنترلی این خودرو را مشاهده کنید:

مشخصات فنی

توضیح تمام ویژگی های فنی مرسدس S CLASS در یک پاراگراف ممکن نیست اما به شکل خلاصه باید گفت که طبیعتا مرسدس بهترین های خود را برای این مدل ارائه می دهد که شامل انبوهی از پیشرانه های مدرن 6، 8 و 12 سیلندر بنزینی و دیزلی می شود، مدل های پایه از پیشرانه های شش سیلندر با دوام و اقتصادی بهره می برند و گل سرسبد محصولات هم S65 AMG با موتور 12 سیلندر عظیم و قابل احترام است که توانایی تولید قدرت اعجاب انگیز 630 اسب بخار را دارد، رقمی که این خودرو را در قیاس با سریعترین سوپر اسپرت قرن بیستم میلادی (مکلارن F1) قرار می دهد، اما در واقع شاهکار مرسدس بنز در مورد این نسل از S CLASS را باید در ساختار مدل های هیبریدی S400 هایبرید و S500 هایبرید جستجو کرد که تلفیق فوق العاده از عملکرد قدرتمند و ویژگی های اقتصادی را ارائه می دهند، برای اشاره همین بس که S500 هیبرید با قدرت 442 اسب بخار به شکل رسمی تنها 3.0 لیتر در یکصد کیلومتر نخست مصرف می کند که باورنکردنی برای یک سدان لوکس قدرتمند و بزرگ به نظر می رسد. از دیگر ویژگی های عجیب و غریب جادوگری آلمانی ها در مورد این خودرو باید از سیستم فنربندی مجیک بادی کنترل یاد کرد که خود مرسدس بنز هم از آن به عنوان جادویی یاد می کند، علاقه مندان به دنیای خودرو و مرسدس بنز حتما از ماهیت این تکنولوژی جالب اطلاع دارند اما برای مرور کافیست اشاره کنیم که به واسطه این سیستم خودرو می تواند از طریق اطلاعات دریافتی از رادارها و دوربین های مخصوص، ناهمواری های سطج جاده را پیش از رسیدن به آن ها تشخیص داده و فنربندی را در کسری از ثانیه مطابق با شرایط تنظیم کند، بدین ترتیب سرنشینان کمتر تحت تاثیر شرایط مسیر قرار می گیرند و بیشترین رفاه ممکن را تجربه می کنند. طبیعتا وجود چنین فناوری از در کنار مجموعه سیستم های پیشگیری از تصادف تجربه ای متفاوت از رانندگی قدرتمند و لذت بخش را امکان پذیر می کند که در کمتر خودرو دیگری می توان نظیر آن را یافت.

تجربه سواری

خوشبختانه یا متاسفانه نسل فعلی مرسدس بز S CLASS تنها در مدل S500 (غیر هیبریدی) به کشورمان وارد شده است که البته به هیچ عنوان مدل دست و پا بسته ای نیست و شامل استفاده از یک موتور هشت سیلندر 4.6 لیتری تویین توربو با قدرت 455 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر می شود که نیروی خود را از طریق نسل جدید گیربکس هفت سرعته 7 جی ترونیک پلاس در اختیار چرخ های عقب قرار می دهد. البته از ابتدای سال 2015 این گیربکس در مدل کوپه جای خود را به نمونه 9 سرعته داده است و احتمالا برای مدل های سدان فیس لیفت (که به زودی معرفی خواهند شد) نیز از همین گیربکس 9 سرعته جدید استفاده خواهد شد اما از آنجا که S CLASS های وارد شده به کشورمان عموما مدل 2014 هستند از همان گیربکس 7 سرعته ذکر شده بهره می برند.

یکی دیگر از نکات خاص در مورد S CLASS های موجود در کشور، عدم تجهیز عموم این خودروهای به سیستم شگفت انگیز مجیک بادی کنترل است. در واقع اگر شما هم مانند من علاقه داشته باشید تا S CLASS جدید را در مواجه با انواع گودال و دست انداز موجود در خیابان ها به چالش بکشید، باید بگوییم که متاسفانه امکان انجام این آزمایش جالب وجود ندارد و باید تنها از فنربندی اصیل و سنتی S CLASS لذت ببرید که اتفاقا چندان هم نرم و راحت نیست و در تقابل با قدرت زیاد پیشرانه و وزن بالای بدنه رفتاری نسبتا محکم از خود به نمایش می گذارد. هر چه باشد با هر بار فشردن پدال گاز می توانید 455 اسب سرکش را به یورش وا دارید و بدون یک سیستم تعلیق قابل اتکا، مواجه با اولین پیچ می توانست بسیار تلخ و دردناک تمام شود. شکی نیست که شتاب گیری حدود 4.5 ثانیه ای با این مرسدس بنز بزرگ و تنومند بسیار لذت بخش است و غرش پیشرانه و فرو رفتن در صندلی چرمی نرم و راحت لذتی کم نظیر دارد، اما بیش از راننده این سرنشین عقب است که می تواند در آرامش مبل متحرک خود غرق شود و با لبخندی شیرین از زندگی لذت ببرد. در واقع بسیار بعید است که بخواهید در شرایطی از تمامی توان و قدرت پیشرانه استفاده کنید و به وقار رانندگی باشکوه خود آسیب بزنید اما در نقطه مقابل تمامی تجهیزات و امکانات جانبی می توانند کارآمد باشند، حتی تنظیم رنگ های مختلف فضای درونی کابین که کمی فانتزی به نظر می رسد در نوع خود جالب است و سیستم های کمک رانندگی نظیر تکنولوژی دید در شب یا تکنولوژی راداری و ترمزگیری خودکار می توانند به راحتی مالک را از دردسر یک تصادف جزئی اما بسیار پر هزینه نجات دهند.

قیمت و شرایط بازار

خرید نسل قبلی مرسدس بنز S500 این روزها در بازار با بودجه ای بین 600 الی 850 میلیون تومان به راحتی امکان پذیر است، اما قیمت نسل جدید مرسدس S CLASS به دلیل تعداد محدود (حدود 20 دستگاه) و وضع قانون منع واردات خودروهای لوکس به شکل ناگهانی دچار سیر صعودی شد و هرگز به رقم اولیه خود (حدود 1.4 میلیارد تومان) باز نگشت. بنابراین در شرایط فعلی بازار اکثر عاشق چنین مرسدس بنز شکوهمندی شده باشید چاره ای نخواهید داشت جز پرداخت 2.5 الی 3.0 میلیارد تومان وجه رایج مملکت.

با این شرایط به نظر نمی رسد که حتی عرضه نسل جدید ب ام و سری هفت نیز تاثیر چندانی بر بازار این مرسدس های فوق گران قیمت بگذارد، مگر آنکه قانون واردات خودرو به شکلی اصلاح شود که شاهد ورود مدل های بیشتری از چنین خودروهایی به بازار باشیم، تا آن زمان S500 2014 به سلطنت خود در بازار خودرو ادامه خواهد دارد.

مشخصات فني
مدلمرسدس بنز S500
پيشرانه۸ سیلندر V شکل
حجم موتور۴۶۶۳ سی سی
حداکثر قدرت۴۵۵ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور۷۰۰ نیوتون متر در ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دور بر دقیقه
شتاب رسمي۴.۵ ثانیه
صرف سوخت ترکيبي۸.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
وزن۲۱۰۰ کیلوگرم
قيمتحدود ۲.۵ الی ۳ میلیارد تومان

