موضوعات داغ

بیرون آمدن پرخسارت از پارکینگ پس از مصرف مشروبات الکلی + فیلم

عکس مطلب اول
بخش قابل توجهی از تصادفات شهری و برون شهری جهان را اتومبیل‌هایی رقم می‌زنند که توسط افراد مست هدایت می‌شود و برای کاهش آن در تمامی کشورهای جهان تدابیر شدید اتخاذ می‌شود. زیرا راننده در حالت مجهول الحال مثل شمشیری دو لبه می‌ماند که هم می‌تواند به مردم و یا اموال آنان صدمه وارد کند و هم می‌تواند خود را قربانی این عمل ناشایست کند.
برای اینکه گوشه‌ای از رانندگی در حالت مستی را درک کنید، گروه خودروبانک در انتهای مطلب برای شما خوانندگان یک ویدیو آماده کرده که نشان می‌دهد چرا دستگاه‌های نظارتی و اجرایی کشورهای مختلف جهان اینقدر به مسئله رانندگی در حالت مستی اهمیت می‌دهند.
اگر ویدیو برای شما باز نمی‌شود، باید گفت که نقش اول این فیلم یک مرد جوان حدودا 30 ساله است که در حالت مستی سعی بر رانندگی دارد. اولین قربانی این ماجرا یک دستگاه شاسی بلند است که با دنده عقب گرفتن فرد مذکور متحمل خسارت‌هایی می‌شود و بعد از آن به هنگام خروج از پارکینگ با حاشیه درب آن برخورد کرده و دیواره آن را خراب می‌کند، اما خوشبختانه از این اتفاق به بعد تنها ماشین شخصی فرد مذکور است که به در و دیوار برخورد کرده و همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.
برای درک بهتر ماجرا و بلاهایی که یک فرد مست می‌تواند چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی به یک جامعه وارد کند، می‌توانید فیلم بارگذاری شده در انتهای مطلب را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/4
تو ايران مشروب نخورده همه ميمالن به درو ديوار . خدا به خير كنه
1395/7/5
پس فکر کنم تو ایران مردم نخورده مست هستن، چون حق تقدمی وجود نداره، تازه هرجا نیسان آبی باشه همیشه حق با اونه
1395/7/5
معلومه بد مست کرده پلاک که مال لهستانه از رو wy میشه فهمید شهر ورشو.....