موضوعات داغ

مرسدس بنز G کلاس بریتانیایی تولید می شود

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی بریتانیایی اینئوس، تصاویری از دومین محصول خود را منتشر کرده است. نخستین محصول این شرکت با نام اینئوس گرنادیر در سال 2022 میلادی به بازار عرضه شد. دومین محصول آن نیز اینئوس فوسیلیر نام دارد که یک شاسی بلند تمام الکتریکی با ظاهری شبیه به مرسدس بنز G‌ کلاس است.

شباهت میان اینئوس Fusilier.و مرسدس بنز کلاس G‌ اتفاقی نیست، چرا که هر دو خودرو توسط استودیو اتریشی Steyr طراحی شده‌اند. همچنین هر دو خودرو در خط تولید شرکت اتریشی Steyr به تولید خواهند رسید. با این حال مشخص نیست که آیا قطعات مورد استفاده در این خودروها مشابهت دارد یا خیر.

جزئیات فنی اینئوس فوسیلیر هنوز به صورت دقیق مشخص نشده‌اند. ما می‌دانیم که این خودرو نسبت به اینئوس گرنادیر کوتا‌ه‌تر و کوچکتر است. بدنه این خودرو از جنس فولاد و درها از جنس آلومینیوم نورد شده ساخته شده‌اند.

چرخ‌های جلو و عقب این خودرو توسط موتورهای الکتریکی به حرکت در می‌آیند. اینئوس این خودرو را در قالب خودرو الکتریکی خالص و خودرو پلاگین هیبریدی به تولید خواهد رساند. نکته جالب آن‌که شرکت اتریشی Steyr امسال خط تولید مرسدس بنز EQG که نسخه الکتریکی مرسدس G‌ کلاس است را نیز راه‌اندازی می‌کند. بنابراین می‌توان حدس زد که اینئوس فوسیلیر یک نمونه مشتق شده از مرسدس بنز EQG‌ است. با این حال تصمیم‌گیری قطعی در مورد این خودرو تا زمان انتشار اطلاعات قطعی آن، امکان‌پذیر نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد