موضوعات داغ

چانگان Qiyuan E07، ترکیبی از شاسی بلند و پیکاپ تراک تمام برقی

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

در ماه سپتامبر، چانگان از خودروی مفهومی جدیدی رونمایی کرد که تمام مزایای یک کراس‌اوور را با کاربردی بودن یک پیکاپ تراک ترکیب می‌کرد. طبق اسناد منتشرشده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین به نظر می‌رسد که نسخه تجاری این خودرو تولید خواهد شد.

چانگان Qiyuan E07 که تغییرات زیادی نسبت به نسخه مفهومی نداشته، کمی شبیه به هیوندای سانتاکروز یا هوندا ریجلاین به نظر می‌رسد، چون یک پیکاپ با شاسی یکپارچه و طراحی شاسی بلند است. با این حال، این مدل برقی جدید با یک پنل شیشه‌ای کشویی روی فضای بار، ترکیبی از شاسی بلند و پیکاپ تراک محسوب می‌شود.

این مدل با طول ۵.۰۵ متر، حدود ۷.۵ سانتیمتر بلندتر از هیوندای سانتاکروز است. بنابراین E07 فضای کافی برای ۵ سرنشین را فراهم می‌کند، در حالی که هنوز طول فضای بار آن مشخص نشده است.

همچنین اندازه باتری‌ها اعلام نشده است، بنابراین هنوز برد حرکتی این مدل مشخص نیست. با این حال، چانگان اعلام کرده است که موتور برقی E07 توان ۳۳۸ اسب بخار تولید خواهد کرد و حداکثر سرعت آن ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت است. نسخه دوموتوره با توان کلی ۵۹۰ اسب بخار و نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت نیز در آینده عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد