موضوعات داغ

بررسی برلیانس C3 محصول جدید پارس خودرو پیش از ورود به بازار

11 مرداد 1396

ورود برلیانس C3 کراس

پس از خانواده برلیانس سری 200 و سری 300 در بازار کشور، برلیانس کراس 3 یا به اختصار (C3) می‌تواند پنجمین عضو از خانواده برلیانس فعال در بازار کشور باشد که در کلاس ماشین‌های "هاچ‌بک سایز بزرگ" یا شاید هم "کراس‌اوورهای سایز کوچک" ساخته شده و قرار است که در بازار داخلی کشور به عنوان یک رقیب برای رنو ساندرو استپ وی و یا خودروی دانگ فنگ H30 کراس تلقی شود.

هرچند ناگفته نماند که خودروی رنو ساندرو استپ وی توسط پارس خودرو تولید شده و دارای رنج قیمت بالاتر است که یک رقیب برای برلیانس C3 به شمار نمی‌آید، اما در مقابل می‌تواند یک رقیب جدی برای دانگ فنگ H30 کراس مونتاژ ایران خودرو باشد، زیرا هر دوی آنان برخلاف قیمت بیش از 60 میلیون تومانی رنو ساندرو استپ وی، در یک رنج قیمت 45 تا 55 میلیون تومان قرار دارند. حال امروز به همین بهانه قصد داریم شما را با تجربه رانندگی برلیانس C3 کراس همراه کنیم.

پیش از شروع کار بد نیست بدانید که پس از جابجایی خط تولید محصولات برلیانس به گروه پارس خودرو، تولید یک خودروی جدید برمبنای محصول پرطرفدار H320 در دستور کار پارس خودرو قرار گرفت که با سرعت بخشیدن به مراحل تحقیق و توسعه آن، نهایتاً اوایل مردادماه سال جاری در نمایشگاه دستاورد‌های صنعت خودروسازی ایران شاهد رونمایی از محصول جدید پارس خودرو تحت عنوان برلیانس کراس 3 یا به اختصار برلیانس C3 بودیم.

تغییرات در برلیانس C3

با توجه به طول کلی 4210 میلیمتر، عرض 1790 میلیمتر و همچنین ارتفاع 1521 میلیمتر، درست همانند رنو ساندرو هاچ بک و ساندرو استپ وی ، خودروی برلیانس C3 هم می‌تواند یک نسخه اصلاح شده از خودروی H320 هاچ بک باشد که تفاوت‌های اندکی میان آنان دیده می‌شود.

همچون افزایش ارتفاع 5 سانتیمتر سقف خودرو و همچنین افزایش 2 سانتیمتر ارتفاع سیستم تعلیق که چندان در ظاهر خودرو تاثیرگذار نبوده است، اما در عوض دارای رینگ‌های بزرگ‌تر و همچنین فلاپ‌های پلاستیکی در حاشیه گلگیرهای جلو و عقب است که باعث شده تفاوت‌های آن با نسخه هاچ بک برلیانس H320 بیشتر دیده شود. هرچند در این میان نباید حذف ستون‌های میانی جلوپنجره برلیانس H320 را بر روی محصول جدید برلیانس C3 نادیده گرفت.

علاوه بر مشخصات ذکر شده، مهم‌ترین ویژگی این خودرو می‌تواند طراحی "روف راک" از سوی شرکت پارس خودرو باشد که در واقع به ترکیب 2 رنگ سقف خودرو اطلاق شده و معمولاً از سوی شرکت‌های سازنده بر روی ماشین‌های کراس اوور به صورت پیش فرض مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما حالا شاهد بکارگیری این روش برای اولین بار توسط گروه پارس خودرو در بین خودروسازان داخلی هستیم که با تنوع رنگ "مشکی"، "نقره‌ای" و "سفید" بر روی برلیاس C3 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در مقابل نیز همانطور که وعده دادیم، رقیب اصلی برلیانس کراس 3 یعنی خودروی دانگ فنگ H30 کراس قرار گرفته است که دارای طول کلی 4351 میلی متر، عرض 1760 میلی متر و همچنین ارتفاع 1528 میلی متر خواهد بود که در طول و ارتفاع خود دارای ابعاد بزرگ‌تر نسبت به C3 است، اما عرض کلی حدود 30 میلی متر کوچک‌تر از برلیانس ساخته شده است.

با ورود به داخل کابین برلیانس C3، با نوآوری خاصی نسبت به خودروی "برلیانس H320" مواجه نخواهید شد و می‌توانید شاهد همان کنسول مرکزی در مدل‌های فول آپشن، همان اهرم تعویض دنده، همان صفحه کیلومتر و یا شاهد همان غربیلک فرمان 3 ستون بود که در آزمایش فنی لوگوی برلیانس بر روی آن دیده می‌شود، اما پس از شروع تولید و مونتاژ این خودرو توسط پارس خودرو، شاهد لوگوی اختصاصی پارس خودرو بر روی این محصول خواهیم بود.

پیشرانه و تجربه رانندگی با برلیانس C3

در بخش مولد قدرتی برلیانس C3 شاهد بکارگیری همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر با حداکثر قدرت 103 اسب بخار در دور 5800 و همچنین گشتاور 138 نیوتن متر در دور موتور 3800 خواهیم بود که دقیقاً حال و هوای سواری با خودروی برلیانس H320 را در تجربه رانندگی تداعی می‌کند، مگر اینکه به خود تلقین کنید یک خودروی گران‌تر و بهتر نسبت به مدلH320 سوار شده‌اید تا یک سواری لذت بخش برای شما داشته باشد.

اما اگر واقع بین باشید، با قرار دادن جعبه دنده 4 سرعته اتومات این خودرو در حالت "درایو"، ابتدای حرکت اتومبیل با واکنش کند پدال گاز همراه خواهد بود و در ادامه هم چندان شتاب مطلوبی از قدرت 103 اسب بخاری پیشرانه بدست نمی‌آید و در مواقع سبقت‌گیری می‌تواند راننده را تا حدودی اذیت کند که یکی از دلایل اصلی آن شاید ترکیب آن با فرمان برقی خودرو و همچنین مدت زمان بالایی باشد که برای تعویض دنده‌ها مورد نیاز است. موردی که در تمامی رقبای این خودرو در بازار نیز دیده می‌شود و نمی‌توان آن را نقطه ضعف برلیانس در مقابل رقبا بدانیم.

اما در مقابل کار کردن با جعبه دنده 4 سرعته اتومات این خودرو و همچنین معکوس کشیدن‌های سریع، بسیار راحت‌تر از جعبه دنده‌های انتقال متداول CVT خواهد بود که هم مصرف سوخت بالاتری برای خودرو دارند و هم نیروی تولیدی پیشرانه را به صورت متداول در اختیار چرخ‌های محرک خودرو قرار می‌دهند، هر چند باید این نکته را یادآور شد که تنها در دور موتور زیر 3000 قابلیت معکوس کشیدن برای جعبه دنده فراهم خواهد بود و در نقطه مقابل، نمی‌توان دور موتور را بدون تعویض دنده در دورهای بالا نگه داشت، زیرا جعبه دنده برای جلوگیری از آسیب رسیدن احتمالی به جعبه دنده خودرو، کاملاً خودکار اقدام به تعویض دنده می کند.

بد نیست بدانید که این خودرو درست همانند مدل‌های هاچ بک برلیانس H320 از فرمان تقویت شده برقی، تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، تنظیم الکتریکی آینه‌ها، مه شکن جلو،بازشدن خودکار درب‌ها هنگام تصادف، بلوتوث بهبود یافته، 2 کیسه هوای ایمنی، رینگ‌های 16 اینچی و همچنین از سیستم ترمز دیسکی بر روی چرخ‌های جلو و عقب با قابلیت خنک شوندگی سود می‌برد که توسط سیستم‌های ABS و EBD پشتیبانی خواهند شد.

در کل باید گفت تجربه رانندگی با برلیانس C3 همانند برلیانس H320 است و از نظر لذت رانندگی و فرمان‌پذیری تجربه مشابهی دارند. البته به نظر می رسد در سرعت های بالا به دلیل ارتفاق کمتر برلیانس H320 باید انتظار کنترل پذیری بهتری را داشته باشیم اما با توجه به مشخصات فنی کاملاً مشابه و تفاوت های ظاهری، شاهد دو خودرویی همچون رنو ساندرو و ساندرو استپ وی هستیم.

با وجود اسم کراس اوور روی این خودرو، اما با توجه به تک دیفرانسیل بودن و ارتفاع نه چندان بلند، نباید انتظار قابلیت آفرودی را از این خودرو داشته باشیم اما در هر صورت ارتفاق بیشتر آن نسبت به مدل هاچ بک می تواند برای مسیرهای خارج از جاده کمی خیال راننده را راحت کند.

قیمت و زمان پیش فروش

تا به این لحظه هنوز قیمت قطعی برلیانس C3 اعلام نشده و تنها گفته شده که در 22 مردادماه در نمایشگاه خودرو مشهد شاهد شروع پیش فروش برلیانس C3 خواهیم بود. قیمت این خودرو هر آنچه باشد احتمالاً باید انتظار قیمتی نزدیک به 60 میلیون تومان را داشته باشیم و در این صورت باید ببینیم شاهد رقابت دو محصول پارس خودرو در بازار کراس اوورهای کوچک شهری باشیم.

41 عکس

نظرات کاربران

65 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/11
ممنون از خودروبانک که بسیار انتقاد پذیر است
با وجود اینکه متن خیلی خوب بود اما یک انتقاد: نوشته بودید که گیربکس های CVT مصرف سوخت بیشتری دارند در صورتی که گیربکس های CVT هدف از ساخت آن مصرف سوخت کمتر است و معمولا تمامی خودروهایی که گیربکس CVT دارند با وجود اینکه از نظر شتاب مانند تیپ ترونیک نیست
اما مصرف سوخت کمتری دارند
البته شاید منظور این بوده که در صورت معکوس کشیدن با گیربکس CVT مصرف سوخت بالا می‌رود به هر حال کمی واضح تر باید توضیح می دادید
1396/5/11
ارزش خرید نداره ال 90 اتوماتیک خیلی بهتره حداقل رنو سواری
1396/5/12
منم الان رنو سوارم البته رنوpk
1396/5/13
اینکه لگنی بیش نیست و بیشتر از 30 مفتش گرونه ، ولی رنوععععع رو خوب اومدی البته ال لگن قشنگ تره براش در ضمن اون ماشین هم داچیا لگن اسمش نه رنوعععععع
1396/5/11
اشغال واقعی یا این قیافه زشت.صدسال بدون ماشین باشم هیچ وقت ماشین چینی نمیخرم
1396/5/13
جوری صحبت میکنی که انگار شرکتایی مثه سایپا یا ایران خودرئ دارن ماشینای پیشرفته ای میسازن و با شرکتای برتر جهان برابرند این ماشین شاید بدرد نمیخوره ولی یه سری از ماشینای چینی واقعا عالین یکیشم لیفان 820
1396/5/14
دریغ از ذره ای منطق. کسانی که از چینی های انتقاد میکنند دقیقا خودشون رو بخواب زدند. ما با بازار تشنه ای روبرو هستیم که عطش زیادی برای دریافت مدلهای مختلف جهت پوشش سلایق گوناگون مردم داره و متاسفانه تعمدا این عطش توسط وزارت صنایع مدیریت میشه تا بازار دوفرغون ساز داخلی حفظ بشه. و مردم بینوا هیچ چاره ای ندارند. در این شرایط حضور چینی ها هم به نفع خودشونه و هم مردم. در شرایط رقابتی مثل بازار اروپا یا همین دبی، طبیعیه که چینی ها محلی از اعراب ندارند و من هم در اون شرایط با نظر دوستان موافقم. اما وقتی آب نیست آب گل آلود هم غنیمته. ضمن اینکه ایرانخودرو وسایپا مگه چه گلی به سر مردم زدند بجز گران کردنهای بی پایان و خودروهای بیکیفیتی که بصورت اتوماتیک میسوزند اما دنده عوض نمیکنند.
در مورد وارداتیها هم روزبروز و آن به آن فشار بر خودروی وارداتی بیشتر میشه و آقایان وزارت صنایع انگار رسالتی جز ایجاد محدودیت و فشار بیشتر بر مصرف کننده داخلی به بهانه حمایت از تولید داخل ندارند البته فقط در مورد خودرو چون در مورد نساجی و لاستیک و تلویزیون و .... ساکتند و تحرکی ندارند چون در مورد اونها مردم نیازی به پلاک ندارند.
در این شرایط صعب و عجیب و غریب ، حضور چینیها به نفع مردمه و من صدسال که نه اما در ماههای آینده چینی میخرم یا تیگو 7 یا لیفان x80 یا جیلی NL3
1396/5/11
با تشکر و قدرانی از پلتفرم بی ام و.......و کپی کاری برادران چینی.!!!!!
1396/5/12
آقا بی او و را بدنام نکنید! بی ام و 2002 متعلق به سال 1976 به این آشغالها شرف دارد!
1396/5/11
خوب یاد گرفتن!!! هر ماشین آشغالی که میاد، یه خرده ارتفاعش رو زیاد میکنن و باربند روی سقف و فلاپ گلگیر میذارن بعد به عنوان شاسی بلند یا به قول خودشون کراس اوور با قیمت خیلی بیشتر میندازنش به ملت!!! من نمیدونم با این اوصاف چرا کراس اوور پراید رو درست نمی کنن پس؟! نمی دونم چی بگم واقعا. فقط می تونم بگم که خیلی بدبختیم به خدا. خیلی...
1396/5/12
مثل ۲۰۶ کراس اوور که چند روز پیش مقالش گذاشته بود دیدی چقدر خنده دار و مضحک بود من که رودهام درامد از بس خندیدم 😂 حالا باز اینو میشه تحمل کرد چون ماشین کشیده تر از ۲۰۶ بهش میخوره
1396/5/20
شما میتونی نخری کسی زورت که نکرده
1396/5/20
ساختند دوست عزیز . لطفا به اعجوبه جدید سایپا نگاه کنید. کوییک . پلتفرم پراید . موتور 8 سوپاپ دوره ناصر الدین میرزا - یه سری پلاستیک و اشغال چسبوندند دور و برش . شد ماشین کراس اور ملی .
1396/5/11
حدود شصت میلیون؟! برای یه هاچبک کراس؟ واحد پولی ایران رقابت شدیدی رو با پهن آغاز کرده!
1396/5/12
من نمیدونم مردم ایران با چه استدلالی این آشغالها رو میخرند؟ حتی شصت میلیون برای ساندرو استپوی هم خیلی زیاد است این که دیگر چینی مونتاژی است!!!!
1396/5/11
خوب از استپ وی الگو برداری کردن واسه سرکیسه کردن مردم ، البته مردم هم ناامیدشون نمیکنن از ماست که بر ماست .
1396/5/12
حالا استپ وی داچیا که هرجای دنیا به یه اسمی و تو ایران به اسم رنو میفروشن مثلا خیلی ماشینه خوبیه ؟ 60 میلیون بدی سوار پیکان بشی ؟!
این ماشین حداقل 4 تا آپشن و سواری لذت بخش داره ...
امکاناتش از پژو 30 سال پیش کمتره با اون طراحی داخلی اتاقش آدم یاد پلاستیک دمپایی میوفته ...
1396/5/13
بله جناب ذاک حق با شماست وقتی ساندرو دره پیت رو میارن یکم ارتفاعش رو دستکاری میکنن و پلاستیک میچسبونن دورش و یه سری با بی عقلی میرن 62 میلیون تو بازار آزاد میخرن بایدم چین و آشغال سازهای داخلی برلیانس رو هم اینجوری کنن بچپونن به مردم که البته لیاقتشون بیشتر از این نیست مثالش هم همینه میگن ارزش خرید نداره ال90 میخریم رنو سوار میشیم بهتره بگی داچیای قشر بدبخت بیچاره اروپا رو سوار میشیم و با یه آرم رنو جلوش دلمون رو خوش میکنیم. اگه مردم مثل ندید بدید ها نرن این آشغال هارو بخرن اوضاع بازار خودرو این نمیشه ولی افسوس لیاقتشون بیشتر از این نیست
1396/5/11
خیلی هم خوووووووووووب یکی واسم با پست ارسال کنید بزارم تو تاقچه به نوه هام نشون بدم
1396/5/11
اره مردم برید برلیانس بخرید. افرین.

هرروز ناراحتم برا وضع اتومبیل کشور که چرا اخه نباید ما بهترین هارو در داخل داشته باشیم؟ چرا قانونو یه جوری نمیکنند که همه مردم نه یک قشر خاص بتونه ماشین خوب سوار بشه. پراید و پژو اشغال میدن دست مردم فقیر ناتوان بعدم هی زخمی میشن تو تصادفات و دوباره باز باید این بدبخت پول خرج کنه برا دوا درمون خودش. فقط قشر ضعیف داره روز به روز ضعیفتر میشه.
1396/5/11
احمد عزیز، نمی دونم چرا این سوالات هیچ وقت از ذهن امثال شما بیرون نمیره ! دوست عزیز پاسخ سوالت کاملا مشخصه؛ ما ماشین خوب سوار نمی شیم، چون سود دولت و خودروسازان ما در بهبود شرایط زندگی مردم نیست%
تا وقتی مردم ما درگیر مشکلات مالی و معیشتی خودشون هستن، هیچگاه وقت اعتراض و انتقاد به کارکرد دستگاه های دولتی رو پیدا نمی کنن و آقایون با خیال راحت می تونن به دزدی هاشون برسن، فوقش وقتی لو رفتن، یه نصفه روز میرن توی بازداشتگاه و به ظهر نکشیده از همون اموال مسروقه برای خودشون وثیقه میذارن و میان بیرون !
خودروسازان ما به فکر پول به جیب زدن هستن، که با حمایت دولت، انصافا موفق هم شدند، دولت هم به اسم "حمایت از تولید ملی" تعرفه 100% رو برای خودروهای وارداتی قرار داده و سالیانه مبالغ هنگفتی رو از واردکنندگان خودروهای خارجی می گیره% در ضمن هنوز هم بخشی از سهام بزرگترین خودروسازارن ما، دولتیه !
احمد جان منم یه زمانی مثل شما خیلی برای خودروسازی این مرزوبوم دل میسوزوندم، اما بعد به این نتیجه رسیدم که "" یا "" باید از جام بلند شم و جلوی هرچی فساد توی این مملکته بگیرم، یا اینکه راحت توی خونم بشینم و از زندگی خودم لذت ببرم ! ....راستش رو بخوای احمد عزیز، من ماشین خارجی خوب دارم و چند وقتیه برای استفاده شهری یه پراید صفر هم خریدم، نمی خوام حرف الکی بزنم ولی واقعیت اینه که من از "پراید" خودم ناراضی نیستم و کاملا نیازم رو برطرف میکنه، پراید یه ماشین شهریه، برای داخل شهر، کم استهلاک ترین و به صرفه ترین ماشین همین پرایده، به هیچ وجه "قاتل جون" نیست و ترمزای خوبی هم دراه، دو کیسه هوا هم داره، کولرشم خوبه، البته افت کیفیت و نداشتن دوام در پراید کاملا محسوسه، با این حال من از پراید راضیم%...به نظر بقیه مردم هم اگه یه مقدار ""توقعشون"" رو کمتر کنن می تونن به جای یه برلیانس هاچ بک 60 میلیونی، دوتا ماشین ایرانی بخرن، مطمینا ""نیاز"" رو برطرف می کنه...میشه یه سمند صفر خرید برای جاده....یه پراید صفر برای شهر...جمعا 55 میلیونم نمیشه ! فک می کنم این انتخاب خیلی بهتریه
اینطوری ؛
1. استهلاک ماشین ها کمتر میشه و در هزینه ها صرفه جویی میشه%
2. تنوع کار میره بالا، چون میتونی هر روز با یک ماشین بری بیرون%
3. ماشین های ایرانی افت قیمت خیلی کمتری دارن.
4. از تولید ملی حمایت بیشتری به عمل میاد :))
به نظر من برلیانس طراحی زیبایی داره و احتمالا به پشتوانه "پارس خودرو" میتونه فروش خوبی هم داشته باشه، امیدوارم هرکسی حاضر شد این ماشینو بخره، مبارکش باشه و چرخش براش بچرخه.
1396/5/13
محمد جان آخر جملت حرفهای خودتو رد کردی. از پرایدتون راضی هستید ! مردم رو هم تشویق به خرید پراید و سمند میکنید ! در کل آدم های عجیبی هستیم یهو یه کارایی میکنیم و یه حرف هایی میزنیم که چند دقیقه باید واقا تامل کرد!!
1396/5/13
آیدین عزیز، قسمت اول حرفام مربوط به انتقاد از شرایط موجود بود،...قسمت دوم؛ مربوط به کنار اومدن با واقعیت :))
عرض کردم، وقتی ما نمی تونیم کاری کنیم، بهتره در همین شرایط انتخاب بهتری داشته باشیم%...وقتی شرایط اینه، مجبوریم یا نخریم یا توقعمون رو کم کنیم و بخریم !
1396/5/11
سلام هرچی هست بهتر از خودروهای ایرانی الان هست که هیچ آپشنی ندارند . با این وضع دلار هیچ وقت فکر نکنید مثلا کیا با قیمت 80 میلیونی میاد تو بازار
1396/5/12
خداوکیلی حیف نیس 60 میلیون پول بی زبونو بدی به این آشغال چینی؟؟ یه مانیتور و چن تا آپشن بستن روش دارن 60 تومن قالب مردم می کنن.
1396/6/20
کاملا موافقم ! با این قیمت میشه یه ماکسیمای دسته دوم کم کارکرد و تمیز خرید
1396/5/12
سلام ممنون از گزارشتون اما....طبق معمول هیچ رابطه ی منطقی بین ارزش کالا درمقابل بهایی که بابتش پرداخته میشود وجود ندارد.واقعا"60 میلیون تومن حیف نیست بابت این ماشین بدیم ؟؟؟!!! باعث تاسفه واقعا"
1396/5/12
واقعا خیلی حماقت با این موتور ۶۰ میلیون بدی به این گاری چینی
به نظرم با داشتن ۶۰ میلیون مزدا ۳ مدل ۸۹ بخری سگش شرف داره به کل محصولات برلیانس و این اتا اشغال چینی
1396/5/15
اولا که مزدا 3 مدل 89 کمتر از 80 میلیون تومان نیست.دوما با اون قطعات گرون خریدن مزدا 3
دست دوم یعنی استهلاک بالای ناشی از لذتی را که راننده قبلی استفاده کرده را شما تقبل کنی!!داشتم که میگم.
1396/5/31
سلام. شما يه تحقيق بكن همون مزدا هم چين ميزنه كه جديدن با كمك اون دارن بسترن ميزنن
1396/6/20
والا به نظر من هنوز این یه زره قیافه داره اون رنو ساندرو بد قیافه مزخرفو دارن به همین قیمت میدن !!!
1396/5/15
خداییش چی میزنین؟!
اولش میگین استپوی قیمتش بالاست و تولید خود پارس خودرو نمیتونه رقیبش باشه.
آخرش میگین انتظار قیمت 60 تومنی و رقابت دوتا محصول پارس خودرو
خب دوسه بار انشاتون بخونین بعد بذارید رو سایت، بیسوادها
1396/5/15
واقعا حيف!!!! يه زماني پارس خودرو ماكسيما، قشقايي، مگان و ماشيناي روز بازار مونتاژ ميكرد الان اين آشغالاي چيني و مونتاژ ميكنه....
1396/5/18
تو نمی خواد دلت برای پارس خودرو بسوزه متخصص هایی که اونجان عقلشون بیشتر از تویی میرسه که تا دیروز پراید سوار می شدی حالا هم که دستت به یه ماشین 60 میلیونی نمیرسه میخوای با گفتن کلمه چینی خودتو خالی کنی ...
50% سهام برلیانس متعلق به کمپانی BMW هست حتما اونها هم نمی فهمیدن تو می فهمی ؟!!!
خدا وکیلی هرکی مگان مگان میکنه و یه بارم تو این فرغون داچیا تا حالا ننشسته بره فقط تو اینترنت سرچ کنه "دسته دنده مگان اتومات" اگر حالش به هم نخورد و روی کیبورد بالا نیاورد بره دنبال خرید داچیا ...
فلسفه تولید محصولات رنو/داچیا برای افرادی بوده که وضع مالیشون طوری نیست که بتونن از پس اصطهلاک ماشین بربیان... همه چیز در ساده ترین حالت ممکن و فقط با این هدف که خراب نشه ...
برید کشورهایی که داچیا اونجا فروش داره رو تو گوگل سرچ کنید ...
{سایت محترم مطالبم مستدل است لطفا کامل منتشر کن}
1396/6/25
آقای نیما
شما اگر چیزی حالیت بود به رنو مگان نمیگفتی داچیا چون اون ال 90 و ساندرو هست که داچیا رومانی میزنه ضمن اینکه اونها هم زیر مجموعه رنو هستند اون 50 درصد سهامی هم که میگی به خاطر منفعت بی ام دبلیو در قیمت تمام شده ماشیناشه و ربطی به کیفیت برلیانس های تولیدی اینشرکت نداره نکنه فکر کردی 60 میلیون داری میدی بی ام دبلیو سوار میشی ؟؟؟؟
1396/5/16
سلام وقت بخیر این برلیناس 6c ایا در بازار موجود هس یانه و اینکه قیمتش چنده ایا برای خرید این ماشین مرقوم به صرفه هست یاخیر اگه ممکنه راهنمایی کنید با تشکر فراوان؟!
1396/5/16
میخواستم بپرسم این برلیناس ک عکسشو گذاشتید تو سایت باما قرار بدید شاید این ماشین که قیافش هم هاشبک هم هست مشتری داره یانه کس همچین ماشین و میخره یانه ؟ قیمتش هم تو سایت باما منصفانه بذارید که کسی تونست بخره با نصف قیمت خریداری کنه؟
1396/5/16
الان هفتاد درصد مردم ایران قدرت خرید خودروهای بالای 50 میلیون رو ندارن و یا به ناچار خودروی های بی کیفیت و تکراری ایرانی رو باید بخرن یا خودروی های چینی اگه واقعا بخوای یک خودوی خوب بخری باید 100 میلیون بیشتر پول بدی و مطمئن باشید با هر خودروساز بزرگ رنو-بنز-فولکس واگن قرارداد هم ببندن هیچ وقت خودروی به روز رو 50 میلیون نمیدن نمونه اش کرمان موتور که هیوندای ای 20 رو 92 میلیون داره میده
1397/1/21
آقا من خودم یکیش ! سال ها کار کردم و از اونجایی که علاقه به ماشین دارم همیشه تو کف یه ماشین مثل ماکسیما و مگان و مزدا 3 پولامو جمع کردم و هر روز شاهد گرون شدن آشغال های ایرانی و به طبع همین ماشین های با کیفیت خارجی بودم !
خدا لعنتشون کنه ! پاشونو گذاشتن زیر گلو ملت همینطوری فشارو بیشتر و بیشتر می کنند !
یارو اون سر دنیا ماشین میسازه با آخرین امکانات، حسابی هم حواسشونو جمع می کنند که چیزی از قلم نیوفته، اینجا ماشین خارجی که روش امکانات بوده رو بدون امکانات اونم با قیمت گزاف میفروشند به ملت !
خدا لعنتشون کنه !
1396/5/19
واقعا خیلی بدبختیم...
1396/5/20
کاش میشد دید کیا از طرف شرکتای خودرو ساز ایرانی میرن اون ور آب ماشین انتخاب میکنن برای این این ور آب. یه تست سلیقه بگیرن ازشون بعد بفرستشون. آیا جوراباشون سفیده؟ آیا پیرن چهار خونه زیر کت و شلوار پوشیدن؟ آیا پیرن راه راه پوشیدن زیر کت و شلوار راه راه؟ آیا پس کلشون مو داره؟
1397/1/21
آیا کت شلوار با گیوه می پوشند!؟
(دیدم که میگم!!!)
1396/5/21
خنده داره دقیقا عین استپ وی درستش کردن...
1396/5/23
سلام. خواهش میکنم مطالب را از حالت سه ستونی خارج کنید. این شکل برای مجله ها و روزنامه های چاپی خوبه نه یک وبسایت. همش باید صفحه را اسکرول کنیم به بالا یا ئایین تا مطلب را بخوانیم.
1396/5/26
سلام من اردیبهشت 95 نسخه h330 at تحویل گرفتم ...و الان حاضر نیستم با هیچ ماشین ایرانی عوضش کنم .......ماشین من هیچ کدوم از مشکلاتی رو که سایت خودرو بانک تو بررسی مدل h330 گفته نداره .....گیربکسشم خیلی عالی دنده عوض میکنه ....شتاب اولیش معقوله و شتاب ثانویه که برای سبقت استفاده میشه خیلی عالیه که اونجا گفته بودن کم میاره و خیلی چیز های دیگه ...نمیدونم چرا سایت خودرو بانک از ماشین های لیفان و mvm و جک کلیپ میسازه ....ولی برای ماشین پرفروشی مثل برلیانس به یک بررسی معمولی قناعت میکنه .....امیدوارم چیزی که من فکر میکنم نباشه
1396/6/14
چه جالب علی اقا شرایط شما دقیقا مثل یکی از اشناهای ماس
اسمتون هم که یکیه
1396/6/14
سلام دوستان برلیانس H200 چطور ماشینیه البته دنده دستی ؟؟
1396/6/23
واقعا سگ ماشینای چینی به ایرانی شرف داره. خودروی ایرانی ینی سطل زباله متحرک
1396/6/25
سلام
میخواستم بدونم این ماشین گیربکس دستی هم داره یا فقط اتوماتیک هست
1396/7/2
باسلام
دوستان من ی حواله مهرماه برلیانس کراس دارم
بقیه پولشو نتونستم جور کنم
بقمت خرید میفروشم

