موضوعات داغ

انتشار تصاویر ایلان ماسک و امبر هرد در آسانسور، جنجال و حاشیه تازه برای موسس تسلا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر اخبار سلبریتی‌های هالیوودی را در مدت اخیر دنبال کرده باشید، حتما از ماجراهای مرتبط با جدایی امبر هرد و جانی دپ و تهمت‌های ناروا علیه کاپیتان جک اسپارو آشنا هستید. اطلاعات تازه منتشر شده از این پرونده نشان می‌داد که برخلاف گفته‌های امبر هرد، او اقدام به خشونت ورزی علیه جانی دپ کرده است. این پرونده اکنون با انتشار تصاویر امبر هرد و ایلان ماسک در آسانسور پنت هاوس جانی دپ ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است. این تصاویر از دوربین مدار بسته آسانسور ضبط شده‌اند و مدرکی دال بر اثبات خیانت امبر هرد به جانی دپ هستند. مدت‌ها پیش جانی دپ از امبر هرد به جرم خیانت شکایت کرده و او را به برقراری رابطه پنهانی با ایلان ماسک متهم کرده بود.
این تصاویر در سال 2016 ضبط شده‌اند و نخستین بار رسانه دیلی میل آن‌ها را منتشر کرد. درگیری‌های قضایی جانی دپ و ایلان ماسک از همان سال آغاز شدند و بازنده دادگاه ملزم به پرداخت 50 میلیون دلار غرامت خواهد بود. جانی دپ برای مدتی دادخواهی خود از ایلان ماسک را به تعویق در آورده بود اما به نظر می‌رسد با انتشار مدارک جدید، بحران جدیدی برای ایلان ماسک در راه است.
این نخستین بار نیست که اعمال ایلان ماسک حاشیه ساز می‌شوند. پیش از این نیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بابت توئیت‌های ایلان ماسک از او گلایه‌مند شده بود. بسیاری عقیده دارند ایلان ماسک با فریب سهام‌داران، آن‌ها را ترغیب می‌کند تا ثروت بیشتری به جیب تسلا سرازیر کنند. موسسات ایمنی نیز بارها سیستم اتوپایلوت تسلا را سامانه‌ای خطرناک برای رانندگان عنوان کرده‌اند، در حالی‌که ایلان ماسک خود را پرچمدار تکنولوژی در دنیای اتومبیل‌ می‌داند. حال با توجه به شهادت پرسنل ساختمان و تصاویر ضبط شده از دوربین‌های مداربسته، جنجالی جدید برای ایلان ماسک در راه خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/9
استیو جابز و بیل گیتس و .. جنبشو داشتن ولی ایلان فک نکنم
1399/1/11
درباره ی کسی که کمترین شناخت و آشنایی با خودش و زندگیش نداری اینطور قضاوت اونم بی جا نکن
1399/1/12
holly f...ing shit !!!