94 عکس

نظرات کاربران

107 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/28
واقعا لقب سلطان برازنده ی این ماشینه😍😍
1400/4/12
بی ام و730liبهتره!
1395/10/28
فقط جون مادرتون از کلاس s دیگه ایراد نگیرید !
1395/10/28
بله :)
ناموسن دستم به کامنت گذاشتن نمیره الان فقط حیرون مقایسه ی صنعت خودروسازی خودمون با المانی ها هستم.مرسی از خودروبانک بابت مقاله.زمان میبره تا خواننده های این مطلب به حالت نرمال برگردن :))
1395/10/28
خوبان نیازی به تعریف ندارند...)))
1395/10/28
The best or nothing...
مرسی خودروبانک عالی عالی
1395/10/28
فکر کنم سفارش ایرانه چون توی صندوق عقب چماق هم داشت
1395/10/28
ای روزگار به خدا تو مسلمون نیستی
1395/10/28
ی سوالی ذهن منو مشغول کرده ، چجوری اینقدر پول در میارن که فقط ۳ میلیارد(۳۰ تا صد میلیون! ) پول ماشین میدن! یعنی ما آدم نیستیم واسه ی تومن صبح تا شب کار میکنیم ؟ یعنی ما نباید دلمون اینارو بخواد؟ حالا این نه حداقل یه تویوتایی چیزی ، سگ خور حداقل یه ماشین چینیم نمیتونیم بخریم باو اینم شد زندگی اخه... ولی نور پردازی داخل ماشین رویاییه!رویایی!
1397/6/18
واقعاً بر پدر گمرک لعنت این اس ۵۰۰ تو شهر ما هست ۷۰۰ میلیون صفرش ولی تو تهران ۳میلیارده بخدا ته بدبخی
1397/10/18
داداش ما چندساله که مردیم هنوز خودمون خبر نداریم
1400/11/11
دوست عزیز تا زمانیکه ذهنت رو از این جملات منفی که جلوی پیشرفت تو رو میگیره نجات ندی و باورت رو تغییر ندی متاسفانه حسرت خواهی خورد. مثبت اندیشی تغییر باور و دوری ار منفی ها تو رو به 300 میلیارد هم میرسونه
1395/10/28
ایشالا تو خواب یه مدل ۲۰۱۴ را میگیرم...
1395/10/28
واقعا شاهکاره
1395/10/28
یعنی از لیفان 620 لوکس تر و باکیفیت تره؟؟!!!من که فکر نمیکنم
هنوز مونده که بنز به اون بزرگی به پای لیفان زپرتی برسه
1395/10/29
فازت چیه داداش؟ این ماشین 3 میلیاردیه. مبارک صاحبش هم باشه. کسی هم که لیفان داره به نسبت هزینه ای که کرده باید راضی باشه از ماشینش.
خواهشا سطح فکرتونو به رخ بقیه نکشید
1395/10/29
:/
:|
1395/10/30
فاز تو چیه؟
از نظر من خوشت نمیاد مجبور نیستی بیای جواب منو بدی
من الله توفیق
1395/10/28
عالی بود
1395/10/28
جا داره قبل از خوندن این تجربه رانندگی بابت تهیه این گزارش تشکر صمیمانه خودم را به تمام عوامل خودرو بانک بگم واقعا دس مریزاد خیلی وقت بود که منتظر تهیه گزارشی ناب از لوکس ترین سدان جهان بودم
1395/10/28
به نظر ماشین خوبی میاد!
راستی، اون مازراتی هم مال مالک محترم همین بنز هستش؟؟
واقعا ببین بعضیا چطوری زحمت می کشن و عرق میرزن که حاصل دست رنجشون میشه مازراتی و بنز کلاس s !!!
کاش به جای توضیحات واضحات یه مصاحبه با مالک محترم میکردین...ببینیم این بنده خدا شغلش چیه،،،روزی چند قطره عرق بیشتر از ماها می ریزه!
1395/10/29
چه ارتباطی داره؟ به لطف آقای احمدی نژاد که دلار 3 برابر شد و نیز ملک، هرکی یک قطعه زمین از قبل داشت و ساخت شد مولتی میلیاردر. عموی خود من 500 متر زمین پونک داشت متری 2 تومن به زور میخریدن، شریک شد با کسی 5 طبقه ساختنش 650 متر آپارتمان موند براش همرو سال 91 فروخت حدود 4تا
1395/10/29
حالا اينقدر بگين تا ديگه كسي حاضر نشه خودروبانك از ماشينش گزارش تهيه كنه
تا بوده همين بوده از اول تاريخ بشريت يه عده از بقيه ثروتمندتر بودن ( البته دوره اي مي چرخه ) شايد در آينده تو نسلاي بعدي شما باشه
البته اينم بگم پول يه خاصيت مهمي داره اينكه يه چيزايي رو ازتون مي گيره .
1395/10/29
وجود انسان های همیشه نالان مثل شما باعث وضع قوانینی مثل منع واردات ماشین های لوکس میشه !
هر کسی هست دمش گرم خدا مالشو بیشتر کنه ، ما هم ماشینشو تو خیابون میبینیم لذت میبریم خخخ
1395/10/29
به عرق ريختن نيست. مربوط به به كار انداختن اون فكره !! كار كردن بايد با فكر كردن و ريسك كردن همراه باشه. وگرنه شما از صبح تا شب عرق بريز. چيزى نسيبت نمى شه.
1395/10/29
دوست عزیز سلام
واقعا چرا فکر می کنید که همه آدم ها باید به یک مقدار روزی داشته باشند؟ یکی درس می خونه یکی زودتر وارد بازار کار میشه، یکی مغز خوبی داره و خلاقه و .... همه مثل هم نیستند واقعا فکر کردید یک جراح مغز و قلب و یا تاجر، و... با من کارمند یک درآمد دارن. مطمئن باش همه پولدارها دزد نیستند و از راه درست هم میشه پول دار شد. این مزخرفات تو فضای مجازی و سریال های صدا و سیما تحویل مردم می دن و دید مردم خراب کردن.
من کسایی رو می شناسم که جراح های ساده هستند اما تا 100-150 در ماه درآمد دارن نوش جونشون درس خوندن تلاش کردن به اینجا رسیدن.
این ماشین هم مبارک صاحابش و ان شالله که بهترین جاها رو باهاش بره.
1395/10/28
واي خداي من عاشقشم.واقعا فوق العاده و بي نظيره.فقط دوستان اينو بدونين گمرك ايران بالاترين درصد گمرك در تمام كشور هاي جهاني رو داره و در رتبه اول هست .قيمت اين ماشين حدود 400 تا 500 مليون تومان هست نه 2.5 تا 3 ميليارد تومان.به هر حال و با هر قيمتي ماشين خيلي عالي و فوق العاده اي هست.
1395/10/29
ماشالله ما ایرانیا همیشه اولیم تو دنیا!!!!!!
ولی اگه میشد همچین شاهکاری رو تو ایران با 400 ملیون تومن خرید چی میشد!!!
دوستان خودرو بانکی دمتون گرم، لطفا بیشتر از قبل بررسی بزارید تو سایت، مخصوصا ازین بررسی ها
1397/9/8
شرکت B.M.W گفته دولت ایران به اندازه دو برابر قیمت یک ماشین وارداتی به ایران سود میخوره , یعنی دزدی تو روز روشن , یعنی با پول مردم مملکتو اداره کردن , یعنی دزد پرور یعنی ضد اسلام , یعنی جنایت و خیانت به مردم و . . . . . .
1395/10/28
بهترین بنز ایران شاید ولی بهترین جهان که نه
1395/10/28
من خودم عاشق بنزم ولی واقعا با این قیمت ارزش نداره
1395/10/28
خيلي مشتاقانه مطلب رو ميخوندم تا فهميدم سيستم مجيك اير بادي كنترل نداره
حيفش كاش همين ٢٠ نمونه هم اين اپشن رو داشتن
پس خريد سري هفت جديد با مدل روز منطقي تره
مگه اينكه بخواييد خاص باشيد
1395/10/29
اگر این ماشینه پس اونی که ما سوار میشیم چیه!
1395/10/29
چرا فکر میکنید هرکس ماشین خوب سوار میشه دزدی کرده و مال مردم خورده چرا نمیگید مبارکش باشه انشالله قسمت ما هم بشه خود من الحمدالله ماشینم بد نیست قبل انقلاب که بابا و بابابزرگای بعضی ها هر چی پول در می آوردن خرج عشق حال خودشون میکردن بابابزرگ ما عقلش رسید رفت زمین خرید خدا خواستو زمین ارزش پیدا کرد الانم خداروشکر دعاگویشیم .
1395/10/29
خدا خوتست خخخ ایول عالی بود جملت!
1395/10/29
دوست عزیز درسته که لزوما هر پولداری دزد یا رانت خوار نیست...ولی حداقل در کشور ما اکثریت به اتفاق میلیاردها متاسفانه اینجوری هستند!
1395/10/29
دوست عزیز ما فکر نمی کنیم دزدی کرده، بلکه ما مطمئن هستیم که دزدی کرده !! یه چیزایی دیدم که 1000 میلیارد (یعنی 999 میلیارد تازه این کمشه) اختلاص و سوار شدن یک اقا زاده در این جور ماشین های 3 میلیاردی جلوش هیچی نیست! مگر اینکه طرف ذاتا پولدار باشه!! من خودم ازرا 2010 دارم، بعد 3 سال کار سخت خریدمش!!! کلا 100 تومن شد ! همین 4 سال پیرم کرد !! بیخیال ! حرف زیاده !
1395/10/30
کسی همچنین فکری نکرده جوش نيار مگه کسی حرفی زد؟
1395/11/4
والله اگه دزدی هم کرده باز من چیزی نمیگم چون همون دزدی و رانت هم عرضه و جرأت میخواد که خیلیا ندارن
1398/5/28
اصلا پول در اوردن به عرق ریختن و دویدن نیست ادمی که مغزش کار کنه برندس نه کسی که فکر کنه هرچی عرق بریزه
1395/10/29
بابا شما که اینقد کارتون درسته جون خودتون فیلم برسیشو بزارید ماکه تا 10 الی15 سال دیگه ممکن نی اینو بخریم حداقل فیلمشو بزار که محسن جان باهاش رانندگی کنه یخورده حرف بزنه واسمون مام حالشو ببریم
ممنون میشم ازتون
1395/10/29
فکرکنم ماشین انقدر گرون بود اصلا رانندگی نکردین باهاش!
تو قسمت تجربه سواری فقط توضیحات بروشوروار راجع به اطلاعات فنی بود
1395/10/29
نمیدونم چرا بعضیا باکلاس فکر نمی کنن بعد خوندن متن و لذت بردن میام و کامنتارو میخونم که لذتمو ازبین میبره مثلا یکی به شوخی این ماشین رو با لیفان مقایسه میکنه که نهایت بی کلاسیِ فکره مثلا فکر کن در متن از تمجید از اعجاز های مسی یکی زیرش بنویسه به پای مثلا یکی از بازیکن های وطنی نمیرسه واقعا کلاس و وجه ی متنو میاره پایین...بعضیا زیادی فاز طنزشدن بالاست از یه طرفه دیگه میزنه بیرون..نباید هرجا طنز به کار برد دوستان
1395/11/2
اینهمه عشق کلاس و فیس و افاده بودن خوب نیست دادا، مشتی باش تا کامروا شوی
1395/10/29
من هم می ی ی ی ی ی ی ی ی ی خوووووووووووووووووام
1395/10/29
اون گرز (چماق) توی صندوق عقب هم جز اپشناشه؟؟؟؟ خخخ
1395/10/29
ای کاش ای مرد یه کمکی به یه چندتا بد بدخت بیچاره می کرد که زندگی شون تامین بشه به قران به خدا قسم می خوام یه موتور شارژی بخرم ولی هنوز نتانستم
1399/12/25
آقای طاهری؛ آیا شما داخل زندگی این شخص هستید که اینقدر مطمین فکر میکنید به دیگران کمکی نمیکنه؟ از کجا میدونید... مگه علم غیب دارید... از کجا مطمین هستید که دست خیر نداره... چرا اینقدر درباره زندگی دیگران زود قضاوت میکنیم.
1395/10/29
مگه ممنوعیت واردات بالای 2500cc نداریم؟!
این واسه کدوم آقا زاده یا احتمالا خود زاده ای هست؟ -_-
1395/10/29
عزیز متن رو کامل مطالعه نکردید ... داخلش ذکر شده که این ماشین قبل از تصویب این قانون وارد شده
1395/10/30
چرا... ولی از شهریور تا آذر سد رو باز کردن تا دوستان وآقازاده های محترم بنز و بی ام دبلیو ولکسوس و رنج روورهاشون رو وارد کنن و دوباره ممنوعش کردن. آخه گناه دارن خو... دلشون ماشین بزرگ می خواد و تو ماشینای کوچیک وقدیمی ناراحتن
1395/10/29
فکر کنم اون چماق و تو صندوق عقب به سفارش ایران گذاشته شرکت مرسدس بنز ...
1396/1/30
چماق نیست عزیز دل برادر یه چیزی مثل کف پوش زمینه که لوله شده.
1395/10/29
واااااااااااای چقـــــــــــــــــــدر چــــــــــــــــــــــــشم نوازه.مخصوصا نورپردازیش
ایووووول داری خودرو بانک
1395/10/30
خجالت نمی کشید؟ چطور جرات می کنید از مانیتور به این زیبایی انتقاد کنید؟
1395/10/30
سلام،ببخشيد شما ميتونيد نحوه فعال دكمه مجيك بادي رو براي ما بگيد.ممنون
1395/10/30
کلاس اس 500 حداکثر قیمت فولش تا 130 هزار دلار هستش نه 3 میلیارد تومان یه چیزی حدود 500 میلیون و اس 400 الان تو منطقه آزاد حدود 300 تا 400 میلیون خرید و فروش میشه وبا هزینه واردات و گمرکی فوقش میشه 700 تا 950 میلیون با قیمت روز ارز... این قیمتی که زدید بیشتر به زبونه والا فکر نکنم کسی این قدر برا یه ماشین تو ایران پول بده و اگر هم بده بکار عاقلانه ای نیست... البته این قیمت سو استفاده از ممنوعیت واردات هست
1396/6/3
وقتی سه سال پیش واسه مازراتی ۱۲ میلیارد پول دادن بعضیا حالا ینی یکی پیدا نمیشه ۳ میلیارد بده واسه این؟
1395/10/30
هم اون دوتا ماشین هم اون خونه ای که ماشینها جولوش پارکه ماله یک نفره !؟ خب خودرو بانک گرامی یه خورده هم راجع به رمز و رازهای جمع اوری این ثروت نجومی این مالک خوش بخت می نوشتین تا مخاطبان در ارزوی یه همچین خودرویی هم روش خریدنش رو یاد میگرفتن توی کشور گل و بلبل.
1395/12/13
داش اون خوشبخت نیست چون مزه بدبختی رو نچشیده
1395/10/30
فقط جك اس٥ ، خودم باهاش بالاي ١٠تا اس٥٠٠ رو زدم ، اينا چيه اخه
1396/2/14
جک اس 5 باید با پیکان درگ بزاره.....
1396/4/24
نه بابا برو با ماشین چینی خودت حال کن
1396/9/22
خخخخخخخخ بسی خندیدیم

جامعه نیاز داره به افرادی مثل شما
1395/10/30
آغا امیدوارم همیشه چرخش واسه صاحبش بچرخه.ولی آخه چرااااااا؟ چرا تو چراغش آب رفته؟؟
1396/6/10
به دلیل اختلاف دما بخار کرده
1395/10/30
با تشكر از نويسنده مقاله،
اينكه مرسدس بنز و به ويژه ، كلاس S بسيار شايسته تقدير و تحسين است شكى نيست.
ولى اى كاش بررسى و نقد ماشين، چيزى فراتر از آنچه كه ما به عنوان خواننده مى توانيم از عكسها متوجه بشيم باشد.
يعنى، نويسنده بايد كيفيت سوارى، رانندگى، هندلينگ، نفوذ صداى موتور، باد ، لاستيك ، و موارد مختلف را آنچنان شرح دهد كه انگار ، خواننده سوار ماشين است و تجربه اش كرده.
متاسفانه در بسيارى از مقالات و فيلمهاى بررسى خودرويى، شتاب صفر تا صد، يكى از مهمترين گزينه هاى بررسى و برگ زرين تست خودرو به حساب ميايد.
حالا به نظر من ، چ طى ده ثانيه يا هشت ثانيه يا نه ثانيه، نشانه مزيت يه خودرو نيست. چنانكه شركت چينى BYD بزودى خودرويى با بيش از ٥٠٠ اسب بخار قدرت و شتاب صفر تا صد حدود ٤ ثانيه به بازار ايران مياره.
ولى آيا اين، نشانى از دوام و قابليت اعتماد است؟؟؟
در پايان، خواهشمندم كه نويسندگان زحمتكش مقالات، با صرف وقت و دقت بيشتر و كارشناسانه تر، خواننده را محسور آزمايش رانندگى يك خودرو كنند.
با سپاس
1395/11/26
بابک! دلبندم! «مسحور» صحیح است
1397/3/13
گُل گفتی
1395/10/30
دقیقا سوال اینجاست که واسه کدوم اقازاده است؟
دولت مردان عزیز ! به جز اطرافیانتون چه کسانی توان 3میلیارد خریدبنز دارند؟
به خودون هم رحم نمی کنید!!!!!!!!!!!!
منع ورود را ازاد کنید
1395/11/3
باتشکر از خودروبانک در مورد قیمت اشتباه شده مدل ۲۰۱۴ حداکثر ۱/۵میلیارددرضمن دوستان مزه پرونی بذار ند جای دیگه خیلی جدی راجع به یک اتومبیل بحث میشه
1396/4/7
این ماشین قیمتش کاملا درسته در همین حدود ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومن هست، به علت این که این ماشین VIP Edition 1 هست و علاوه بر اون طراحی داخلیش هم دیزاینو (designo) هست، یعنی بدنه و موتور اس کلاس هست و بقیه چیزها تقریباً ۸۰ درصد مثل میباخ هستند.
1395/11/4
من شخصا اتاق قبلی رو بیشتر میپسندم،ابهت و وقار بیشتری داشت،این توی یک نگاه یک کلاس cبزرگتر هست
1395/11/9
daghighan bahat movafegham doostam. naslhaye ghbal vagheAn vaghar va obohate bishtari nesbat be nasle jadid dashtan
1395/11/15
لکسوس Ls رو به این ترجیح میدم ناسلامتی لکسوسه
1395/12/18
خدا شانس بده .
مردم سوار ۳ میلیارد ماشین میشن بد بعضیا پول نون ندارن از گشنگی نمیرن.
اینم عدالت خداست دیگه.
1396/2/23
ربطی به خدا نداره جاهل

از ماست که بر ماست..
این اختلاف فجیه طبقاتي ماحصل انتخابهای غلط گذشته ملت ماست..
عدالت خداوند اما و اگر نداره احمق
1397/4/17
داداش مردم خودشون انتخاب میکنن چی سوار بشن
1397/5/27
گلم نترس ما اینارو نمیخریم. یه مشت آقا زاده با پولای حروم میان میخرن.
1395/12/24
من داشتم دیروز یکم تو دنیای ماشینا سرچ میکردم به مرسدس s600 2017 رسیدم ، خیلی حال کردم باهاش در حدود 172 هزار دلارم فکر کنم قیمتشه حالا اگر شد اونم یه بررسی کنین
1396/1/30
ماشین خیلی زیبا کامل تمیز و لاکچری ساخته شده ولی فضای صندوق عقبش هیچ حرفی برای گفتن نداره!
به نظر من خرید این ماشین در حال حاضر با اون قیمتی که گفتید به هیچ عنوان عقلانی نیست.
مخصوصا برای یک خانواده که به صندوق نیاز دارن!
1396/2/18
قانون منع واردات یعنی چی یعنی دیگه این ماشین نمیاد ایران چه جوریاست ؟؟؟
1396/5/30
باسلام.در ابتدا تشکر از نویسنده محترم.
طرف صحبتم بااین دوستانی هست که از زمین زمان گلایه دارن الا خودشون!!!
همه چی دست به دست هم داده تااونا رو بدبخت کنه.
دولت و ملت و اقا و اقازاده و شرایط و.... هزاران دلیل میارن تا بگن این شرایط مقصرن تا ما بدبخت بشیم!!!!
در این که بعضیا از موقعیت سواستفاده میکنن. حرفی نیست.
اما دوست گرامی بعضیا هم هستن که شب و روز تلاش مکینن. زحمت میکشن. خون دل میخورن تا اینکه بعد از چندین سال به یه وضعیت نسبتا خوبی میرسن.
ما بیخوابی ها و خون دل خوردنا و زحمتهای شبا نه روزیشون رو نمیبینیم..ولی اگه یه خودرو نسبتا خوب داشت.سریعا انگ دزدی و کلاه برداری بهش میزنی!!این کار درست نیس.انصاف نیسس!


