موضوعات داغ

خروج سباستین فتل از تیم فراری

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از ماه ها چانه زنی بر سر تمدید قرارداد سباستین فتل با فراری، بالاخره تصمیم بر خروج سباستین فتل از تیم فراری گرفته شد.

این راننده آلمانی در سال ۲۰۱۵ و پس از ۴ دوره قهرمانی پیاپی به همراه تیم ردبول، به امید باز گرداندن دوران طلایی فراری به این تیم ایتالیایی پیوست. قرارداد سباستین در پایان سال ۲۰۲۰ به انتها می رسد و نتیجه چندین ماه مذاکره بین او و تیم چیزی جزء اتمام همکاری را در بر نداشته است.

سباستین خواهان یک قرارداد چند ساله بود در حالیکه تیم فراری تنها به او قراداد یک ساله ایی را پیشنهاد داد و همین امر موجب عدم امضا قرارداد از سوی طرفین شده است. البته در این قرارداد مبلغ دستمزد فتل نیز به شدت کاهش پیدا کرده بود اما به اعتقاد سباستین پول هیچ نقشی در قبول نکردن قرارداد نداشته است. فتل در ادامه افزود:

"آشکار است که تیم فراری دیگر علاقه ایی به همکاری مشترک ندارد. همکاری من با اسکودریا فراری در پایان ۲۰۲۰ خاتمه خواهد یافت. برای بدست آوردن بهترین نتیجه در این ورزش باید تمام افراد تیم با هماهنگی کامل با یکدیگر کار کنند، پس از مذاکرات فراوان به این نتیجه رسیدیم که تمایل به همکاری مشترک بین من و تیم از بین رفته است. پول هیچ نقشی در پایان همکاری ما نداشته است".

حال این راننده ۳۲ ساله باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد در مسابقات باقی بماند یا ترجیح می‌دهد بازنشسته شود. وی در جواب این پرسش افزود:

"اتفاقاتی که در چند ماه گذشته رخ داده است باعث شده تا به اولویت های زندگی خودم بیشتر فکر کنم، تیم فراری تیم بسیار بزرگی است و لایق بهترین نتایج است. از تمام اعضاء تیم فراری و بخصوص طرفداران فراری(تیفوسی ها) برای سالها حمایت و تشویق قدردانی می کنم. امروز به امید ساختن موفقیت های بیشتر با تیم فراری خداحافظی می کنم".

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد