موضوعات داغ

خودروهای لوکس بی وای دی به مسابقات یورو 2024 می روند

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

بی وای دی اخیرا اعلام کرده است که طی همکاری مستقیم با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، خودروهای لوکس خود را به این رویداد خواهد آورد. خودروساز چینی شریک رسمی برنامه E-Mobility مسابقات قهرمانی یورو 2024 خواهد بود. این مسابقات هفدهمین دوره قهرمانی اروپا است که در ژوئن 2024 میلادی برگزار می‌شود.

بی وای دی در حال حاضر بزرگترین سازنده خودروهایی با انرژی‌های نو (هیبریدی و الکتریکی) در سطح جهان محسوب می‌شود. بی وای دی در سه ماهه چهارم 2023 از تسلا پیشی گرفت و لقب بزرگترین خودروساز الکتریکی جهان را دریافت کرد. به همین دلیل کارشناسان اعتقاد دارند یوفا شریک قابل اعتمادی را برای برنامه‌های خود انتخاب کرده است.

تا پیش از این، اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم داشت تا از خودروهای فولکس واگن برای برنامه حمل و نقل الکتریکی خود استفاده کند اما اکنون خودروهای بی وای دی برای این برنامه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. فولکس واگن طی سال‌های 2018 تا 2023، شریک حمل و نقل یوفا بود و در یورو 2020 نیز نقشی کلیدی را ایفا کرد. در سپتامبر 2023، فولکس واگن اعلام کرد که به دلایل مالی دیگر قادر به تامین نیازهای حمل و نقل یوفا نیست.

مسابقات یورو 2024 با بازی آلمان و اسکاتلند در گروه A و در ورزشگاه فوتبال مونیخ در تاریخ 14 ژوئن آغاز خواهد شد. مسابقه فینال این رویداد نیز روز 14 جولای در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود. در طول یک‌ماه فوتبال اروپایی کامل، طیف گسترده‌ای از خودروهای الکتریکی و هیبریدی بی وای دی برای جابجایی شرکت‌کنندگان در این رویداد مورد استفاده قرار خواهند گرفت. برلین، مونیخ، فرانکفورت، کلن و هامبورگ از جمله شهرهایی هستند که در تابستان امسال پذیرای هواداران از سراسر اروپا خواهند بود.

بی وای دی

بی وای دی از فرصت حضور در یورو 2024 استفاده خواهد کرد تا جدیدترین مدل‌های محصولاتش را به نمایش بگذارد. همچنین بسیاری از مشتریان اروپایی در مورد مدل‌های آتی این برند برای عرضه به بازار اروپا کنجکاو هستند.

بی وای دی علاوه بر ارائه خدمات حمل و نقل، مناطقی را برای تماشای رسمی بازی‌ها ایجاد خواهد کرد. در این مناطق افرادی که قادر به خرید بلیط ورزشگاه نبودند، می‌توانند به تماشای مسابقات فوتبال بنشینند. 230 نمایندگی رسمی بی وای دی در 19 کشور اروپایی نیز مسابقات یورو 2024 را برای علاقمندان پخش خواهند کرد. چینی ها به عنوان برنامه این شرکت برای تسخیر اروپا، در حال برنامه ریزی ساخت یک کارخانه خودروهای برقی در Szeged مجارستان هستند. این اولین خط تولید آنها در قاره سبز خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد