موضوعات داغ

رسمی؛ امضای قرارداد فراری با ساینز و مک‌لارن با ریکاردو

عکس مطلب اول
ساعاتی پیش تیم فراری به صورت رسمی اعلام کرد که کارلوس ساینز، راننده اسپانیایی فعلی مک‌لارن، از ابتدای فصل 2021 و به مدت دو سال به فراری می‌پیوندد. متیا بینوتو، مدیر این تیم، در این خصوص گفت:

" کارلوس با تجربه‌ای که در این پنج فصل کسب کرده است، ثابت کرده است که بسیار با استعداد می‌باشد و توانایی‌های فردی و درست خود را نشان داده تا او به مناسب‌ترین گزینه برای خانواده ما حساب شود. ما روندی جدید را برای برگشتن به قله فرمول یک شروع کردیم. سفری طولانی در پیش داریم، اما نه بدون مشکلاتش، مخصوصا در این بحران و وضعیت قوانین، که در حال تغییری ناگهانی است و نیاز است تا به شیوه‌ای متفاوت نسبت به گذشته با آن روبرو شویم. معتقدیم که ترکیب استعداد و شخصیت چارلز و کارلوس، که جوان‌ترین ترکیب اسکودریا در 50 سال گذشته است، بهترین ترکیب ممکن برای کمک به ما برای رسیدن به اهداف‌مان است."

ساینز نیز در این خصوص گفت:

" بسیار خوشحالم که در فصل 2021 برای فراری رانندگی خواهم کرد و بسیار نسبت به آینده‌ام با تیم هیجان زده‌ام. من هنوز سال مهمی با مک‌لارن در پیش دارم و بسیار مایل به مسابقه دادن با مک‌لارن در این فصل هستم."

لندو نوریس و دنیل ریکاردو

لندو نوریس و دنیل ریکاردو

مک‌لارن نیز رسما اعلام کرد که دنیل ریکاردو هم‌تیمی فصل 2021 لندو نوریس در این تیم خواهد بود. زک براون در این خصوص گفت:

" به خدمت گرفتن دنیل قدم رو به جلوی دیگری در راستای برنامه بلند مدت ماست و بعد هیجان انگیز جدیدی در کنار لندو به تیم خواهد آورد. خبر خوبی برای تیم ما، شرکا و البته هواداران‌مان می‌باشد. همچنین می‌خواهم از کارلوس به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌اش در برنامه بازسازی ما تشکر و تقدیر کنم. او یک راننده واقعی است و برای او و در آینده بعد از مک‌لارنش آرزوی موفقیت داریم."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد