موضوعات داغ

جی‌ای‌سی GS4 مکس معرفی شد، چینی‌ها همچنان به خودروهای بنزینی امیدوارند!

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی چینی GAC از نسخه جدید جی‌ای‌سی GS4 با پسوند مکس در چین رونمایی کرد. این خودرو یک کراس‌اوور میان‌رده است که با قیمت تقریبی 100 هزار یوان در چین عرضه می‌شود.

طراحان GAC با تغییر نمای جلوپنجره و سپر خودرو، باعث شده‌اند تا جی‌ای‌سی GS4 مکس بزرگتر از اندازه واقعی خود به نظر برسد. همچنین چراغ‌های LED‌ جدید این خودرو محدوده دید 150 متری را برای راننده فراهم می‌کنند. این خودرو با رنگ‌های نانو قابل سفارش‌گذاری است. این رنگ‌ها شامل مشکی شب ستاره‌ای، خاکستری مهتابی، نقره‌ای سوپراستار و سفید برفی هستند.

در نمای جانبی خودرو، می‌توان دستگیره‌های درب مخفی شونده را مشاهده کرد که باعث بهبود آیرودینامیک خودرو شده‌اند. در نمای عقب نیز چراغ‌هایی را می‌بینیم که براساس اصول طراحی جدید GAC خلق شده‌اند. دیفیوزر و اسپویلر عقب خودرو نیز جلوه اسپرت خودرو را تکمیل کرده‌اند. ابعاد جی‌ای‌سی GS4 شامل 4685/1901/1690 میلی متر و فاصله بین دو محور 2750 میلی متر است.

خودروهای GAC‌ به واسطه طراحی مدرن و ساده‌نگرانه خود شهرت دارند. کابین جی‌ای‌سی GS4 مکس نیز از همین اصول پیروی می‌کند. GAC‌ این خودرو را در دو رنگ ارائه می‌دهد که شامل قهوه‌ و شیر صبح یا گردو و شاه بلوط است. کابین جی‌ای‌سی GS4 مکس به نمایشگر تعاملی مجهز شده است. همچنین این خودرو از کنترل صوتی به همراه هوش مصنوعی بهره می‌برد. سانروف و سقف پانوراما نیز به زیبایی کابین می‌افزاید. صندلی‌های جلو نیز برقی و مجهز به گرمکن هستند. ظرفیت فضای بار جی‌ای‌سی GS4 مکس نیز 638 لیتر است که با تا کردن صندلی‌های عقب به 1586 لیتر می‌رسد.

جی‌ای‌سی GS4 مکس

جی‌ای‌سی GS4 مکس در زمینه تجهیزات ایمنی نیز عملکرد مناسبی دارد. هشت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش به همراه دستیارهای رانندگی خودکار سطح دوم تجهیزات ایمنی این خودرو را تشکیل می‌دهند.

نیروی جی‌ای‌سی GS4 مکس توسط موتور 1.5 لیتری توربوشارژر تامین می‌شود که حداکثر 177 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه مرطوب نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 6.8 لیتر به ازای صد کیلومتر پیمایش عنوان شده است. سیستم تعلیق جی‌ای‌سی GS4 مکس در جلو از مک‌فرسون و در عقب از نوع مولتی‌لینک است. شرکت سازنده ادعا می‌کند که جی‌ای‌سی GS4 مکس عملکرد قابل قبولی در تست گوزن دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد