موضوعات داغ

چری eQ7 به روسیه رسید

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

چری طی چندسال اخیر، سعی کرده است تا عقب افتادگی خود را در بخش خودروهای برقی برطرف کند. این شرکت زیرشاخه جدیدی را برای تولید خودروهای برقی راه‌ انداخته است. یکی از مدل‌های برقی و جدید این شرکت، چری eQ7 است که اکنون به بازار روسیه رسیده است. البته چری eQ7 در حال حاضر تنها به مشتریان روسی معرفی شده است و فروش آن از سه ماهه سوم سال 2024 آغاز خواهد شد.

قدرت چری eQ7 توسط تک موتور الکتریکی نصب شده روی محور عقب این خودرو تامین می‌شود. این موتور حداکثر 208 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور را فراهم می‌کند. حداکثر سرعت چری eQ7 برابر با 180 کیلومتربرساعت اعلام شده است. پکیج باتری 71 کیلووات ساعتی نیز بردی در حدود 512 کیلومتر را برای این خودرو فراهم خواهد کرد. البته مطابق چرخه دیگری، این برد 650 کیلومتر عنوان شده است. این باتری‌ها از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که قادر است طی 30 دقیقه، ظرفیت باتری‌ها را از 30 به 80 درصد برساند.

چری eQ7

قیمت چری eQ7 با توجه به تیپ و امکانات، بین 150 الی 200 هزار یوآن برآورد می‌شود که معادل 21800 الی 29100 دلار است. چهار حالت رانندگی، سه تنظیم برای فرمان و 2 حالت برای ترمزگیری و همچنین تنظیم برقی، گرمکن، تهویه و ماساژور برای صندلیهای چری eQ7، سقف پانوراما، گرمکن، تهویه و ماساژور صندلی‌ها، دستیار صوتی، نورپردازی داخلی با 64 رنگ، فیلتر تصفیه هوای داخل کابین، تنظیم دمای خودکار و سیستم رانندگی خودران سطح دوم از جمله تجهیزات این کراس‌اوور برقی به شمار می‌آیند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد