موضوعات داغ

آغاز شماره‌گذاری خودروهای GAC‌ از هفته آینده، محصولات وارداتی راساموتور در راه بازار

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت راساموتور از جمله نام‌های فعال در حوزه واردات خودرو طی دوره جدید است. این شرکت چند مدل جذاب از محصولات برند GAC‌ را برای ایرانیان به ارمغان آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به جی‌ای‌سی امپو، جی‌ای‌سی امکو و جی‌ای‌سی GS3 اشاره کرد. براساس اعلام راساموتور، مجوز شماره‌گذاری کلیه محصولات GAC‌ اخذ شده است و از هفته آینده فرآیند شماره‌گذاری این خودروها آغاز خواهد شد. بنابراین خریداران خودروهای جی‌ای‌سی، طی زمانی کوتاه اتومبیل ثبت‌نامی خود را تحویل خواهند گرفت.

تاکنون در خودروبانک به بررسی سه مدل از محصولات وارداتی راساموتور پرداخته‌ایم. گران‌ترین و مجهزترین محصول برند GAC در بازار ایران، جی‌ای‌سی امکو خواهد بود که یک کراس‌اوور کوچک با ظاهری مدرن و آینده نگرانه است. این خودرو مجهزترین محصول GAC‌ تا به امروز نیز در کشورمان به حساب می‌آید، چرا که سیستم‌های خودران سطح دوم روی آن نصب شده‌اند.

جی‌ای‌سی امپو یک سدان جذاب و اسپرت از برند GAC‌ است که در خودروبانک به آن پرداخته‌ایم. این خودرو ظاهر جذابی دارد و از نظر مشخصات فنی نیز یک خودرو قدرتمند در کلاس خودش محسوب می‌شود. بزرگترین مزیت جی‌ای‌سی امپو برای مشتریان ایرانی، کیت اگزوز جذاب این خودرو است که در حالات مختلف رانندگی صدای مختلفی تولید می‌کند.

جی‌ای‌سی GS3‌

در نهایت سومین محصول وارداتی راساموتور از برند GAC، جی‌ای‌سی GS3‌ است. این خودرو یک کراس‌اوور جمع‌وجور محسوب می‌شود و خودرویی ایده آل برای جوانان است. این خودرو نیز از نظر طراحی ظاهری بسیار جذاب است و کیت بدنه را نیز به همراه دارد.

هر سه خودرو GAC وارداتی راساموتور، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز هستند که در هرکدام از آن‌ها توان و گشتاور متفاوتی تولید می‌کند. استفاده از یک پیشرانه مشابه در هر سه خودرو، باعث می‌شود تا دردسرهای نگهداری و همچنین هزینه تعمیرات این خودروها کاهش یابد. این موضوع به تداوم حضور موفق محصولات GAC‌ در بازار ایران کمک خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد