موضوعات داغ

صعود جایگاه هند به رده پنجمین خودروساز جهان

عکس مطلب اول
صنعت خودرو هند از کره‌جنوبی پیشی گرفت و این کشور از نظر تولید به پنجمین خودروساز بزرگ جهان تبدیل شد. به گزارش اسپوتینک نیوز، روزنامه کریا هرالد با اشاره به آمار منتشر شده توسط سندیکای خودروسازان کره، اعلام کرد در دوره ژانویه تا ژوئیه امسال کره‌جنوبی 55/ 2 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است که کمتر از 57/ 2 میلیون دستگاه تولید شده در هند است.
به نقل از دنیای اقتصاد، به این ترتیب کره‌جنوبی به جایگاه ششمین خودروساز بزرگ جهان تنزل یافته است و برای نخستین‌بار طی یک دهه گذشته جایگاه خود را به‌عنوان پنجمین خودروساز بزرگ جهان از دست داده است. ارقامی که اوایل ماه سپتامبر منتشر شد نشان داد طی ماه اوت فروش خودروهای داخلی و وارداتی در کره‌جنوبی به کمترین سطح در هفت ساله یعنی رقم 250 هزار دستگاه رسیده است. علت این فروش ضعیف اعتصاب کارکنان هیوندای و کیا در تابستان عنوان شده است. اتحادیه‌های کارگری خواستار افزایش بیشتر دستمزدها هستند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/6
همه دارن صعود می کنند خودروسازای ما با سابقه زیاد سقوط! جای تاسف داره واقعا. - کره هم که مشخصه دیگه، عمر خودروهاش به غیر از بعضی مدل های خاص ( که قیمت خیلی بالاییم دارن) بقیه نهایت 5 سال عمر می کنند و بعدش رو خرج میافتن متاسفانه.
1395/7/6
خداروشکر مردم چشم و گوششون باز شده فهمیدن این اسباب بازی ها غیر از ظاهر و اپشن های فریبنده چیز دیگه ای ندارن خخخخخخ
1395/7/8
آی کیو.....یه بار دیگه خبر رو کامل بخون...نوشته به خاطر اعتصابات کارگری تولیدش کم شده....وقتی از چیزی خبر نداری بیخود نظر نده و خودتو ا ح م ق جلوه نده.
1395/7/6
واقعا ما کجاییم کشوری که در ظاهر و.در تصاویر تلویزیونی بدبخت ترین کشور است شاسی بلند می سازد و ایران خودرو با اینکه ادعا می کند 50 سال در حال تولید خودروست برای پر کردن جای خالی شاسی بلند از چین شاسی بلند می خرد!!!
1395/7/6
اين رتبه هايي كه بر اساس كميت تعيين ميشه فقط روي كاغذ خوبه ولي در عالم واقعيت هيچ ارزشي نداره
2/57 ميليون خودروي هند كه 80 درصدش ماشينهايي مثل تاتا نانو و از اين قوطي كبريتهاي 2 سيلندر و 3 سيلندر بوده به اندازه نيم ميليون ماشين كره جنوبي كه اكثريت ماشينهاي سواري و اس يو وي لوكس و مجهز بوده نمي ارزه
1395/7/6
هند حتی از ژاپن هم بالاتره محصولات خودروسازی هند ثابت کردند ک بهتر از محصولات بیخود تویوتا هستن