موضوعات داغ

دانگ فنگ فنگون E5‌ خودرو وارداتی گروه بهمن به روسیه رسید

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

دانگ فنگ فنگون E5‌ از جمله خودروهای وارداتی بازار ایران است که توسط بی ام کارز، زیرمجموعه گروه بهمن به دست مشتریان ایرانی خواهد رسید. دانگ فنگ به طور همزمان این خودرو را برای عرضه به بازار روسیه در نظر گرفته است، البته روس‌ها دانگ فنگ فنگون E5‌ را با نام اوولوت آی اسپیس می‌شناسند. اکنون جزئیات بیشتری از Evolute i-Space برای عرضه به بازار روسیه منتشر شده است.

دانگ فنگ فنگون E5 یک کراس‌اوور هیبرید و جادار است که ظرفیت قرارگیری هفت سرنشین را در اختیار خریدار خود قرار می‌دهد. این کراس‌اوور در بازار روسیه به صورت مونتاژی عرضه می‌شود و کارخانه Motorinvest روسیه وظیفه مونتاژ اوولوت آی اسپیس را برعهده دارد.

پیشرانه هیبریدی دانگ فنگ فنگون E5‌ از ترکیب موتور 1.5 لیتری و موتور الکتریکی تشکیل شده است که در مجموع 287 اسب‌بخار قدرت و 435 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پکیج باتری با ظرفیت 17.52 کیلووات ساعت نیز وظیفه تامین نیروی موتور الکتریکی را برعهده دارد.

دانگ فنگ فنگون E5‌

دانگ فنگ فنگون E5‌ یا همان اوولوت آی اسپیس در قالب چند تیپ به بازار روسیه عرضه خواهد شد. تیپ پایه این خودرو به سانروف و سقف پانوراما، چراغ‌های تمام LED، رینگ‌های 19 اینچی، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 12.3 اینچی و سیستم تهویه الکتریکی دریافت خواهند کرد. در تیپ‌های بالاتر گرمکن صندلی‌ها به همراه فیلتر تصفیه هوا را دریافت خواهید کرد. دستیارهای رانندگی این خودرو نیز سطح دوم خود مختاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد