موضوعات داغ

خودروهای وارداتی بهمن موتور به زودی عرضه خواهند شد + مدل ها

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول

به تازگی یک شوروم خودرویی در مجتمع ایران مال تهران در حال راه‌اندازی است که بالای آن عبارت BM Cars درج شده و در داخل آن بنرهای تبلیغاتی چند خودرو مثل هونگچی، بستیون و یا هاوال نصب شده است. خودروهایی که به سرعت ما را به یاد خودروهای وارداتی CBU بهمن موتور می‌اندازد و به نظر می‌رسد که عبارت BM Cars نیز مخفف Bahman Motor Cars باشد.

اما این موضوع و شوروم هنوز توسط گروه بهمن تکذیب و یا تایید نشده اما مشخصاً می‌توانیم بعضی از این مدل‌ها را حدس بزنیم. طبق بنرهای تبلیغاتی نصب شده روی دیوارهای این شوروم، هونگچی H5 و همچنین بستیون T77 به صورت واضح مورد نظر هستند و گویا بهمن موتور قصد دارد این دو خودرو را به صورت وارداتی CBU به بازار ایران عرضه کند. البته بهمن موتور مدل‌های دیگری نیز همچون خودروهایی از هاوال و یا حتی سانگ‌یانگ را نیز مدنظر قرار دارد و مشخص نیست که آیا در لیست خودروهای وارداتی بهمن موتور، مدل‌هایی از هاوال و یا سانگ‌یانگ نیز دیده می ‌شود یا خیر.

هونگچی H5 در BM Cars

اما موضوع مورد بحث در مورد این شوروم این است که هنوز مشخص نیست این شوروم چه زمانی دقیقاً افتتاح می‌شود و خودروهای وارداتی این خودروسازی چه زمانی به بازار ایران عرضه خواهند شد. اما قطعاً خودروهای مورد بحث می‌توانند گزینه‌های خوبی برای بازار ایران به حساب بیایند و مخصوصاً محصولات هونگچی و هاوال از نظر کیفیت و سابقه برند، تاریخچه خوبی در ایران دارند و می‌توانند به راحتی جای خود را در بازار پیدا کنند.

بستیون T77 در BM Cars

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی این شوروم افتتاح می‌شود و در نهایت چه خودروهایی توسط بهمن موتور به صورت وارداتی عرضه خواهند شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/5
هونگچی حرف نداره بیاد من میگیرم کیفیتش مثل ماشین های اروپاییه