موضوعات داغ

نبرد تویوتا با فولکس واگن ادامه دارد

عکس مطلب اول
شرکت‌های تویوتا و فولکس‌واگن برای به‌دست آوردن بزرگ‌ترین خودروساز جهان رقابت تنگاتنگی دارند، اما به‌نظر می‌رسد برنده این رقابت تویوتا خواهد بود. به گزارش فوربس، اوایل سال جاری میلادی فولکس‌واگن با پشت‌سر گذاشتن تویوتا به بزرگ‌ترین خودروساز جهان تبدیل شد، اما رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده ضربه شدیدی به این شرکت وارد کرد.
به نقل از دنیای اقتصاد، اکنون تویوتا در بیانیه‌ای اعلام کرده طی هشت ماه نخست امسال 69/ 6 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است. این در شرایطی است که فولکس‌واگن اعلام کرده است طی این دوره 66/ 6 دستگاه خودرو تولید کرده است. آمار تولید تویوتا برندهای دایهاتسو و هیونو موتورز را نیز دربر می‌گیرد. ارقام فولکس‌واگن نیز هر 12 برند این گروه خودروسازی را دربر می‌گیرد. این در شرایطی است که جنرال موتورز که زمانی بزرگ‌ترین خودروساز برزگ جهان بود، مدت‌هاست که از گردونه رقابت برای به دست آوردن این جایگاه خارج شده است.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/9
بابام تویوتاست، اسباب بازی که نیست، معلومه بزرگترین خودروساز دنیاست.. تویوتا حریف میطلبد......... گول ظاهر و اپشن نخورید، تویوتا بخرید(این تیکه آخر مخصوص مردم ایران بود)
1395/7/10
فولکس توی ایران شروع به کار کنه دست کم سالی پنجاه هزار تا می فروشه.
1395/7/10
البته اگر درست قیمت گذاری شه
1395/7/11
کدوم برند درست قیمت گذاری شده که فولکس دومیش باشه برادر من؟
1395/7/10
ولی از نظر ارزش فروش صد در صد گروه فولکس بالاتر هست ، چون هم برندهای لوکسش بیشتره هم اوریج قیمتی فولکس بالاتره خیلی
1395/7/10
من با تویوتا لندکروز 2003 فقط 8 کیلومتر رانندگی کردم البته آفرود! به خدا با این که قبلا مزدا 323 داشتیم ولی به محض نشستن توی کابین بوی همون مزدایی ژاپنی رو میداد. واقعا کیفیت رو با تمام وجود حس کردم! ماشینی که چند سال از عمرش میگذشت! تویوتا محشری...
1395/7/10
تویوتا مرگ نداره
1396/4/3
اگر همین الانش هم ایران خودرو با فولکس یه حرکت بزنه هم ما راحت میشیم هم فولکس فروش میکنه هم ایران خودرو بروز میشه اما ....امان از لابی بازی ..برا سود بیشتر رفتن با پژو ورشکسته قراداد امضا کردن ..