اگه ما راهشو یاد نداریم.اگه ما تنبلی میکنیم.اگ ما راحت طلب هستیم. دلیل نمیشه که دیگران هم همینطور باشن.!!! قضاوتو بزاریم کنا و بجاش از خودمون شروع کنیم. مطمنا همه ی ما ایرانیان لایق بهترینها هستیم اگه خودمون بخاهیم!!!


من سینا هستم .از مشهد.دوستان مشهدی اگه مایل بودن در زمینه کسب و کارهای مدرن با سطح درامد زایی بالا. اطلاعاتی داشته باشن و مایل باشن سطح زندگی و درامدشون رو ارتقا بدن. در خدمت هستم.
1396/7/21
مردک جاهل کسی که سه میلیارد به ماشین میده ماهی ۱۰ ملیارد در میاره بعد اگه دزدی نیست پس چیه نکنه تو‌ خودت یکی از اونایی
1396/8/14
سلام آقا سینا چه جوری میشه با شما ارتباط گرفت؟
1396/8/26
آقا سینا همه پولدارا تلاش کردن به جایی رسیدن یا دزدی؟خیلی کم کسی با تلاش میلیاردر میشه.شما خلیلی یک جانبه نگاه کردی
1396/10/16
من پدرم کارمنده، توی ۵۷ سالگی تونست یه دونه ۴۰۵ بخره و ادمی هست که اهل حلال و حروم و خمس هست الان هم علیرغم بازنشستگی بازم داره کار میکنه،یادمه یه زمان تفاوت بین ماشینا در حدلوکس مثلا زانتیا بود ولی الان ورای تصوره.
طرف مدیره بهترین ماشینش پژو پارسه و یه خونه داره که ۱.۵ قیمتشه.نگو اینو حرفا رو گل من.
1396/10/13
لعنت بر این اختلاف طبقاتی
ما باید بریم ال 90 اقساطی از ایران فرغون بخریم
اون موقع یه نفر ابنقد پول داره که نمیدونه چی کار بکنه
قیمت مازراتی و بنز حداقل 4 میلیارد میباشد
اون موقع خیلی ها لنگ 4 میلیون تومن پول هستن
ای کاش روزی برسه که همه بتونن خوب زندگی کنن
1396/10/16
بررسی مرسدس بنز S500 در تهران، بهترین بنز جهان ... تیتر جذاب و حقیقی است ، اما در حقیقت یکی از بهترین و معدود ترین بنز های جهان در حال حاضر در پارکینگ دفتر هواپیمایی قشم ایر تهران پارک شده است که متعلق به آقای بابک زنجانی است ، حتما یک گزارش از این بنز تهیه کنید و برای علاقمندان بنز نمایش دهید بعد با همین گزارش خودتان مقایسه اش کنید ، تفاوت را بین مدل های بنز نیز احساس خواهید کرد
1396/11/15
ماشین خاصیه و امکانات پیشترفته ای داره ، قیمتش تو ایران بسیار کاذبه ۲۶۰,۰۰۰$ قیمت مدل 2014 سال آینده که وارد ۵ سال تولیدش میشه افت قیمت هم داره
و پیشنهاد نمیکنم با این قیمت این ماشین و بخرین ، به امید روزی که استعمار خودرو نابود بشه. تا شاهد خودروهای لوکس واقعی باشیم . نه بنز ۴ سال پیش و بگیم ۳ میلیارد ، کسی که این قیمت و اینجا درج کرده آدم هیجان زده ای بوده ،

1397/3/6
ماشین بی نظیریه مایدونه دهه70میلادیشوداریم کیف میکنیم
1397/3/11
اگه تو ماه حرام خاور منو با رفیقم زیر بگیره بازم پولش جور نمیشه پس همون پرایدو سوار میشیم هاچ بکشم که نگو لاکچری تره
1397/3/15
سلام بین بی ام و ۷۳۰li مدل ۲۰۱۷ وبنز اس۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ کدوم رو انتخاب مبکنین نظر بدید
1399/4/11
اگر بخوای رانندگی توام با اسپرت داشته باشی بامصرف سوخت کمتر و سیستم سرگرمی ودر ضمن باید با هزینه نگهداری بالا باید کنار بیای ۷۳۰li رو انتخاب کن اما اگر بخوای یک خودرویی با پرستژ بالا خاص بودن و خودرویی واقعا لوکس در کنار رانندگی ارام می تونی گه گاهی ام گاز بدی و با استهلاک و هزینه نگهداری پایین مطمئن باش بنز s500 بهترین گزینه شک نکن
1399/4/13
آقا محمد من خودم به شخصه مرسدس بنز s500 رو انتخاب می کنم الکی که نیست که بهش می گن بهترین بنز جهان😏😏😏
1397/3/17
فقط بنز s500 2017
1397/4/16
این که چیزی نیست پراید والاغ خودرو هم این اپشنهارو داره
1397/6/10
راضی نیستم پامو‌که تا اخر پدال فشار میدم پام از پتو بیرون میاد. چند دفعه هم‌ خواستم فرمونو بچرخونم از تخت افتادم راضی نیستم
1398/3/3
بچه موندم اینو بگیرم یا پراید111لطفا کمک کنید.شدیدا به کمک نیاز دارم
1398/3/30
همه چیز تمام. معایب نبود در ایران و نسخه های کارکرده و قیمت بالا
1398/6/22
منم میخرم یکیشو بزووودی💪
1398/12/24
جناب نویسنده عزیز این مانیتور شبیه تلویزیون خانه هستند که اتفاقا راحتی بیشتر به شما بدهند دقیقا مثل خانه. و حتی برای مانیتور های عقب کنترل هم هست که این حس بیشتر منتقل البته دو تا هدفون عقب هم داره. در ضمن اون دربین پشت آینه‏ ای که ازش عکس گرفتید برای Magic Body Control هست و کی گفته این ماشینی که شما بررسی کردید این آپشن رو نداره؟ در ضمن اگر به مقاله مقایسه سری 7 و اس کلاس سر بزنی گفته که با این که بی ام و دووربین اسکن جاده را گذاشته و این بنز نداره بازم سواری بنز بهتره بعد دو سیستم airmatic مرسدس بنز ضعیفه؟
1399/1/26
این چ کاریه میکنید؟
حتما باید با احساسات ما بازی کنید
حتما باید کاری کنید دیوونه بشیم ⁦☹️⁩
اصن من دوباره شکست عشقی خوردم
شدم جناب خوان ک ب یارش نمیرسه😐
اصن نوموخوام
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چرا این اینقدر خوبه😑
1399/3/7
دوستان من از شما میپرسم به پسری که میگه نوموخوام چی میگن😐😐
1399/4/11
آقا این ماشین اشرافی ترین خودرو دنیایه واقعا فوق لوکسه من خودم به شخصه این ماشین رو نسبت به رولزرویس فانتوم و بنتلی مولسان ترجیح میدم این ماشین عالیه این ماشین کشتی زمینی لوکسه
1399/4/13
ببخشین آقای فلاح این s500 مورد بررسیتون که آپشن majic body control رو که داره چون اون دوربینی که در داخل روی آینه جلوی ماشین هست از رو اون میگم
1400/4/17
خريدارم