کسی خواس درخدمتم
1396/7/14
با سلام ماشین چینی سگش شرف داره به این ماشین های پژو وسمند دبا ابن سر سیلندرهای اشغال که مکانیک هارو پولدار کرده
1397/5/22
سلام میشه شرایطتون رو بفرمایید؟ چه قدر پرداخت کردید ؟ من می خوام کراس بگیرم اگر شرایط شما مناسب من باشه از شما بخرمش
1396/7/22
من شش ماهه مدل H320 را دارم این ماشین در واقع BMW ارزان قیمت است از هر نظر خوب است شماره همراه من 09354544182 و خودمم در تبریز میباشم کسانیکه قصد خرید دارند میتوانند تماس بگیرند راهنمایی کنم در یک جمله میتونم بگم : این ماشین از هر نظر بهترین است.
1396/8/10
من واسم یه سوال پیش اومده؟؟؟؟؟؟؟
با موتور 103 اسب و جعبه دنده 4 سرعته اون سرعتی که رو کیلومترش زده حداقل 70درصدشو میره مسل پراید یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
240 کیلومتر !!!!!!!!!!!!!!!!!
1396/9/16
هادی جون!داداش!به نظرت واقعا BMW میاد فقط واسه منفعت و سود سهام یه شرکتو بخره؟بیخیال!
1396/10/30
ماشین خوب و خوشگلیه ولی نمیشه دراز مدت بهش اعتماد کرد
1396/11/1
باسلام
به نظرتون دنا پلاس ارزش خرید بیشتریداره یا بلریانس؟
باتشکر .
1397/1/21
محمد جان، داداش، برلیانس، برلیانس !
شما فکر کن داری 60 تومن پول میدی پای دنا پلاسی که گیربکسش دستیه و موتورش EF7 !
برلیانس فقط چند تا آپشن جرئی کمتر از دنا پلاس داره مثل کروز کنترل و صندلی های برقی که اونم به دلیلی بی شرف بودن خودروساز وطنی باید بری خودت نصب کنی ولی برلیانس موتورش فکر کنم میتسوبیشی است و گیربکسش هم اتوماته !
1397/1/21
محمد جان، داداش، برلیانس، برلیانس !
شما فکر کن داری 60 تومن پول میدی پای دنا پلاسی که گیربکسش دستیه و موتورش EF7 !
برلیانس فقط چند تا آپشن جرئی کمتر از دنا پلاس داره مثل کروز کنترل و صندلی های برقی که اونم به دلیلی بی شرف بودن خودروساز وطنی باید بری خودت نصب کنی ولی برلیانس موتورش فکر کنم میتسوبیشی است و گیربکسش هم اتوماته !
1396/11/14
سلام وخداقوت،میبخشیدمن ماشین رافقط بخاطرتریم داخلی دورنگ مشکی کرم وصندلی چرب دوست داشتم حالاک مشکی وروکش هابده دلم گرفت ازاشتیاقی ک داشتم.چراایناراباهمون مدل ک توسایت هست نمیذارید،من ثبت نام فوری کردم امروزودلم این مواردراازماشین میخوادچکاربایدکرد؟سفارشی خوب کوردی براانتخاب نبود
1397/1/21
خوشم میاد سایپا از اون استراتژی به برده گرفتن مشتری تو هیچ کدوم از محصولاتش دریغ نمیکنه ! باز هم جای کروز کنترل و قسمتی که مربوط به کنترل صوتی خودرو بوده روی فرمون جاش خالیه که مشتری مجبور بشه بره از نمایندگی به قیمت بیشتر بخره و نصب کنه !
1397/2/18
با افزایش قیمت دیگه بدرد نمیخوره - من که انصراف دادم - تیم خودرو بانک خواهشا ماشین رو قبل از عکاسی یه آب بزنه بد نیست
1397/3/9
همین که فقط واسه ایران و روسیه تولید میشه نشون میده چقدر بی کیفیته! در ضمن کجای دنیا یک خودروی وارداتی برندش و عوض میکنن و با برند داخلی میفروشن؟! تازه خودروهای چینی بعد از 3 4 سال تولیدشون متوقف میشه و میمونه رو دست صاحب بیچارش.........
1399/8/3
من نمی‌دونم واقعا مردم چرا اینقدر با چینی بدن ببخشیدا از خیلی ماشینای ایرانی مثل ال ممد بهتره که هرگز اپشنای این ماشین رو ال نود نمیاد