موضوعات داغ

تست و مقایسه پژو 207 در برابر ام وی ام 315 در پیست آزادی تهران؛ نبرد غرب و شرق + فیلم

2 آذر 1396

شاید تا 10 سال قبل تصور رویارویی یک خودرو کاملا چینی با محصولی با فناوری ناب اروپایی، کاملا دور از ذهن به نظر می رسید، اما حالا کشورمان به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای خودرو در خاورمیانه، شاهد چنین رویارویی است.

از یک سو ایران خودرو به عنوان عرضه کننده محصولات مونتاژی پژو در کشور، سالهاست که پیشرفتی را در محصولات خود لحاظ نکرده و از سوی دیگر چینی ها به شکل مداوم در تلاشند تا عیوب محصولات خود را رفع کرده و فاصله خود را از رقبا کم نمایند، بنابراین شاید تصور باورنکردنی ده سال قبل حالا بیش از هر زمان دیگری جدی شده باشد.

طراحی ظاهری

هیچ شکی نیست که پژو 206 را میتوان در مقام یکی از زیباترین هاچ بک های تاریخ صنعت خودروسازی توصیف کرد اما در مورد نسخه 206+ که در کشورمان با نام 207 عرضه می شود، نقطه نظرات متفاوتی وجود دارد و هماهنگی اعضا و جوارح در این مدل به اندازه نمونه اصلی 206 جذاب و هماهنگ به نظر نمی رسد. البته باید گفت که در سری جدید 207 های تولیدی ایران خودرو تغییراتی در چراغ های جلو و عقب و آینه های جانبی صورت گرفته که می توان آن ها را تا حدودی مثبت ارزیابی کرد و به مدرن سازی چهره خودرو یاری بخشیده است.

در طرف مقابل ام وی ام 315 در تیپ اسپرت اکسنلت به قطعات پلاستیکی مشکی رنگ در حاشیه گلگیرها و روف لاین مجهز شده و به لطف فیس لیفت نسبت به نسخه های قدیمی خود، تا حدی مدرن و هماهنگ به نظر می رسد، با این حال تعیین برنده در بخش طراحی خارجی اصلا آسان نیست و از این رو انتخاب خودرو زیباتر را به چشمان شما می سپاریم.

طراحی و فضای داخلی

مسئله فراگیر کوچک بودن کابین پژو 206 در مورد 207 هم به قوت خود باقیست اما ام وی ام 315 از این لحاظ بهتر بوده و در فضای عقب، شرایط راحت تری را برای مسافران خود فراهم می کند. در نقطه مقابل ارگونومی و هماهنگی اجزای داخلی 207 بهتر به نظر می رسد و به لطف افزوده شدن تجهیزاتی نظیر صفحه نمایش لمسی و دوربین دید عقب، اختلاف آپشنی دو خودرو نیز تا حد زیادی کمرنگ شده است. البته 315 در تیپ اسپرت اکسلنت به یک ساب ووفر نیز مجهز است و در زمینه سیستم صوتی یک سر و گردن قدرتمند تر از رقیب فرانسوی- ایرانی خود ظاهر می شود. از نظر کیفیت کابین نیز می توان هر دو خودرو را در یک سطح تلقی کرد اما مسئله آزار دهنده در مورد 207، افت کیفیت شدید آن نسبت به مدل های قدیمی و حتی نمونه های اصلی 206 است که احساسی دلسرد کننده از یاس و نا امیدی را برای مالک خود به ارمغان می آوررد.

در کنار این موارد ایرادات کیفی و مونتاژی متعددی به پژو 207 وارد است که شامل مشکلات برقی، عدم عایق بندی صحیح قطعات و مشکلاتی از این دست می شود، از این رو با توجه به بزرگتر بودن فضای داخلی 315، می توان گفت که در ان بخش ام وی ام پیروز میدان خواهد بود.

مشخصات فنی

متاسفانه پژو 207 از موتور ایرانیزه سری TU5 استفاده می کند که برخلاف سری های قبلی فرانسوی چه از نظر مشخصات فنی و چه از نظر مصرف سوخت و کیفیت شرایط چندان جالبی ندارد. افت شتاب، افزایش مصرف و خرابی زود هنگام موتور در این مدل به کررات دیده می شود با این حال ایران خودرو همچنان بر روی کاغذ قدرت 106 اسب بخاری را به عنوان توانایی های ای پیشرانه 1.6 لیتری درج می کند. ام وی امی 315 نیز به موتوری 1.5 لیتری با توان 107 اسب بخار مجهز است و مشخصاتی نزدیک به پژو 206 را ارائه می کند، اما در نقطه مقابل از نظر دوام موتور بسیار کم ایراد تر از 206 و 207 های ایرانیزه ظاهر می شود. هر دو خودرو به گیربکس های 5 سرعته دستی با کیفتی در حد متوسط مجهزند و از سیستم تعلیق مک فرسون برای چرخ های جلو و یک پارچه نیمه مستقل برای چرخ های عقب برخوردارند.

از نقطه نظر ایمنی ام وی ام 315 چهار ستاره را از سازمان ایمنی تصادفات چین (C NCAP) کسب کرده است در حالی که در مورد پژو 206 و 206+ تاکنون دو تست متفاوت در اروپا و آمریکای لاتین انجام شده که حکایت از 2 و 3 ستاره ای بودن این خودرو دارد. مسئله استهلاک سریع صفحه کلاچ مدل های قبل از فیس لیفت 315 نیز در نسخه های جدید مرتفع شده و از این رو می توان مشخصات فنی هر دو خودرو را هم سطح و در زمینه مشخصات ایمنی، 315 را اندکی ایمن تر عنوان کرد.

تجربه رانندگی

شاید بر روی کاغذ، پژو 207 به عنوان یک هاچ بک نسبتا جدید و متفاوت با سری 206 و پر امکانات تر نسبت به بسیاری دیگر از هاچ بک های موجود در بازار (از جمله ساندرو) خودرو جذابی به نظر برسد اما پس از استارت زدن پیشرانه در همان چند کیلومتر نخست، لبخند از لبان راننده محو می شود، بد جا رفتن دنده ها، صدای زبر پیشرانه، شتاب و کشش ضعیف، خشکی نسبی سیستم فنربندی و واکنش ضعیف فرمان که البته حتی در 206 های فرانسوی نیز ملموس بود، در هنگام رانندگی با 207 آزاردهنده به نظر می رسند. شاید تنها نقاط قوت این خودرو نسبت به رقبایی مانند ساندرو و ام وی ام 315، هندلینگ بهتر و ترمزهای قدرتمند تر باشد که همگی میراث ساختار فرانسوی پلت فرم 206 هستند، البته ذکر این نکته نیز واجب است که در صورت استفاده از تعلیق عقب مشابه با پژو 206 صندوق دار، امکان ارتقاء هندلینگ پژو 207 و جلوگیری از بیش فرمانی این خودرو وجود داشت اما ایران خودرو تاکنون تمایلی به این ارتقاء فنی نشان نداده است.

پشت فرمان ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت نیز اوضاع چندان بهتر نیست، فرمان نرمی زیادی دارد اما گنگ عمل می کند و تعویض دنده ها نیز علیرغم بهبود نسبت به مدل های قبل از فیس لیفت، چندان دقیق انجام نمی شوند، با این حال شتاب اولیه دو خودرو در کمال شگفتی نزدیک به یکدیگر به نظر می رسد و این امر می تواند حکایتگر افت قدرت قابل ملاحضه پژو 207 نسبت به اسلاف خود باشد. از این رو می توان گفت که صفر تا صد هر دو خودرو در محدوده 14.5 ثانیه قرار می گیرد اما در سرعت های بالا به دلیل سنگین تر بودن ضرایب دنده 4 و 5 در گیربکس 207، شاهد عملکرد بهتر 207 در سبقت گیری ها هستیم. فنربندی نرم MVM 315 شاید بزرگترین مزیت آن نسبت به پژو 207 باشد، البته این نرمی تا حدی به قیمت هندلینگ تمام شده چرا که خودرو در پیچ ها حرکت گهواره ای قابل ملاحظه ای را از خود به نمایش می گذارد اما این به معنای از دست رفتن چسبندگی چرخ ها به سطح مسیر نیست. در نهایت می توان اینطور گفت که 207 از کاراکتر اسپرت تری برخوردار است و 315 بهتر می تواند نقش یک هاچ بک نرم و نسبتا اقتصادی را بازی کند.

در زیر می توانید فیلم درگی را مشاهده کنید که در پیست آزادی انجام دادیم و باید گفت این درگ کاملاً غیررسمی بوده و اصلاً این پیست مسیر مستقیم 400 متری ندارد که بتوان در آن تایم های استاندارد را اندازه گیری کرد و همچنین پژو 207 ما دارای ارتفاع و رینگ های غیر استاندارد بوده اند که باعث شده در نتیجه درگ تاثیر گذار باشد اما شاید خالی از لطف نباشد که این درگ را مشاهده کنید و می توان حدس زد که در صورت انجام دو خودرو به صورت استاندارد در پیست همیشگی خودروبانک احتمالاً این دو رقیب پا به پای یکدیگر تا آخر مسیر راه بروند.

قیمت و شرایط بازار

شاید برای بسیاری افراد افت کیفیت شدید ساخته های ایران خودرو چندان باور پذیر نباشد، اما جالب است بدانید که براساس ارزیابی سازمان ISQI، میزان رضایت مندی مشتریان از MVM 315 در رتبه سیزدهم رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان قرار دارد اما وضعیت برای پژو 206 در سال های اخیر آنچنان غم انگیز بوده که حالا این فرانسوی ایرانی شده، باید به رتبه 29 دلخوش باشد.

از نظر قیمتی نیز پژو 207 دستی این روزها با قیمتی در حدود 42 میلیون تومان توسط ایران خودرو به فروش می رسد (که البته پژو 207 تست ما دارای رینگ های اسپرت، ارتفاع کمتر و شیشه های دودی بوده از نوع استاندارد کمی متفاوت است) و ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت بهایی در حدود 50 میلیون تومان دارد، از این رو با توجه به افت قیمت بیشتر MVM 315 در هنگام فروش دست دوم و بازار نسبتا داغ 207، کفه ترازوی منطق در محاسبات اقتصادی به سمت خرید 207 سنگینی می کند، اما با توجه به شرایط فروش اقساطی آسان تر مدیران خودرو و مشکلات کیفی متعدد 207 که برای خریداران گران تمام می شود، به نظر می رسد که خرید MVM 315 برای مصرف کنندگانی که قصد نگه داشتن طولانی مدت خودرو خود را دارند، تصمیم منطقی تری خواهد بود. هرچند در این زمینه می توانید نگاهی به آگهی مربوط به خودروهای دست دوم کم کارکرد موجود در بازار داشته باشید و با خرید این مدل ها از افت قیمت اولیه MVM 315 رهایی یابید.

59 عکس

نظرات کاربران

86 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/2
کاری با بقیه مقاله ندارم اما اونجا که نوشته ام وی ام 315 4 ستاره از c ncap گرفته و 207 3 ستاره از اروپا یا همون یورو انکاپ پس چون ام وی ام 4 ستاره گرفته ایمن تره نویسنده یا پول گرفته یا عشق ام وی ام بوده. 3 ستاره یورو انکاپ 10 برابر بالا تره از 4 ستاره c ncap هست و این کاملا مشخصه از لحاظ ایمنی ام وی ام ضعیف تره
1396/9/2
از گفته هات کاملا معلومه که درباره global ncap چیزی نخوندی. cncap عضوی از global ncap و تمامی تست های تصادفی که گرفته میشه با استاندارد هایی که تو اروپا وجود داره یکیه.ام وی ام 315 اگه تو اروپا هم تست بشه باز هم همون 4 ستاره رو کامل میگیره.
http://www.globalncap.org/about
1396/9/2
داداش اون سه ستاره ای که 207 گرفته مال 9 ساله پیشه که بر اساس استاندارد های اون زمان تست گرفتن ازش که خوده 207 اصلی بود نه 206+ و درسته که 315 رو c ncap تستش کرده ولی فک کنم ایمنی جفتشون با هم یا برابر یا 315 ایمنیش بیشتره
1396/9/2
دقیقا منم همچین نظری دارم، نویسنده جوری از ام وی ام تعریف کرده که خود صاحبانش اینجوری تعریف نمیکنند، قصد دفاع از ۲۰۷ ندارم ولی خودم به عنوان کسی که سه سال لیفان داشتم (صفر از کارخونه خریدم) ماشین چینی یه سال اول بی سر و صدا و نرم و کم استهلاک هست، ولی بعد از یه سال به قدری زوارشون در میره که فکر کنم اون موقع باید نویسنده از اینکه این خودرو در طولانی مدت توصیه میکنه، تجدید نظر کنه. ماشین ایرانی خداقل بدون افت قیمت، کیفیتش از همون اول مشخصه خوبه یا بده. دیگه یهو افت شدید نمیکنه!
#راهنمایی_غلط_نکنیم
1396/9/3
توجه شمارو به این متن جلب میکنم : وقتی دسته بندی ایمنی خودروها بر اساس ستاره بیان می‌شود، دقت آمار پایین خواهد آمد. چرا که ممکن است فرضاً چندین خودرو دارای تعداد ستاره‌های برابری باشند اما امتیاز آن‌ها متفاوت باشد. مثلاً ام جی 550 در تست انکاپ چین 5 ستاره کسب کرده و 45.5 امتیاز. در نتیجه با توجه به این که در تست CNCAP امتیاز 45 به بالا، 5 ستاره محسوب می‌شود، اگر فقط نیم امتیاز کمتر داشت 4 ستاره می‌گرفت. که همزاد این خودرو یعنی ام جی 6 در تست‌های اروپا و استرالیا همین 4 ستاره را گرفته است

همینطور ک میبینید اختلاف در بحث امتیاز و تلرانس امتیازاته و اختلاف یک ستاره در تست های چین استرالیا انگلستان و غیره انچنان قابل توجه نخواهد بود.در بد بینانه ترین حالت نتایج تست تصادفشون برابره
1396/9/3
آقا سعید شما خودت برو تو سایت cncap ماشینای چینی رو فیلم تست و امتیازاشونو ببین. میبینی اکثرا چیزی بین 4 و 5 ستاره و تعداد اندکی هم 3 ستاره در صورتی که بری تو سایت یورو انکاپ می بینی حتی 0 ستاره هم هست یا ماشینایی با برند قابل قبول مثل رنو و ....محصولاتشان و بعضی هم 2 ستاره در صورتی که خیلی از چینی ها بهتر هستند امتیازات مختلفی دارند
mg g3 در cncap 5ستاره گرفته ولی تو یورو انکاپ 3 ستاره دیگه دلیل روشن تری هست؟
1398/5/11
کاری هم با استاندارد ندارم. ولی چیزی که من تو تصادفها دیدم mvm بالاتر بوده. سرنشینها تو بدترین تصادفات سالم موندن.
1399/2/4
ببینید من کلا هیچگونه تعصبی نسبت به هیچی ندارم و اصلا پول خرید این ماشینا رو هم ندارم.
فقط یه کلیپی از تصادف 315 تو جاده های ایران دیدم که در کمال ناباوری با وجود ضربه سنگینی که بهش وارد شد ولی مقاومت بالایی از خودش نشون داد و اینجا بود که نظرم به کلی در مورد محصولات چینی عوض شد.
به شخصه بعید میدونم کل محصولات ایرانخودرو و سایپا همچین مقاومتی داشته باشن.
در کل محصولات چینی هیچی نداشته باشن، ایمنی شون خیلی بیشتره از محصولات داخلیه و هیچ چیز با ارزش تر از جون و سلامتی آدم نیست، کاش به جای آشغالای داخلی مثل پرشیا و سمند و ... همین محصولات چینی تولید میشد، لااقل تلفات جاده ای مون کم تر میشد.
قطعا با این روند پیشرفت چینی ها کیفیت خودروهاشونم چند سال بعد از کره ای ها پیشی میگیره.
1396/9/2
با این تفاسیر به نظر بنده خرید به اصطلاح 207 اصلا خوب نیست
1396/9/2
سلام
تشکر از فیلم درگ تون
خیلی جالب باهم مسابقه دادند
1396/9/2
باید کم کم از این فضای سنتی خرید و فروش خودرو دور شیم و اینم محقق نمیشه مگر اینکه خود مردم بخوان.مثلا قیمت یک خودرو ک بدنه مچاله شده شبیه به ادامس جویده داره ولی بی رنگه ! بالاتره از قیمت یک خوردویی ک مثلا در برخورد با یک خودرو دیگه در یا گلگیرش اسیب دیده و رنگ شده ! اینا چیزاییه ک دست خود ما مردمه.اینکه فلان برند بخاطر اسم چینی 10 میلیون طی 6ماه افت قیمت پیدا کنه دست خودمونه . در عمل کیفیت سواری و قطعات و مقدار خرابی خودروهای چینی با تولید داخلی یکیه.یادمون باشه ک هر دو از قطعات چینی استفاده میکنن تازه شاید محصولات داخلی قطعات دسته چندمه !
1396/9/2
با سلام بنده يك ماهه كه ام وي ام ٣١٥رو خريداري كردم و ميتونم بگم كه اين ماشين به لحاظ زيباييفضاي داخلي و بيروني يك سرو گردن از ماشينهاي هم قيمتش بالاتره.كيفيت مناسب.بي سرو صدا بودن اتاق.نرم بودن خودرو و گيربكس خوب اين ماشين به نظر من عاليه.اگه قصد خريد داريد اصلا ترديد نكنيد
صندلي ها برعكس ٢٠٧بزرگ و نرم هستند و تو عقب ٣نفر راهت جا ميشن.بر عكس ظاهرش اتاقش جاداره.صندوقشم خوبه از ٢٠٧بنظرم خيلي بزرگتره.طراحي پشت امپرشم كه واقعا عاليه و در كل تو دل نميزنه.از همه مهمتر اينه كه خيالت چند سال از بابت خرابي راحته.و يه نكته مهم كه اشاره نكردين اين ماشين اصلا نشان دهنده دماي پشت امپر نداره فقط در مواقع ضروري اخطار ميده.اين يعني اينكه اصلا داغ نميكنه و واشر نميسوزونه برعكس محصولات ايراني
با تشكر از خودرو بانك
1396/9/2
بنز هم آمپر آب داره
ينى واشر ميزنه ؟!؟!
شما حتى ضعف و كمبودهاى ماشينتونم به نيكى تفسير ميكنيد و طبيعيه كه ايرادات و مشكلاتش رو اصلا نبينيد كه بخوايد اينجا مطرح كنيد
1396/9/4
آغا من با پراید تسمه پاره کرده بیشتر از 10 کیلومتر رفتم تا آمپر میچسبید خاموش میکردم یکمی میرفتم باز روشنش میکردم گازشو میگرفتم خاموش میکردم امپر هم چسبیده بود هیچیش نشد هرکسی براش پیش بیاد میدونه این قضیه رو البته با پراید باید حرفه ای باشی خخخ. (حالا شما میگی خیالت راحته داغ نمیکنه d:)
1396/9/7
اینکه آمپر نداره دلیل بر جوش نیاوردن نمیشه دوست عزیز. نمیدونم چرا کسایی که ماشین چینی میخرند اینقدر اصرار دارند که تعریف الکی کنند از ماشینشون.
1396/10/18
علی و سهیل
هر وقت قسمت شد و یه 315 نیو خریدید و 3 سال سوار شدید متوجه میشید ک چرا امپر اب نداره .
این یه حرکت تبلیغاتیه داداشای گلم .
این ماشین اصلا اب کم نمیکنه بعد 3 سال بردم نمایندگی اب رادیاتو عوض کردند . اینا رو با تجربه 3 سال سوار شدن میگم شما هم این تجربه رو دارید ؟؟؟؟؟؟؟
ی سریا ب دنیا اومدن برا قضاوت کور کورانه
1398/9/9
باسلام حضور همه دوستان
من به شخصه فقط دنبال حقیقتم
تمام خودروهای ایرانی واقعا بی کیفیت و موتوراشون بر اساس فن آوری چهل پنجاه سال پیشه فقط آلیاژی که در تولیدش استفاده شده نو هست و بی کیفیت
بنده ام وی ام 315 لاکچری خریدم دوستان دقت کنید زیبایی داخل و ظاهر ماشین خیلی مهمه که انصافأ ام وی ام 315 نمرش در این رابطه بیسته و اما فن آوریشم که فن آوری روز دنیاست موتور کم مصرف بیصدا و عالی عالی عالی من مدل 91 داشتم.فروختم.96 گرفتم حرف نداره فقط طراحی داشبوردش به کل هیکل 207 میارزه جنس ایرانی واقعا کیفیت نداری اصلا انگار قصد حرکت ، تلاش و به روز رسانی ندارند بسه دیگه با این ماشینای دموده پر استعلاکتون. ام وی ام 315 در مقایسه با تمام داخلیها واقعا سرتره دم چینیا گرم اگه ایرانیا ازش ندزدند حرف نداره ک متأسفانه دزدیدند مدل 91 وارداتی بود و پاور داشت الان مدل مونتاژ ایران مدل بالا پاورو برداشتن و چند تا چیز دیگشم دزدیدن متأسفانه.!!!
1396/9/2
انتخاب بنده 315 خواهد بود تا 207 با چهره تکراری و موتور و گیربکس 206!!
از نظر کیفی هم ام وی ام 315 بهتر از پژو 207 ایرانیزه شده با مشکلات فنی برقی و گیربکس است.
1396/9/2
جای ال 90 پلاس تو این تست خالی بود، درسته از نظر امکانات و ظاهر حرفی واسه گفتن نداره ولی یه سرو گردن از این دوتا اسباب بازی بالاتره
1396/9/3
هر وقت کسی واژه اسباب بازی رو به کار میبره به این فکر میکنم ما چقدر از لحاظ فرهنگ و شعور اجتماعی از دنیا عقبیم ، اینو یاد بگیر چیزی که سلیقه تو نیست فقط نظرتو بدی توهین شما به این خودروها توهین به انتخاب خیلی از هموطن های ماست ، از نظر اونها و خیلی های دیگه ال90 با موتور ایرانیزه شده و ظاهر بسیار ساده اصلا حرفی برای گفتن نداره
1396/9/4
ال 90 الان هاچ بک حساب میشه؟؟؟ تازه اونم یک زمانی که موتور و گیربکسش اصلی بود که تو ایران و به لطف ایرانیزه و آشغال شدن رقیبش یعنی TU5 ، این همه طرفدار پیدا کرد وگرنه الان اونم موتورش ایرانی و آشغال شده!
1396/9/7
بنظر من برلیانس h320 از 207 و ام وی ام بهتره
ولی از حق نگذریم سانرو و ال 90 واقعا ماشین های خوبی هستند
بعد هم آقا محمد شما که میای ادای بچه مثبت ها رو در میاری براچی به ال 90 بی احترامی کردی
من خودم ال 90 پلاس دارم یکی از دوستانم هم 207 واقعا ال90 خیلی بهتر و راحت تره اما خب آپشن نداره

1396/9/2
به نظر من انتخاب ام‌وی‌ام‌۳۱۵ بهتره بخاطر کیفیت بالاتر.
1396/9/2
من تنها چیزی کخ میتونم بگم اینه که اینا اصلا ماشینهای خوبی نیستن ، بهترین ماشین تو این رده میشه کیا ریو و هیوندای ای 20
ماشین کره ای خیلی عالیه ، کیفیت ، امنیت ، آرامش ، قیمت مناسب ، پرستیژ عالی
از هر لحاظ به اروپایی و ژاپنی سرتر هست
1396/9/2
مرد مومن، همین اروپایی ها و ژاپنی ها به کره ایی ها خودرو سازی یاد دادن، جنس با کیفیت و بادوام اروپایی و ژاپنی در دنیا زبانزده، نزنید این حرفو توروخدا!
1396/9/3
آخ آخ آخ داداش چرا زودتر نگفتی؟؟؟
اگه میدونستم، اون پولی رو که میخواستم بدم ام.وی.ام میرفتم هیوندا i20 یا کیا ریو میگرفتم.
1396/9/11
به نظر من هم تو این رنج قیمت آلفارومو هم هاچ بک هست و هم زیباتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1396/9/2
آقا چرا ملت نمیخوان بفهمن که پژو پژو تموم شد رفت پی کارش
یه زمان پژو میخریدیم شتاب عالی هندلینگ ردیف انگار سوار هواپیما بودی
همین 206 رو یادمه خانواده ها نمیزاشتن جووناشون بخرن میگفتن میکشتتون انقد این ماشین وحشی بود
ولی چی شد؟؟ افتاد مونتاژش رو خط ایران خودرو هر سال بدتر از پارسال الان این پژوهایی که میزنن حالا کار با مدلش ندارم هرچی که هست به نظرم سر تا پا با اون پژوهایی که من یادمه فرق دارن 405 های الان که ماشاالله هرروز یچیشون خرابه یه روز سرسیلندر میسوزونن یه روز واشر پرشیا ها هم که یه سربالایی رو نمیتونن برن بالا انگار نه انگار که 16 سوپاپ شدن از 206 هم که نگم بهتره
آقا برین چینی بخرین بابا ول کنین این پژونما هارو یا تندر 90 البته تا این تندر 90 به سرنوشت این پژو ها دچار نشده
1396/9/3
سلام تنها ماشین چینی که ارزش خرید نداره ام وی ام هست من هم داخل او وی ام نشستم و هم 207 به نظر من 207 بهتره ام وی ام 315 هست
1398/4/22
ببخشید نقدتون میکنم من یه پسر 17 ساله هستم متولد 1380 شما چند بار پشت mvm315 نشستی من 3 ساله راننده گی میکنم اونم با mvm315هر بار توی خیابون کورس یا درگ بود با همین ماشین حال میگرفتم به خصوص آقایونی که 206 یا 207 داشتن یا حتی ال 90 و پژو پارس. تازه رفیقام که 207 یا 206 دارند اجازه بهم دادن که پشت ماشینشون بشنم تقریبا تجربه ی کامل این سه تا ماشینو دارم ورفیقای که دارم همشون میگن 315 هم شتابش خوبه وهم ظاهره زیبا تری داره بازم ببخشید قصد جسارت نداشتم
1396/9/3
mvm ساب ووفر اکتیو داره یه امتیاز مثبت
1396/9/3
به شخصه نظری ندارم. ولی رینگ 207 خیلی انتخاب خوبی بود. آفرین به سلیقه صاحبش
1396/10/4
ولی فاقش بلنده نمیاد بهش
1396/9/3
اختلاف قیمت این دو 8 ملیونه که در این رنج قیمت کم نیست و همین طور که معلومه آپشن های 207 بیشتر از mvm از لحاظ فنی شاید این دو خودرو شبیه هم باشن ولی ایمنی 207 به مراتب بالاتره به عنوان مثال ترمز های 315 به طور محسوسی ضعیفن . ظاهر هم یک چیزه شخصیه به نظر 207 جذاب تر از 315 هست .
بعد از اون در مقالات قبل به نتیجه رسیدید که 207 از h30 کراس بهتره الان به این نتیجه رسیدید که 315 از 207 بهتره به نظر می آید در مقالاتتون سلیقه نویسنده تاثیر خیلی زیادی در مطالبتون داره .
1396/12/9
داداش تو که هیچ کدوم رو نداشتی ، من هردوش رو دارم میگم همین ماشین چینی از 206 فیس لیفت یا به قول شما 207 که مال سی سال پیشه یه سرو گردن بالاتره باور کن...
1396/9/3
فقط میتونم بگم در عقب سمت راننده ام وی ام ۳۱۵ رنگ داره...رنگش با کلیت رنگ ماشین نمیخونه تو بعضی از عکسهاااا.😂
1396/9/3
ای ول:)
1396/9/29
ماشین کلا 5کیلو متر راه رفته و پلاستیکای روی صندلی ها کنده نشده بعد چطوری درب عقب رنگ خورده😒😶😐
1398/12/29
اون که شما بهش میگی رنگ تو محله ما بهش میگن بازتابش نور!!!! حالا مشکلت حل شد داداش
1396/9/3
سلام دوستان من حدود 5 ماه پیش 206 تیپ 5 خریدم واقعا ازش نا امید شدم جنس بد داشبورد شتاب خیلی کم 0-100 در حدود 15 ثانیه بد جا رفتن دنده ها لرزش دنده هر چی میخرید بخرید ولی تیپ 5 نخرید که کلاه سرتون میره شاید خیلیا بگن من دروغ میگم ولی حتما باید سوار این جدیدا بشید تا بفهمید من چی میگم
1396/9/4
من اس دی سوار شدم توی خیلی از شرایط ماشین بدیه نسبت به 315. البته صندلی های 206 بهتر از ماشین 315 و راحتتر هست.
1396/9/3
من یدونه 530 سوار شده بودم باورم نمیشد یه ماشین 30 میلیونی سوار شدم ! با توجه به اینکه خودم قبلا سمند داشتم، از کیفیت این خودرو چینی خیلی تعجب کردم !!! 315 هم که دیگه معرف حضور همه هست و تعریف نداره، ماشین عالیه ایه ! امیدوارم ایران خودرو با همین فرمون بره تا زودتر ورشکست بشه راحت شیم !
1396/9/7
ام وی ام کدومش بو؟
1396/9/7
من الان 207 جدید دارم و قبلا هم مدل 90 داشتم به نظرم زیاد فرقی نکرده و اینکه هیچکدوم این مشکلاتی که تو نقد و بررسی گفته شد رو من نداشتم نه مدل 90 و نه اینکه تازه گرفتم در عوض یه ام وی ام S110 برای خانومم گرفتم که در عرض یک سال 2 بار تو نماینذدگی خوابیده. در کل به نظرم خیلی نقد خوبی نبود در حالی که تو ایرادهای 207 همش کلی گویی میشه و اینکه مثلا اینجا اولین باره که تست ایمنی چینی معتبر شده و ملاک مقایسه شده ، رضایت مندی مشتریان 206 مقایسه شده در حالی که این 206 نیست و سازمان استاندارد هم به این ماشین 4 ستاره کیفی داده که اصلا تو این مقاله بهش توجهی نشده. در کل خیلی جهت دار بود و بیشتر شبیه یک آگهی بود.
1396/9/9
واقعا همتون مسخره بازی دراوردین
اخه چینی چیه ک این همه تعریف میکنید
کمی بی صدا بودن و ظاهر متفاوت میگید ماشین خوب!!!
اولن اونایی ک میگن ماشین ایرانی زود خراب میشه ،اینا فقط بلدن عاعان بیب بیب کنن
شما ماشینت رو هروز چک کن، نقص هاشو بگیر
هرجا خواستی برو موتور هایی مثل xu7 مشکلش سلندرش مدار بازه هوا میکشه واشر میزنه
همین موتور دست من باشه ۴ سال فقط روغن و بنزین
میمونه شکل ظاهری
این دیگه سلیقه خودته لوازم بخر
کیت بدنه تغیر بده میشه عروس
ی خورده عایق کاری کابین
وقتی ک ماشینی داری لوازمش همه جا هس
چینی چرا ،همین چینی ها موتورش ضعیفه
قیمتش نجومی
عیب ما ب همه چی نظر میدیم
ی خورده چشماتون رو باز کنید
من ترجیح میدم ماشینی ک لوازمش درجه ۱۰ باشه
ولی موجود باشه
ن این ماشین های گول میزنن
دیگه مثل mvm ک کار مسخره ایی مثل برداشتن امپر دمای موتور ،یعنی ی تیمارستانی هم میگه این چ کاریه
1396/9/10
دادش ساقی تو عوض کن
1396/9/11
شما یجورایی داری میگی"گاری بخرین، بزک دوزک کنین، بشه بنز!"
ترجیح میدم این همه کاری رو که شما میگی انجام بدم یچیزی بخرم که کارخونه انجام داده باشه
1396/9/29
ما ماشین صفر میخریم که ماشین خراب نشه یه ماشین صفر رو چرا باید عایق کاری کنیم ؟؟ ملیت ماشین مهم نیست کمیت و کیفیتش مهمه که ماشینای ایرانی ندارن
1396/12/10
یعنی مثلا مزدا3 آمپر دمای موتور نداره باید شرکت مزدا بره تیمارستان؟؟؟!!!!
1401/7/7
هههههه ساقی ساقی اس ساقی
اصلا کسی که ۲۰۷ رو با ام وی تم مقایسه کنه مخ تو کله نداره ام وی ام یه چرخش میرزه کل هیکل ۲۰۷ رو من جفتشو داشتم اصلا قابل مقایسه نیستن
1396/9/12
با سلام
من حدوا سه ماهه ام وی ام اکسلنت خریدم از ماشین راضیم اصلا نیازی به حضور در نمایندگی نبوده منتظرم فقط برای شروع گارانتی برم در ضمن قبلا سمند پژوه و پراید داشتم به نظرم این ماشین هم از نظر کیفیت هم محکم بودن سرتره
1396/11/8
سلام
راستش من الان ی هفتست ک 315گرفتم
قبلشم کلی ازاین کامنتای خوب و بد رو خوندم
ولی تهش تصمیم گرفتم بگیرمش
الانم راجبه نظر دادن خیلی زوده
ولی در کل تا اینجا مشکلی نداشتم
1396/9/18
من 206 تیپ 5دارم .واقعان رضایت ندارم می خواستم ام وی ام 315 اسپورت بخرم .آنهایی که سوارشده اند جدی نظر بدن ممنون میشم
1396/9/20
اگر کیفیت مدنظر شماست بدون شک 315 کیفیت بالاتری داره
1398/3/14
ما ام وی ام۳۱۵ داریم نسبت ب ۲۰۶ خیلی با کیفیت تره ولی قدرت و شتاب نداره تو سربالاایی ها کم میاره فرمان پذیریشم بنظرم جالب نیس در کل بنظرم برای جوون خوب نیس واس خانواده عالیه جاداره کم مصرفه با کیفیت از ایران خودرو و یدک هاشم گرون تره نسبت بهش
1396/9/21
سلام دوستان ی راهنمایی میخاستم ازتون میخام ماشین بخرم که ظاهر خوبی داشته باشه فنی هم خوب باشه و رانندگی اسپرت داشته باشه ممنون میشم کمکم کنید
1396/10/5
زانتیا تمیز دسته دوم مدل 89 یا88 میتونی با 40 42 گیر بیاری.
1396/10/10
ظاهر ۲۰۷
امکانات ۲۰۷
هندلینگ ۲۰۷
کیفیت ۲۰۷
بازار ۲۰۷
1396/11/17
به نظر من 206 تیپ 5 از همه بهتره هم شتابش خوبه هم عالیه من 5 ماهه خریدم خیلی راضیم خیلیم نرمه
1396/11/17
من ۲۰۷ دارم. فوق العادست. واقعا ازش راضیم. یه ماشین کاملا استاندارده. شتابش هم فوق العادست. ام وی ام هم رفیقم داره. امشب میخوایم کورس بزاریم.
1396/12/13
سه ماهه 315 گرفتم، درب وشیشه صندوقش لرزش داره دنده یک به دوش بدجا میره، دلمو زده
1396/12/14
تاحالا با ام وی ام 315 110 تا ب بلا رفتین ؟ برین تا بفهمین با پراید فرقی نداره 😂
1396/12/19
با سلام خدمت دوستان
من الان ۱ سال ۳۱۵ اسپرت لاکچری خریدم ماشین ۴۰ هزار کارکرد داره ۳ بار دسته موتور عوض کردم از اول کمک های عقب خراب بود ۳ نفر عقب سوار بشن میکوبه زه کنار ماشین که برای زیبایی با چسب ۲ طرفه چسباندن بالای ۱۰ بار کنده شده هیدرولیک فرمان خرابه دوربین عقب در زمان برف یا بارندگی بخار میکنه و تا چند روز عملا کار نمیکنه دنده یک گاهی بیرون میپره .مانیتور زیاد هنگ میکنه از همه جالب تر که این ماشین از ابتدایی ترین آپشن یعنی آنتن رادیو هم محرومه و اگه بخوای رادیو بدون نویز داشته باشید باید ۳۰۰ هزار تومان آنتن آپشنی خریداری کنید اگه ظاهر گول زنک ۳۱۵ رو کنار بذاریم ماشین فوق العاده بی کیفیتیه در حال حاضر هم از شرکت مدیران خودرو شکایت کردم که روال قانونی از طریق سازمان صنعت و معدن و تجارت . و شرکت استاندارد در حال بررسیه در کل اصلا ماشین خوبی نیست به تمامی موارد بالا افت قیمت ۱۵ میلیونیه ماشین زیر یک سال کارکرده رو هم باید اضافه کرد
1396/12/22
ببخشید ولی از این توصیف های دروغی که از این ماشین نوشتین
کاملاً معلومه که (کارمند ایرانخودر )هستین
و حتی یک بار هم پشت فرمان این ماشین نشستین
نکن عزیز من این راهش نیست این نونی که میبری سر سفره خونوادت حلاله؟
1397/1/16
واقعا برات متاسفم که نون به نرخ روز خوردن و به هر چیزی.. ( صداقت) ترجیح میدی.. هر آدم عاقلی اگه فقط 1 بار پشت فرمون یا کنار راننده یا هر کجای ام وی ام بشینه متوجه تفاوت زیاده این ماشین با خوردو ایرانی هر چی که باشه ( سمند. 206. 405. )
من رانا دارم.. تویی که انقدر بی راه از ام وی ام بد میگی. برو رانا رو سوار شو تا بفمهی معنی غیر استاندارد بودن ماشین یعنی چی. در کل برات متاسفم
1397/1/17
يعني تو ٣١٥ داري و نميدوني انتن ماشين روي شيشه جلوشه واقعا يا دروغ ميگي يا عقلتو بايد بدي ازمايش
1397/1/18
درود
من یه ۳۱۵ نیو هاچ بک صفر ۱۰/۹۴ خریدم تا الان فقط بنزین وروغن توش ریختم وتواین مدت باهاش چندین مسافرت راه دورم رفتم وهیچ مشگلی نداشته نه توسربالایی ونه جای دیگه .بنظرم سربالاییاروخوب میره بالاوکمم نمیاره سرعتشم خوبه به شخصه حدودا ۱۷۵کیلومتروباهاش پرکردم یه ذره هم ماشین نمی لرزیدکلاازش راضیم خوراک مسافرت خونوادگیه وتازه مصرفشم واقعاکمه نسبت به ۲۰۶ وهم تیپاش .توهمین شاهین شهریه آبی رنگشودیدم آرم آژانس رودرش بودوتابحال ندیده بودم ماشین بابنزین توآژنس بصرفه براکسی ونتیجه این که حتما مصرفش اجازه این کاروبهش داده ممنونم
1397/1/26
نمیدونم چرا تو هر سایتی که ادم میره چند نفری هستن که انقدر مغرضانه راجب ام وی ام نظر میدن درصورتی که شرط میبندم حتی رو صندلی شاگرد هم نشستن، نمونش این داداشمون که میگه یک ساله ۳۱۵داره ولی نمیدونه انتن رادیوش رو شیشه جلوشه، اینم که دلیل این تخریب کردن دروغی چیه خودشون میدونن و خداشون. فقط خواستم بگم که من از اون دسته ادمایی بودم که شدیدا دید منفی نسبت به ماشین چینی داشتم و همه مدل ماشین ایرانی هم داشتم و سوار شدم، خرداد پارسال هم تا پای معامله یه پرشیا هم رفتم که دوستم پیشنهاد داد که یه سر به نمایندگی مدیران بزنم جدیدا ماشینای خوبی میزنه، منم با شک و تردید رفتم ولی وقتی ماشین رو دیدم و سوار شدم و نظر کسایی که واقعا سوار شدن رو خوندم ۲روز بعدش رفتم قرارداد بستم و شکر خدا همه جوره راضیم از این ماشین، نه اینکه خیلی ماشین تاپ و بی نقصی باشه ولی نسبت به ماشینای هم قیمت مخصوصا اشغالای ایرانخودرو و سایپا هم از نظر کیفیت هم زیبایی هم سواری هم اپشن واقعا سرتر هستش. که الان منتظر طرح کلید به کلید مدیران هستم که اجرایی بشه و اینو بدم و یه x22 یا x33 بردارم
1397/4/17
همه چیزایی که میگی مزخرفه من 3 ساله دارم تاحالا فقط یک بار دسته موتور عوض کردم تو اصلا315 نداشتی داری حرف مفت میزنی. برو. تور رو چه به ام وی ام
1397/2/3
موفقیت یعنی اینکه بتونن مثل شرکت های خورد ساز چینی بعد از 10 تا 15 سال برند سازی کنن و بازار دنیا را از آن خود کنن نه اینکه برند های کشورهای دیگه رو با بدترین کیفیت تولید کنن .شرکتی مثل چری وقتی بتونه طی چند سال از یک مدل فیس لیفت های مختلف رو ارایه کنه و همواره در حال ارتقا محصول باشه قابل تحسین هستش .اگر هم ایرادی هست در ماست که فکر میکنیم خیلی میدونیم و از زیر رو بم طراحی خودرو آگاهیم .با نگاهی به طراحی خودروهای به ظاهر ایرانی خیلی ساده متوجه میشیم که در چه سطحی هستیم . شرکت هایی که قابلیت طراحی و ساخت موتور و بدنه اتومبیل رو دارن با شرکت های مونتاژ کننده قابل قیاس نیستن . شرکت ها ی طراح ، برند خودشون رو میسازن و ارتقاء میدن و شرکت های مونتاژ کار در ساخت محصول از تیکه پاره های مدل ها و برندهایی که مونتاژ میکنن گه گاهی مدلی رو به نام خودشون ثبت میکنن.
1397/3/2
واقعا توهین به شعور مردم شده با این فرغون ها ...
خواهشا پیاده باشید ولی این ها رو نخرید تا بدانند مردم هم میفهمند.
خرید شما فقط قیمت و تعداد این فرغون ها رو بیشتر میکنه و کیفیت رو بدتر ...
1397/4/2
تمام نظراتو خواندم انصافا کسی تا از هر دو نوع نداشته باشه ( چینی -ایرانی) نباید قضاوت کنه. یا از گفته های مقرضانه دیگران نتیجه گیری کنه خودم حدودا 15 سال از انواع محصولات ایران خودرو وسایپا استفاده کردم ار رنو5 قدیم -پراید - پیکان _ پژو206- پژو405 -پارس - سمند همه این ماشینها رو داشتم از بین این خودروهای کلاس متوسط پژو 206 تا قبل از سال 90 وشروع جدی تحریمها بهترین خودرو این تیپ وکلاس می باشد اما فاقد فضای کافی برای یک خانواده 4نفره هست اما حدود یکسالی میشه که با سفارش یکی از دوستان ماشین باز سری به نمایندگی مدیران خودرو زدیم ویهام وی ام ایکس 315 اکسلنت خریدم انصافا تمامی مدلهایش شیک وبروز می باشد غول اقتصاد آسیا کشور دوست وبرادر چین بیکار ننشسته تمام عیب ونقص های مدلهای قدیم را رفع نموده وداره بازار رو از دست سایپا وایران خودرو در میاره نیاز بازار ومشتری را خوب میدانه . انصافا رانندگی عالی آپشن خوب بی سر وصدا بودن نرمی ولطافت رانندگی مدلهای چینی نسبت به ایرانی هم رده بهتر بعد از خرید ام وی ام 315 اکسلنت که مجهز به اکثر آبشن های روز دنیاست رفتم بازار یک دوربین دنده عقب زیر 200هزار توان (اینه ای) برای سمندم خریدم با خودم فکر کردم که خدا مرگتون بده ایران خودرو . مگه دوربین دنده عقب ومانیتور چقدر هزینه برمیداره که هنوز خودرو های ایرانی اینو باید بعنوان آپشن بذاران باور بفرمایید بعد این قضیه شرایطی پیش آمده که سمند را با یه ایکس 33 با دادن مبلغی تعویض کردم پس خواهشا مغرضانه در مسند قضاوت ننشینید بعد هر ماشینی هر کیفیتی داشته باشه مگه شما اونو ساختین مگه شما مالک کارخانه سازنده هستین چرا پیش داوری میکنین اگر خودروی مشکل داره بگین تا اون شرکت سودجو بر رفع ایراد کنه نه الکی چون من این ماشین دارم وسوار میشم هی الکی بگین این خوبه این بهترینه
1397/4/22
فقط ۲۰۷ هم امکاناتش خوبه هم زیباییش از mvm بیشتره هم فروشش خوبه فقط ۲۰۷
1397/4/29
من ۳سال و ۹۳۵۰۰کیلومتر ۳۱۵ دارم صفر گرفتم الانم هیچ فرقی با صفر نداره. فقط و فقط یکم کمکاش یکم صفت هست که اونم بردم نمایندگی کیلومتر ۶۰هزار بعد تمام شدن گارانتی ۸۰۰دادم الان از ماکسیما نرم تره ماشینم‌. من آمل رفتم پیش اقای مهندس صادقی شماره شو هم فک کنم دارم تو گوشیم .
۳۱۵ واقعا عالیه من ۱۰تا ماشین عوض کردم حتی ال۹۰ رو نتونستم ۳ماه تحمل کنم چون تو سرعتای بالا واقعا گیج میزنه تعادل نداره اما ۳۱۵ واقعا همه چیزش عالیه من که هیچ ایرادی که اذیتم کنه تو این ۳سال ندیدم. واقعا نمیدونم دلیل افت قیمت دسته دوم این ماشین چیه ولی واقعا ارزنده هست. من ۴۰۱۰۰خریدم الانم همین قیمت بیشترم میخرن ولی این سیاست بازار که ۲۰۶ اشغال از نمایندگی بیاری بیرون گرون میشه و ۳۱۵ از نمایندگی بیرون بیاری ۱۰تومن میخوره تو سرش رو هیچ منطقی قبول نمیکنه.
1397/5/9
دوستان 6ماهه 315 صفر گرفتم.30.000 تا راه رفتم.راضی بودم در حد خودش.ماشینه راحتیه
1397/5/13
سلام
والا از لحاظ قیمتی رانا از همشون بهتر بود منم خریدم
انصافا هم راضیم. تو جاده که باهاش میرم اصلا صحبت 405وپارس و سمند نیست همه رو سه سوت میگیره
تنها رقیبش تو جاده تیپ5 که خیلی سمجه.
1398/1/24
من ۶ سال mvm315 دارم شاید باورتون نشه تاحالا یک بار برای خرابی ماشین به کارخانه نرفتم فقط برای تعویض اب رادیاتور و روغنش میرم خداوکیلی عالیه تازه ۲۰۷ خریدم اما ازش استفاده نمی کنم و نظری دربارش ندارم
1398/5/11
سلام
میدونستید mvm315n کپی مزدا 3 نیو هست؟ چراغ های جلو و کنار زه ها و درب و... حتی امپر دمای رادیاتور نداره.!
خودروهای چینی یه خوبی داره کیفیت قطعاتشون دست ما ایرانیها نیست مستقیم میاد و تقلب ندارن. سعی بر بهبود دارن نه بدتر کردن کیفیت که بر عکس ایرانی جماعته.
فقط بخاطر اینا ذوسش دارم. و هیچوقت خودروی ایرانی نمیخرم. اگر پول داشتم مزدا میخریدم حالا که ندارم mvm میخرم با توجه به پولم. ولی ایرانی نمیخرم.
1398/5/15
بنظر من پراید از همه بهتره😂
1398/11/16
من دوسال سمند داشتم البته معمولیش صفر خریده بودم واقعا نسبت به بدنه و موتور خیلی فاصله هست راضی نبودم بعدش با هزارتا قرض و بدهی یکی ۲۰۷ خریدم با اینکه وسواس شدیدی دارم ولی بازم خیلی بد بود واقعا دوسال که شد دیگه اذیتم کرد وفروختم ویکی ام و ام ۳۱۵ خریدم واقعا عالیه الان سه ساله دارم واقعا راضیم اصلا برای من که تجربه کردم با سمند و ۲۰۷ قابل مقایسه نیست نمیگم به پای ماشین های خارجی خوب میرسه ولی واقعا از سمند و ۲۰۷ بهتره حالا هرکی میخواد هرچی بگه الان سه ساله فقط بنزین و روغن داشتم باطریشم هنوز عیبی نداشته پیشنهاد میکنم اگر در حد ۱۶۰ تومن میخوایین ماشین بردارین حاما ام وام ۳۱۵ رو بردارید حتی از پارس و دنا توربو هم بهتره قول میدم هم از نظر سوخت هم از نظر کیفیت ماشین های ایرانی هم وسایل چینی هستن ولی
1398/11/16
وبگم الان قیمت ام وی ام ۱۶۰ تومن هست اگر میخوایین بکیرید ۳۱۵ رو که تا اونور سال شاید کمتر از ۲۰۰ تومن گیرتون نیاد افت قیمت و اینا همش کشکه شما ماشینو سالم نگه دارین اونوقت اگر سالی ۴ تومن بیشتر افت داشته باشه البته اگر نرخ اینجوری بمونه
1399/7/18
سلام وقتتون بخیر من فیش ساب ام وی ام ۳۱۵ و میخوام از کجا میتونم بگیرم.نام ساب vifa
1399/11/6
من قبل 315 اکسلنت ، 207 داشتم. هر دو قابل قبول بودن اما از 315 رضایت بیشتری داشتم. به 315 نمره 78 میدم و به 207 نمره 70 و الانم آریزو 6 دارم و خیلی ازش راضیم.
1399/11/22
سلام همانطور که خودتون گفتین ۲۰۷ غیر استاندارد بود و ارتفاعش از حالت نرمال کمتر بود و ۳۱۵ شما هم کارکرد ۵ کیلومتر داشت که یعنی هنوز آب بندی نشده بود و در دفترچه ۳۱۵ هم نوشته که تا ۱۰۰۰ کیلومتر تازه آب بندی میشه و در ۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد به بعد تازه ماشین آماده درگ میشه پس به نظر من درگ نا استانداردی بود
1400/1/22
اقا من به شخصه یه خودروی ام وی ام 315 اسپرت لاکچری دارم مدل 96 تا الان یه بارم اذیتم نکرده فقط فقط همیشه برای تعویض روغن موتور تعویض فیلتر هوا اینا رفتم خدایی ماشین پرشتابیه مخصوصن اگه ریمپ بشه من فابریکم شتاب 0تا 100 ده میزنم تا الانم 190 تا باش رفتم خیلی هم با شوتی ها کورس گذاشتم و رو سرعت 160 گرفتم شون واقعا سرعت 160 بالای ام وی ام خیلی وحشیه ایمنی خیلی بالایی هم داره خدایی یه بار زدم به جک فقط اندازه کف دست سپرم شکست ولی اون صندوقش جمع شد سرپیچ هم عالی میره ولی در مورد 207 هم نظری ندارم نشستم پشتش ولی میدونم که بشینم پشت فرمونش یه اشغاله که قطعات خرابیش زیاده امنیت نداره و اینو هم همیشه همیشه میگم سگ چینی شرف داره به این اشغال های ایرانی
1400/12/6
۳۱۵ از هر لحاظ بهتره.
یکبارم شده امتحان کنید تا بفهمید خودرو چیه.
ماشین ایرانیزه با ظاهر فرانسوی و قطعات بی کیفیت.
اگه جون عزیزانتون براتون مهم خودروی با کیفیت بگیرید.