موضوعات داغ

کارلوس ساینز باید برای صندلی فراری تلاش کند

عکس مطلب اول
روبرتو مرهی، راننده سابق فرمول یک، اصرار دارد که هموطنش برای انتقال به فراری تلاش کند و معتقد است که او از هم‌تیمی شدن با چارلز لکلرک ترسی ندارد. در حال حاضر ساینز برای مک‌لارن مسابقه می‌دهد، اما شایعاتی از علاقه‌مندی فراری به او مطرح شده است. البته در صورتی که فراری با سباستین فتل به توافق نرسد این صندلی قابل دسترس خواهد بود. فعلا ساینز از حضور در مک‌لارن اعلام رضایت کرده است. او یکی از تعداد زیاد رانندگانی است که در پایان فصل در انتهای زمان قرارداد خود قرار می‌گیرند و اکثر کارشناسان معتقدند که ساینز، برای یک یا دو فصل دیگر با مک‌لارن تمدید خواهد کرد.

بنا به گزارشات مک‌لارن قرارداد جدیدی نیز به ساینز پیشنهاد کرده است و تصمیم نهایی با خود اوست. مرهی در خصوص این فرصت پیوستن به فراری برای ساینز، می‌گوید:

" اگر فرصت رفتن به فراری را داشتم اینکار را می‌کردم. به نظر من بهترین راننده‌های حال حاضر فرمول یک، لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن هستند، و کارلوس توانایی رقابت با مکس را نشان داده است. در تعیین خط و مسابقه سرعت خوبی دارد. کارلوس قبلا هم با لکلرک روبرو شده است و این یعنی ترسی ار رقابت با وی ندارد.
همچنین می‌گویم که مک‌لارن تیم بسیار خوبی است، اما همیشه وابسته به یک کارخانه مثل رنو یا مرسدس خواهد بود و نمی‌دانم که این مسئله برای رقابت بر سر قهرمانی تا چه اندازه می‌تواند خوب باشد."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد