موضوعات داغ

پخش بیست مسابقه برتر فرمول یک از سال ۲۰۰۰ تاکنون؛ این قسمت: ژاپن ۲۰۰۵

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به لغو متعدد مسابقات فرمول یک و عدم برگزاری آن‌ها، بر آن شدیم تا از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را به عمل آوریم. تلاش ما بر این است که شما مخاطبان سایت خودروبانک را هرچه بیشتر با مسابقات فرمول یک آشنا کنیم و پیشینه‌ای از این ورزش پر هیجان را برای نمایش ارائه دهیم.
در چند هفته آینده بیست مسابقه برتر فرمول یک از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۹ را نمایش خواهیم داد.

در چهارمین قسمت به سراغ گرندپری ژا‍پن سال ۲۰۰۵ رفته ایم، مسابقه‌ای پرهیجان که در پیست سوزوکا و روز ۹ام ماه اکتبر برگزار شده است.

سوزوکا 2005

سوزوکا 2005

پیست سوزوکا در سال ۲۰۰۵ دارای هفده پیچ و طول ۵.۸۰۷ کیلومتر است که طی ۵۳ دور و ۳۰۷.۷۷۱ کیلومتر برگزار می‌شده است. مسابقات فرمول یک ژاپن همیشه هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی بوده اند.l بخشی از این هیجان همیشه وضعیت آب و هوای این پیست است.

آخر هفته فرمول یک ژاپن با روز زمان گیری بارانی همراه بود و در روز مسابقه دمای هوا ۲۵ درجه سانتیگراد و آسمان نیمه ابری است. در روز یکشنبه ۱۵۵۰۰۰ نفر مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

به شدت شما رو به تماشای این مسابقه دعوت میکنم، از اون دسته مسابقاتی هست که سکوی قهرمانی پایان مسابقه دود از سر آدم بلند میکنه، مسابقه ایی با حضور بزرگانی مثل مایکل شوماخر، کیمی رایکونن، فرناندو آلونسو،روبنس باریچلو و فیلیپه ماسا.

دانلود (حجم ترافیک مصرفی برای دانلود این مسابقه داخلی است)

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/13
درود جناب تحصیلی
لینک دانلود غیر فعال هستش؟