موضوعات داغ

مشکل قفل درب‌های شورولت کوروت 2020 موجب نارضایتی مشتریان شد!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مدت کوتاهی است که شورولت کوروت C8 به عنوان نسل جدید این خودرو به بازار عرضه شده و لقب نخستین کوروت موتور وسط را یدک می‌کشد. با این حال به تازگی برخی مالکان این خودرو یک ایراد مونتاژی را گزارش کرده‌اند که ممکن است بر فروش کوروت 2020 در ماه‌های آتی تاثیرگذار باشد.
در ابتدا یکی از مالکان شورولت کوروت 2020 متوجه شد که زبانه و قفل درب‌ها دچار مشکلاتی است و به خوبی درها در قالب خود سوار نمی‌شوند. او تصاویری را از مونتاژ اشتباه قفل و زبانه درب‌های کوروت در اینترنت منتشر کرد. به گفته او مشکلی در طراحی سیستم قفل درها وجود دارد . یکی از پیچ‌هایی که برای قفل در نظر گرفته شده، طراحی مناسبی ندارد و هنگام باز و بسته کردن در موجب خراشیده شدن بدنه خودرو می‌شود.

مشکل قفل درب‌های شورولت کوروت

مشکل قفل درب‌های شورولت کوروت

مطابق تصاویری که توسط این کاربر و برخی مالکان کوروت 2020 منتشر شده، یکی از پیچ‌های سیستم قفل درها، از فاصله میان در و گلگیر بیرون زده و در صورتی که در خودرو را کاملا باز کنید، با بدنه خودرو برخورد کرده و رنگ بدنه را جدا می‌کند. این مساله تاثیری بر ایمنی خودرو ندارد اما موجب دلخوری مالکان شورولت کوروت 2020 شده است. تمامی مدل‌های کوروت دارای این ایراد نیستند و نقص یاد شده در برخی از آنها دیده می‌شود.
هنوز علت اصلی این نقص مونتاژی مشخص نیست. به گفته برخی از صاحب‌نظران، ممکن است یکی از کارخانه‌های تولیدی شورولت به طور ناخواسته پیچ‌های بزرگتر از اندازه استاندارد را که مناسب دیگر محصولات شورولت هستند، روی کوروت 2020 نصب کرده باشد. شورولت از صاحبان کوروت خواسته در صورتی که چنین ایرادی را در خودرو خود مشاهده کردند، به نزدیک‌ترین نمایندگی این شرکت مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد